معرفی و دانلود کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی

کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی تألیف گلاویژ جلالی، شامل چندین دوره آزمون، درس‌نامه‌هایی مختصر و جامع و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی است که به دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی کمک می‌کند تا از امتحانات این درس سربلند و با نمره‌ای عالی بیرون بیایند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی

کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی مرجعی کمک‌آموزشی است که از درسنامه، نمونه‌سؤال امتحانی، آزمون پایان فصل و پاسخنامه‌ی تشریحی تشکیل شده است. بخش متمایز این کتاب، آزمون‌های جامع شبیه‌ساز امتحانات نوبت اول و دوم است که برای خودآزمایی و کسب آمادگی در امتحانات نهایی، گزینه‌ی مناسبی است. با کمک این آزمون‌ها می‌توانید به‌صورت آزمایشی، در فضای سؤالات امتحانات پایانی قرار بگیرید و سطح یادگیری خود از درس علوم و فنون دهم را بسنجید.

درسنامه‌‌ی کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی، جزوه‌ای روان و خلاصه‌شده از مطالب درسی است که به‌صورت طبقه‌بندی شده، به جمع‌بندی هر فصل از کتاب علوم و فنون ادبی سال دهم می‌پردازد. درس‌نامه‌ی این کتاب، هر مشکلی که در درک مفاهیم مهم و نکات کلیدی دارید، برطرف می‌کند. جدول بارم‌بندی کتاب حاضر نیز شیوه‌ی ارزشیابی این درس و بارم هر یک از بخش‌های کتاب درسی را مشخص کرده است تا بدانید بیشتر وقت و توجه خود را معطوف به چه مباحثی کنید.

بخش دیگر این کتاب، نمونه‌سؤالات مرتبط با هر فصل است که در پایان هر فصل قرار داده شده‌اند تا دانش‌آموز بتواند مطالب جدید را تمرین کند و میزان دانش خود را بیازماید. آزمون‌های پایان فصل، دانش‌آموزان را با انواع تیپ سؤالاتی که ممکن است از هر درس بیاید، آشنا می‌کنند. پاسخ‌نامه‌ی تشریحی کتاب نیز پاسخ صحیح و کامل هر سؤال را در اختیار دانش‌آموز قرار می‌دهد تا هر گونه ابهامی برطرف شود. مطالعه‌ی پاسخ‌ها، علاوه بر این‌که اشکالات دانش‌آموزان را رفع می‌‌کند؛ به مرور مطالب مهم درسی می‌انجامد و این جهت، بسیار سودمند است.

کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی، منبع نفیسی برای آمادگی پیش از امتحان محسوب می‌شود و بهترین گزینه برای امتحانات مستمر و آزمون‌های پایانی است.

این کتاب به کوشش گلاویژ جلالی و انتشارات گل‌واژه منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرگ مجموعه‌ای از کتاب‌های کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان است که انتشارات گل‌واژه آن را در مقاطع مختلف تحصیلی، برای همه‌ی دروس به چاپ رسانده است. هر کتاب از مجموعه‌ی گلبرگ، به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌‌ی کوتاه، کاربردی و طبقه‌بندی‌شده، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی، آزمون و نمونه‌سؤالات پایان‌ترم است. وجود آزمون‌های جامع ترم اول و دوم و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر مشخصه‌های کتاب‌های گلبرگ است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند ذهنیت درست‌تر و عملکرد بهتری در امتحانات نهایی داشته باشند. این کتاب‌ها، گزینه‌ی بسیار خوبی برای دوره و ارزیابی مباحث درسی به شمار می‌آیند.

کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دهم رشته‌ی انسانی مخاطبان این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: مبانی تحلیل متن
درس 2: سازه‌ها و عوامل تأثیرگذار در شعر فارسی
درس 3: واج‌آرایی، واژه‌آرایی
درس 4: تاریخ ادبیات پیش از اسلام و قرن‌های اولیه هجری
درس 5: هماهنگی پاره‌های کلام
درس 6: سجع و انواع آن
درس 7: سبک و سبک‌شناسی (سبک خراسانی)
درس 8: وزن شعر فارسی
درس 9: موازنه و ترصیع
درس 10: زبان و ادبیات فارسی در سده‌های پنجم و ششم و ویژگی‌های سبکی آن
درس 11: قافیه
درس 12: جناس و انواع آن
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات91
زبانفارسی
شابک978-600-337-735-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ علوم و فنون ادبی (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.