معرفی و دانلود کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم

عکس جلد کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم

کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم دوره اول متوسطه نوشته‌ی پگاه میرزایی، منبعی کمک‌آموزشی برای دوره‌ی علوم تجربی پایه‌ی هشتم پیش از امتحان است. درسنامه‌ی خلاصه و طبقه‌بندی‌شده، انواع نمونه‌سؤالات مختلف برای هر درس، آزمون جامع پایان ترم اول و دوم و پاسخنامه تشریحی آزمون‌ها، به دانش‌آموزان کمک می‌کند بهترین نمره را در امتحان کسب کنند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم

درس علوم تجربی، یکی از دروس مهم سال هشتم است که دانش‌آموزان برای درک مفاهیم و تحلیل مطالب آن، به جزوه‌ای اصولی و طبقه‌بندی‌شده نیازمندند. درسنامه‌ی کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم، شامل توضیحات کاربردی و نکات کلیدی است که درس به درس، به مطالب مهم کتاب درسی می‌پردازد. این کتاب علاوه بر درسنامه‌های خلاصه‌شده که در مرور مطالب پیش از امتحان، مفید واقع می‌شود، نمونه‌سؤالات زیادی در پایان هر فصل دارد که به دانش‌آموز کمک می‌کند سطح یادگیری خود را ارزیابی کند.

کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم یکی از بهترین گزینه‌ها برای آمادگی پیش از امتحان است. این کتاب، منبع مناسبی برای امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم به شمار می‌رود. نمونه‌سؤالات مختلف این کتاب، دانش‌آموزان را با انواع سؤالاتی که ممکن است در امتحان بیاید، آشنا می‌کند. همچنین، پاسخنامه‌ی تشریحی آن، به یاری دانش‌آموز می‌آید تا عملکرد خود را پس از هر آزمون بسنجد. آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم نیز باعث می‌شود نمره‌ی بالایی در امتحانات نهایی علوم هشتم به دست آورید.

بخش مشاوره‌ی شب امتحان، دانش‌آموزان را با منبع سؤالات آزمون‌ها و هر آنچه در ارزشیابی پایانی اهمیت دارد، آشنا و نحوه‌ی مطالعه‌ی درس علوم تجربی را برای دانش‌آموزان روشن می‌کند. همچنین، جدول بارم‌بندی امتحانات پایانی، بارم هر بخش را مشخص کرده است تا بدانیم بیشتر وقت خود را به مطالعه‌ی چه مباحثی اختصاص دهیم. کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم را انتشارات گل‌واژه به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرگ مجموعه‌ای از کتاب‌های کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان است که انتشارات گل‌واژه آن را در مقاطع مختلف تحصیلی، برای همه‌ی دروس به چاپ رسانده است. هر کتاب از مجموعه‌ی گلبرگ، به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌‌ی کوتاه، کاربردی و طبقه‌بندی‌شده، آزمون‌های تشریحی، پاسخ‌نامه و نمونه‌سؤالات پایان‌ترم است. مشاوره‌ی شب امتحان گلبرگ نیز از دیگر نقاط قوت این مجموعه است که دانش‌آموزان را با نحوه‌ی مطالعه‌‌ی آن درس آشنا می‌کند. این کتاب‌ها، گزینه‌ی بسیار خوبی برای مرور مطالب درسی به شمار می‌آیند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر مشخصه‌های کتاب‌های گلبرگ است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند عملکرد بهتری در امتحانات پایانی داشته باشند.

کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبین این کتاب دانش‌آموزان سال هشتم دوره‌ی متوسطه‌ی اول هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-600-337593-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم

برای دریافت کتاب گلبرگ علوم تجربی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.