معرفی و دانلود کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان

عکس جلد کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان
قیمت:
۱۰۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان

قتل‌های مرموز، مرگ و شیوع فرقه‌ای متعصب؛ شما هم بترسید و منتظر مرگ باشید! در جلد سوم از مجموعه کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان، نوشته‌ی درک لندی، با شیوع قتل‌هایی اسرارآمیز مواجه هستیم. فرقه‌ای متعصب کنترل اوضاع را در دست گرفته‌اند و قصد دارند تا با کشتن تله‌پورترها، پورتالی پنهانی باز کنند و همه‌ی بی‌چهرگان را به دنیا برگردانند.

درباره‌ی کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان

کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان (Skulduggery Pleasant 3: The Faceless Ones) نوشته‌ی درک لندی (Derek Landy) داستان لحظات جنگیدن، سردرگمی و گمراهی کارآگاه و همدستانش و در نهایت نابودی دشمنان پلیدشان است. جادوگران، موجودات عجیب‌وغریب و انواع مختلفی از نیروهای شرور و پلید در تلاش‌اند تا دنیای آنان را از نظم طبیعی خود خارج کند و کارآگاه اسکلت یا همان شارلاتان و استفانی به کمک دوستانی که در این مسیر پیدا می‌کنند سعی می‌کنند تا مسببان این اتفاقات را پیدا کنند و نظم و تعادل را به دنیای خود برگردانند. کارآگاه اسکلت زمان زیادی ندارد. او باید در سریع‌ترین زمان ممکن مرد مرموزی که پشت این وقایع است را شناسایی کند، پورتال‌ها را ببندد و از همه مهم‌تر این‌که از بازگشت بی‌چهرگان جلوگیری کند.

در دو جلد قبلی از این مجموعه با هم خوانده‌ایم که استفانی اجلی به‌همراه اسکلتی سخن‌گو که قدرت‌های عجیبی دارد و می‌تواند تنها با یک بشکن زدن به‌سوی دشمنانش آتش پرتاب کند، به بهتر کردن اوضاع جهان می‌پردازند؛ آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا با هم به جنگ نیروهای پلید این دنیا بروند. والکری، کارآگاه اسکلت و همدستانش زمان زیادی برای نجات دادن دنیا از دست این فرقه‌ی متعصب ندارند. اگر نیروهای شر بتوانند پورتالی پیدا کنند که تمام بی‌چهره‌ها وارد جهان شوند همه چیز برای کارآگاه اسکلت تمام می‌شود. نیروهای شر بر ما برتری پیدا می‌کنند و هیچ‌کدام از ما زنده نخواهیم ماند!

معرفی و دانلود کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان

لحن طنز نویسنده در شخصیت‌نگاری این کتاب بسیار ملموس است؛ اتفاقاً یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان، طنزی‌ست که درک لندی در رفتارها و دیالوگ‌های این کاراگاه شارلاتان قرار داده است. داستان اصلی این کتاب مربوط به مبارزه‌ی کارآگاه اسکلت برای متوقف کردن نیروهای پلید و شیطانی‌ای است که جهان را تهدید می‌کنند. بخش مهم دیگری از مبارزات او، جنگ‌های درونی او با خودش او برای ایستادن و از پا در نیامدن در برابر نیروهای تاریک درون خودش است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هر مجموعه داستانی باید در خود دارا باشد تا بتواند خواننده را با خود همراه کند، وجود شخصیت‌های اصلی جذاب و اسرارآمیز برای گذراندن وقت با آن‌ها است. بودن با چنین شخصیت‌هایی و همراه شدن با آنان در ماجراجویی‌های آنان پرکشش و لذت‌بخش است و باعث می‌شود تا اثرگذاری خط داستان بر ما بیش‌تر و بیش‌تر شود. چنین داستانی ما را به‌راحتی با خود می‌کشاند و ما را تشویق می‌کند تا بلافاصله بعد از زمین گذاشتن این جلد از کتاب، جلد بعدی را به دست بگیریم و بی‌وقفه در جریان ماجراجویی‌های کارآگاه اسکلت قرار بگیریم.

کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان توسط امیرحسین دانشورکیان ترجمه شده است. وظیفه‌ی انتشار این کتاب جذاب و خواندنی برعهده‌ی انتشارات پرتقال بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کارآگاه اسکلت

این مجموعه حول شخصیتی به نام شارلاتان نوشته شده است که یک اسکلت سخن‌گوی کارآگاه/جادوگر است که با نیروهای پلید و شروری که قصد نابودی جهان را دارند می‌جنگد. تاکنون بیش از 15 کتاب داستانی در این مجموعه منتشر شده‌اند که همگی تحسین منتقدین را در پی داشته و در بین خوانندگان بسیار محبوب بوده‌اند. درک لندی، نویسنده‌ی مشهور ایرلندی، کار خود را با نوشتن چند فیلم‌نامه شروع کرد. با اینکه این فیلم‌نامه‌ها به فیلم‌هایی موفق تبدیل شدند و حتی او را نامزد دریافت چند جایزه کردند، فرایند جمعی و مشارکتی نوشتن فیلم‌نامه، باعث شد او به ژانر کودک و نوجوان روی بیاورد و مجموعه‌ی کارآگاه اسکلت را بنویسد.

جوایز و افتخارات کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان

  • از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های علمی و تخیلی آمازون در دسته‌ی کودکان و نوجوانان
  • از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز

نکوداشت‌های کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان

  • درک لندی یک پدیده در صنعت نشر است. (Irish Post)
  • این کتاب جادوی اسرارآمیزی است که با خواندن اولین کلمه شما را مجذوب خود می‌کند و هرگز رهایتان هم نمی‌کند، حتی وقتی کارتان با این کتاب تمام شود؛ این کتاب کاری می‌کند که احساس کنید یک ماهی بی‌تاب هستید که بیرون از آب نفس می‌کشید. این داستان به طرز وحشتناک و عجیبی خوب است. (First News)
  • یک طرح داستانی که به سرعت جلو می‌رود و تکمیل می‌شود و در عین حال ترکیبی است فوق‌العاده بی‌نظیر از ترس و شوخ‌طبعی طنزآمیز. (ساندی اکسپرس)
  • ماجرایی هیجان‌انگیز و پرجوش و خروش. (آیریش ساندی ایندیپندنت)

کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های فانتزی و تخیلی می‌توانند از مطالعه‌ی این رمان اسرارآمیز و هیجان‌انگیز لذت بسیاری ببرند.

در بخشی از کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان می‌خوانیم

«چرا جادو روی موجودات توی غار تأثیری نداره؟ به‌خاطر هواشه؟ یا خاکش؟ یا ترکیب مواد معدنی‌ش؟ شاید هم دلیل دیگه‌ای داشته باشه. هیچ توجیهی وجود نداره، والکری. واقعاً نمی‌دونیم. ملعون توی سفرنامه‌ش گفته هفت سفر اکتشافی به غارها داشته. اولی با یه گروه ده‌نفره بوده و ملعون تنها کسی بوده که برگشته. توی دومی هم پونزده‌تا جادوگر ناپدید شدن و باز دوباره ملعون تنها بازمانده بوده. فهمیده که هرچی تعداد افراد بیشتر باشه، بیشتر بهشون حمله می‌شه. سحروجادو موجودات توی غار رو به خودش جذب می‌کرده. وقتی به این مسئله پی برد، سفرهاش کم‌تعدادتر و موفقیت‌آمیزتر شدن. کماکان ملعون تنها کسی بود که زنده برمی‌گشت، ولی این‌دفعه دلیلش این بود که همکارهاش رو به قتل می‌رسوند تا به کسی چیزی نگن. ششمین باری که رفت توی غارها یه رگه الماس سیاه پیدا کرد. به یکی از جادوگران همراهش گفت یه‌خرده محض نمونه برداره، اما طرف تا دستش رو روی یه تکه الماس لخت گذاشت، این‌طور که ملعون نوشته، رعدوبرق سیاهی در برش گرفت و پودرش کرد.»
«می‌دونین اون رگه کجا بوده؟»

فهرست مطالب کتاب

1: صحنه‌ی جرم
2: قاتل راست‌راست می‌چرخد
3: اولین بار
4: عجوز بَحر
5: یافتن فرانورد
6: پیکان نوجان
7: چیره
8: مرد متمدن
9: دشمن
10: سیاحت بور
11: پرهون
12: دفتر بزرگ‌ساحر
13: خانه‌ای واقع در جاده‌ی گورستان
14: اهریمنیان
15: ورود غیرقانونی
16: دیوْرُبایی
17: راز کثیف
18: حی‌و‌حاضر
19: مردی که می‌خواست سلطان باشد
20: مزرعه‌ی آران‌مور
21: شانس در می‌زند
22: گپ‌وگفتی با عموی فقید
23: ملعون مرداب
24: خانه‌ی دگرگون
25: شبیخون
26: عصا
27: پلک زد و...
28: خداحافظی
29: هم‌سلولی
30: بریل
31: رفیق قدیمی
32: معاوضه
33: فرار از زندان
34: رزم درآران‌مور
35: ناممکن‌ها
36: دشمن واقعی
37: همه‌چیز بر وفق مراد است
38: همه‌جانبه
39: ایمان سست
40: ایزدکشی
41: آن
42: رعدوبرق سیاه
43: دروازه
44: مأموریت
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان
نویسنده
مترجمامیرحسین دانشورکیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-622-274-687-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ترسناک نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان

برای دریافت کتاب کارآگاه اسکلت 3: بازگشت بی‌چهرگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.