معرفی و دانلود کتاب چرا حیوانات دم دارند؟

عکس جلد کتاب چرا حیوانات دم دارند؟
قیمت:
۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا حیوانات دم دارند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا حیوانات دم دارند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا حیوانات دم دارند؟

الیزابت مایلز در کتاب چرا حیوانات دم دارند؟ به خوانندگان کوچک خود نشان خواهد داد که در دنیای علم برای هر سوالی یک جواب منطقی پیدا می‌شود. این کتاب یک اثر آموزشی مصور است که با زبانی ساده به سوالات علمی کودکان درمورد جهان پرشگفت حیوانات پاسخ می‌دهد، و در این قسمت به سراغ یکی دیگر از موضوعات پرسش‌برانگیز میان کودکان، یعنی دلیل وجود دم در ساختار موجودات خواهیم رفت.

درباره‌‌ی کتاب چرا حیوانات دم دارند؟

حتماً وقتی که به حیوانات جورواجور باغ‌وحش نگاه می‌کنید، متوجه تفاوت بزرگی میان این موجودات دوست‌داشتنی و ما انسان‌ها می‌شوید. اکثر حیوانات دم بلندی دارند اما در بدن انسان خبری از این عضو بامزه نیست. الیزابت مایلز (Elizabeth Miles) که در پیدا کردن پاسخ علمی برای سوالات کنجکاوانه استاد است، در اثر خواندنی خود یعنی کتاب چرا حیوانات دم دارند؟ (Why Do Animals Have Tails) این علامت سوال بزرگ را از بالای سر ما برمی‌دارد.

دم گربه‌ها پشمالو و بلند است و دم پانداها گرد و کوتاه. فیل‌ها نیز یک دم باریک به شکل مسواک دارند. اما واقعاً چه نیازی به این عضو عجیب در بدن حیوانات است؟ شاید فکر کنید وجود دم در موجودات فقط به دلیل نقش زیبایی آن باشد اما خوب است بدانید که طبیعت برای هریک‌از انتخاب‌های خود دلایل بسیاری دارد. کتاب چرا حیوانات دم دارند؟ به خوانندگان نوآموز دنیای کتاب کمک می‌کند تا به‌طور کامل با این دلایل آشنا شوند و از نظم و شگفتی‌های موجود در طبیعت لذت ببرند. قلم گویای نویسنده و تصاویر رنگی و دیدنی کتاب نیز همراه شما هستند تا این سفر علمی و آموزنده را به کام‌تان شیرین‌تر کنند. این کتاب اولین‌بار در سال 2002 میلادی به چاپ درآمده و نسخه‌ی فارسی آن نیز با همکاری انتشارات مهاجر و تلاش مترجم آن یعنی مجید عمیق اکنون در دستان شما قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چرا حیوانات... دارند؟

چرا حیوانات دارند؟ (Why Do Animals Have) یک مجموعه‌ی علمی جذاب است که با قلم الیزابت مایلز و برای گروه سنی کودکان تهیه شده. این مجموعه به دنیا حیوانات و تفاوت‌های ظاهری آن‌ها اختصاص دارد. در هر قسمت از سری خواندنی، سراغ یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد جهان طبیعت می‌رویم و سعی می‌کنیم به پرسش‌های کودکان در رابطه با حیوانات پاسخ علمی و قابل‌درکی ارائه دهیم. همین‌طور در هر جلد از مجموعه به دلایل این تفاوت‌ها و نقش پررنگ آن‌ها در حیات طبیعت می‌پردازیم و از سازگاری حیوانات با محیط اطراف و دسته‌بندی‌های گوناگون آن‌ها صحبت می‌کنیم. اگر شما هم می‌خواهید بدانید «چرا حیوانات دم دارند؟»، «چرا حیوانات پوست فلس و صدف دارند؟»، «چرا حیوانات پنجه و چنگال دارند؟» پس کتاب‌های مجموعه‌ی چرا حیوانات دارند را در دست بگیرد تا پاسخ آن را به دست بیاورید.

کتاب چرا حیوانات دم دارند؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یک منبع کمکی برای پاسخ دادن به سوالات کنجکاوانه‌ی فرزند خود هستید این کتاب یک پیشنهاد مناسب برای شما خواهد بود. خواندن این اثر جذاب را به گروه سنی 7 تا 12 سال توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب چرا حیوانات دم دارند؟ می‌خوانیم

بیشتر حیوانات از دمشان برای حفظ تعادل‌شان استفاده می‌کنند. وقتی یک یوزپلنگ شکارش را دنبال می‌کند، دمش را کشیده و صاف نگاه می‌دارد و با این کار هنگامی که تغییر مسیر می‌دهد، تعادل بدنش را حفظ می‌کند.

موش مزرعه‌ی ریزجثه از دمش مانند یک طناب ایمنی استفاده می‌کند. وقتی موش مزرعه از ساقه‌های گندم بالا می‌رود، دمش را به دور آن‌ها می‌پیچد. این موش هم مانند سایر حیوانات، از دمش به عنوان یک تکیه‌گاه استفاده می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

همه نوع دم
چرا حیوانات دم دارند؟
دم‌های قلاب‌مانند
دم‌های پشمالو
دم‌های پهن
دم‌های پرش
دم‌های شنا
دم‌های پرواز
دم‌های کلفت
د‌م‌های نازک
دم‌های نیش‌دار
دم‌های تزئینی
دم‌های گفتگو
بیشتر بدانیم
واژه‌نامه
فهرست اعلام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا حیوانات دم دارند؟
نویسنده
مترجممجید عمیق
ناشر چاپیانتشارات مهاجر
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-8861-91-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا حیوانات دم دارند؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چرا حیوانات دم دارند؟

برای دریافت کتاب چرا حیوانات دم دارند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.