معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور نوشته‌ی جواد ترکمن، کتاب‌های هندسه‌ی 1 ، 2 و 3 را به طور جامع اما خلاصه آموزش می‌دهد. این کتاب با ارائه‌‌ی همه‌ی نکات مهم کتاب درسی و تست‌های کنکور به علاوه‌ی پاسخ تشریحی آن‌ها، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یادگیری و مرور درس هندسه برای دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی و فیزیک و داوطلبان کنکور این رشته است.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور

درس هندسه، ازجمله از دروس بسیار مفهومی و پیچیده‌ی رشته‌ی ریاضی و فیزیک به‌شمار می‌رود. این درس، سه کتاب مهم برای سه سال دهم، یازدهم و دوازدهم دارد که یادگیری هر کدام به همراه مسائل و تست‌های آن، کار دشواری است. با توجه به این که در سال کنکور، باید همه‌ی این کتاب‌ها را دوباره مرور کنید، داشتن جزوه‌ای که همه‌ی مفاهیم را به طور جامع اما خلاصه به شما یادآوری کند، بسیار ارزشمند است. جواد ترکمن در کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور، همه‌ی مباحث این سه کتاب را به ترتیبِ ارائه‌شده در کتب درسی، آموزش می‌دهد.

در کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور هر مبحثی به صورت کامل به همراه نکات و تذکرهای مربوط به آن ارائه می‌شود. آموزش مرحله به مرحله‌ی همه‌ی مباحث در این کتاب، به یادگیری هر چه بهتر می‌انجامد. همین طور مفاهیم با استفاده از جداول، نمودارها و شکل‌ها بهتر جا می‌افتند و کادرهایی با نام «چاشنی» درس را بهتر و بیشتر توضیح برایتان می‌دهند. در انتهای هر مبحث کوتاه نیز یک یا چند مسئله یا تست کنکور به همراه پاسخ تشریحی و شرح گزینه‌های دیگر آمده است که برای یادگیری بهتر و مرور بیشتر کاربردی است.

کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور ذیل مجموعه کتاب‌های لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه منتشر شده که هم مناسب دوره‌ی دروس برای امتحانات تشریحی است و هم برای مرور هندسه‌ی کنکور بسیار کاربرد دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه

همان‌طور که از اسم مجموعه پیهداست، کتاب‌های لقمه‌ی طلایی، آثاری کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی بر یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه کتاب‌های انتشارات مهر و ماه نو، انگار درس را لقمه می‌کنند و به خورد مخاطب می‌دهند! همه‌ی محتوای کتاب درسی و نکات مهم آن به صورت طبقه‌بندی‌شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شود. در بیشتر موارد نیز در انتهای هر فصل سوالات چهارگزینه‌ای قرار دارند که مطالب را کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌کنند. این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتوا را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. کتاب‌های «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... فقط تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور برای داورطلبان کنکور ریاضی و فیزیک و دانش‌آموزان این رشته کاربردی است.

در بخشی از کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم می‌خوانیم

فهرست مطالب کتاب

هندسه دهم
فصل 1: ترسیم‌های هندسی و استدلال
فصل 2: قضیه‌ی تالس، تشابه و کاربردهای آن
فصل 3: چندضلعی‌ها و ویژگی‌هایی از آن‌ها
فصل 4: تجسم فضایی
هندسه یازدهم
فصل 5: دایره
فصل 6: تبدیل‌های هندسی و کاربردها
فصل 7: روابط طولی در مثلث
هندسه دوازدهم
فصل 8: ماتریس و کاربردها
فصل 9: آشنایی با مقاطع مخروطی
فصل 10: بردارها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی هندسه کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات353
زبانفارسی
شابک978-600-3176-81-2
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی هندسه کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.