معرفی و دانلود کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها

عکس جلد کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها
قیمت:
۱۳۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها

سزار میلان و ملیسا جو پلتییر در کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها، راهنمایی آسان و کاربردی برای برقراری ارتباط بهتر با سگ‌ها و رفع مشکلات رفتاری در آن‌ها ارائه کرده که می‌تواند برای صاحبان سگ‌ها و کسانی که با آن‌ها در ارتباط‌اند، بسیار مفید و آموزنده باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها

سگ‌ها یکی از قدیمی‌ترین دوستان انسان هستند که از قرن‌ها پیش اهلی شدند و به زندگی در کنار انسان خو گرفتند. در حال حاضر سگ برای انسان چیزی بیش از نقش‌های سنتی است، به‌طوری که دیگر کمتر از سگ‌ها انتظار نگهبانی و یا شکار می‌رود و آن‌ها درست مانند اعضای خانواده، در کنار انسان زندگی می‌کنند. فقط در ایالات متحده‌ی آمریکا، حدود 68 میلیون سگ وجود دارد که صاحبانشان سالانه میلیاردها دلار برای رفاه و آسایش آن‌ها خرج می‌کنند. همه‌ی این‌ها اهمیت توجه بیشتر به این گونه و بالا بردن سطح دانش در رابطه با آن‌ها را پررنگ‌تر می‌کند. به همین خاطر است که شنیدن کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها (Cesar's Way: The Natural, Everyday Guide to Understanding and Correcting Common Dog Problems) نوشته‌ی سزار میلان (Cesar Millan) و ملیسا جو پلتییر (Melissa Jo Peltier)، برای همه می‌تواند بسیار مفید و راهگشا باشد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها

سزار میلان در ایالات متحده‌ی آمریکا نامی شناخته شده است. او اصالتاً اهل مکزیک است و کودکی‌اش را در فضای یک مزرعه گذراند؛ جایی که می‌توانست آزادانه با حیوانات مختلفی که در مزرعه داشتند وقت بگذراند و تربیت آن‌ها را یاد بگیرد. در میان تمام حیواناتی که داشتند، سگ‌ها بیشتر از بقیه برای سزار میلان جذابیت داشتند و او همیشه اعتقاد داشت که آن‌ها موجوداتی بسیار باهوشند. برای همین هم تصمیم گرفت تا به آمریکا مهاجرت کند و حرفه‌ی تربیت سگ را به‌طور جدی دنبال کند.

سزار میلان در آمریکا وظیفه‌ی تربیت و آموزش سگ‌های زیادی را به عهده گرفت؛ از سگ‌های اشرافی سلبریتی‌های آمریکایی گرفته تا سگ‌های آواره در پناهگاه‌ها که به دلیل مشکلات رفتاری‌شان در انتظار اتانازی بودند. او با متد منحصربه‌فردش موفق شد تا این سگ‌ها را نیز تربیت کرده و دوباره به عنوان حیوانی شاد و سرزنده به جامعه برگرداند. او تأکید دارد که علاوه بر سگ‌ها، صاحبانشان نیز باید آموزش‌های لازم را دریافت کنند. در این صورت می‌توانند ریشه‌ی مشکلات رفتاری مختلف در حیوانشان را شناسایی کنند و با تمرین و آموزش و عشق ورزیدن، این مشکلات را برطرف کنند. این کتاب به صاحبان سگ‌ها کمک می‌کند تا رابطه‌ای قوی‌تر و شادتر با دوست چهارپای خود داشته باشند.

کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها کاری از نشر نادریان است. این کتاب را با ترجمه‌ی طناز طاهری و روایت مرتضی یعقوبی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها

  • یک اسطوره برای صاحبان سگ در سراسر جهان... این مرد یک جادوگر در زمینه‌ی آموزش سگ‌ها و یک نابغه است. (Daily Mail)
  • میلان آرام و مسحورکننده است... او واقعاً یک قهرمان است. (New York Times)
  • سزار در میان هرج و مرج سگ‌ها می‌آید و آرامش را پشت سر می‌گذارد. (The New Yorker)

کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده را به همه، علی‌الخصوص به صاحبان سگ پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها می‌شنویم

گله‌ی سگ برای او منبع قدرت زندگی است. ذات گروه از اساسی‌ترین موارد در شعور ذاتی سگ‌هاست. رتبه‌ی هر سگ در گله هویت او را مشخص می‌کند. این مفهوم برای سگ‌ها از اهمیت بسزایی برخودار است؛ اگر مسئله‌ای هماهنگی گله را به خطر بیندازد، هر یک از افراد گروه به خطر خواهند افتاد. اگر مسئله‌ای حیات گله را خدشه‌دار کند، تهدیدی برای حیات هر یک از سگ‌ها نیز خواهد بود. نیاز به حفظ پایداری و اداره‌ی مناسب گله از نیروهای قدرتمند انگیزشی در وجود هر سگ است. حتی در وجود یک پودل نازپرورده که هرگز از حصار حیاط بیرون نیامده و هرگز سگ دیگری را ندیده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
86 دقیقه
فصل اول: بزرگ شدن با سگ‌ها
47 دقیقه
فصل دوم: اگر می‌توانستیم با حیوانات صحبت کنیم
70 دقیقه
فصل سوم: روانشناسی سگ
74 دقیقه
فصل چهارم: قدرت گروه
62 دقیقه
فصل پنجم: معضلات رفتاری
61 دقیقه
فصل ششم: سگ‌ها در محدوده‌ی خطر
76 دقیقه
فصل هفتم: فرمول رضایت‌بخش سزار، برای داشتن سگی سالم و متعادل
89 دقیقه
فصل هشتم: آیا ما نمی‌توانیم ارتباط خوب و دوستانه‌ای با سگ‌هایمان داشته باشیم؟
9 دقیقه
فصل نهم: با برآورده کردن نیازهای سگ‌هایمان، خواسته‌های ما نیز برآورده خواهد شد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها
نویسنده،
مترجمطناز طاهری
راویمرتضی یعقوبی
ناشر چاپیانتشارات نادریان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی علمی و آموزشی، کتاب‌های حیوانات
قیمت نسخه صوتی
۱۳۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها

برای دریافت کتاب صوتی سبک سزار: راهنمایی جامع برای شناخت و تصحیح رایج‌ترین مشکلات رفتاری در سگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.