معرفی و دانلود کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی

عکس جلد کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی
قیمت:
۲۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی

کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی نوشته‌ی دکتر رضا شیروانی بختیاری، منبعی عالی برای مطالعه‌ی درس ارتوپدی و پاسخ به سؤالات آن در آزمون دستیاری پزشکی است. مطالب کاملا طبقه‌بندی و خلاصه‌شده‌ی این کتاب در کنار فیلم‌های آموزشی انتشارات نوآوران دانش ماهان، به داوطلبین آزمون دستیاری کمک می‌کند که مطالب را به خوبی یاد بگیرند و دوره کنند.

درباره‌ی کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی

آزمون دستیاری پزشکی، یکی از سخت‌ترین مراحلی است که دانشجویان پزشکی و پزشکان عمومی پیش رو دارند. هر ساله ده‌ها هزار پزشک در این آزمون به رقابت با هم می‌پردازند تا بتوانند سطح علمی خود را ارتقا دهند، به برترین دانشگاه‌های ایران راه یابند و به درجه‌ی تخصص برسند. به همین دلیل است که بسیای از دانشجویان پزشکی، از ترم‌های آخر، به فکر مطالعه‌ی منابع آزمون دستیاری هستند چرا که مطالعه‌ی همه‌ی منابع این آزمون در مدتی محدود، کاری بسیار دشوار و نشدنی است. انتشارات نوآوران دانش ماهان، به همین دلیل مجموعه‌ای را طراحی و منتشر کرده است که منابع مختلف هر درس آزمون دستیاری را در یک کتاب خلاصه می‌‌کند. کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی یکی از کتاب‌های این مجموعه است که می‌تواند به شما کمک کند 8 پرسش مرتبط با بیماری‌های ارتوپدی را به دقیق‌ترین صورت پاسخ دهید.

معرفی و دانلود کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی

دکتر رضا شیروانی بختیاری، متخصص ارتوپدی و فوق‌تخصص بیماری‌های زانو و شانه، این کتاب را به صورت کاملا طبقه‌بندی‌شده طراحی کرده است تا هر فرد بتواند با نیم‌نگاهی به بخش مورد نظر خود، نکات ریز و درشتی که نیاز دارد، بیاموزد. همین‌طور عکس‌ها، شکل‌ها و جداول متعدد کتاب، یادگیری مطالب را آسان‌تر می‌کند. کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی درست مثل جزوه‌های کامل و جامعی است که به صورت خلاصه پاکنویس می‌شوند تا شب امتحان، بهترین نتیجه را از دوره‌ی درس بگیریم. این کتاب، ویدئوهای آموزشی نیز دارد که می‌تواند در یادگیری بهتر درس کمک کند.

درباره مجموعه‌ی درسنامه‌ی طلایی انتشارات نوآوران دانش ماهان

مجموعه‌ی درسنامه‌ی طلایی انتشارات نوآوران دانش ماهان، برای داوطلبین آزمون دستیاری یا تخصص پزشکی طراحی شده است. این کتاب‌ها همه‌ی دروس موجود در آزمون دستیاری را پوشش می‌دهد و ویدئوهایی نیز دارد که در آن مؤلف کتاب به توضیح و تشریح مباحثی می‌پردازد که به صورت خلاصه در کتاب به آن‌ها اشاره شده. این کتاب‌ها همگی به جامع، کامل و در عین حال خلاصه بودن معروفند و برای یادگیری در زمان محدود و دوره‌ی دروس بسیار کاربردی محسوب می‌شوند. مؤلفین این کتاب‌ها که همگی از متخصصان و اساتید برتر رشته‌ی پزشکی هستند، کتاب‌ها را بر اساس منبع اصلی آزمون که توسط وزارت بهداشت معرفی شده است، گردآوری کرده‌اند. عناوین درسنامه‌ی طلایی اطفال، درسنامه‌ی طلایی گوش و حلق و بینی، درسنامه‌ی طلایی جراحی و... تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی برای داوطلبین آزمون دستیاری پزشکی کاربردی است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: دستگاه حرکتی بدن
فصل 2: کلیات شکستگی و دررفتگی
فصل 3:عوارض ناشی از شکستگی‌ها و دررفتگی‌ها
فصل 4: fxها و آسیب‌های ستون فقرات
فصل 5: شکستگی‌ها و دررفتگی‌های اندام فوقانی
فصل 6: شکستگی‌ها و دررفتگی‌های پلویس و قفسه سینه
فصل 7: شکستگی‌ها و دررفتگی‌های اندام پایینی
فصل 8: بیماری‌های ستون فقرات
فصل 9: شانه و بیماری‌های آن
فصل 10: بیماری‌های آرنج
فصل 11: مچ دست و بیماری‌های آن
فصل 12: بیماری‌های دست
فصل 13: بیماری‌های مفصل ران
فصل 14: زانو و بیماری‌های آن
فصل 15: بیماری‌های مچ پا و پا
فصل 16: تعویض مفاصل
فصل 17: ارتوپدی کودکان
فصل 18: بیماری‌های مفصلی
فصل 19: بیماری‌های عصبی عضلانی
فصل 20: بیماری‌های متابلولیک
فصل 21: عفونت‌های استخوانی
فصل 22: تومورهای استخوان و نسج نرم اندام‌ها
فصل 23: قطع اندام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نوآوران دانش ماهان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-622-7698-00-8
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی

برای دریافت کتاب درسنامه طلایی بیماری‌های ارتوپدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.