معرفی و دانلود ماهنامه ندای قلم - شماره 51

عکس جلد ماهنامه ندای قلم - شماره 51
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه ندای قلم - شماره 51 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه ندای قلم - شماره 51 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه ندای قلم - شماره 51

ماهنامه ندای قلم - شماره 51 منتشر شد. «ماهنامه ندای قلم و رویکرد آن در حوزه فرهنگ و ادب»، «برای پنجاهمین شماره ندای قلم»، «تجلیل از سخنرانان نشست‌های کتابخوان در روز پژوهش»، «رسالت و نقش ماهنامه ندای قلم در تحولات فرهنگی و اجتماعی منطقه»، «رسانه‌های محلی در ایران: وضعیت و چالش‌‍‌ها»، «ندای قلم از نگاهی دیگر»، و ... از جمله عناوینی است که در این شماره از مجله می‌خوانید.

ندای قلم ازجمله نشریات فرهنگی و اجتماعی است که در سراسر کشور و به زبان‌های فارسی، انگلیسی، آذری و ترکی استانبولی منتشر می‌شود. در این ماهنامه مطالبی را در حوزه‌های علوم انسانی، فرهنگ و هنر، تاریخ و ادب، کتاب و کتاب‌خوانی، زمینه‌های اجتماعی، مبانی اقتصاد و همچنین محیط‌زیست می‌خوانید. هدف نشریه‌ی ندای قلم، فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و همچنین افزایش نرخ سرانه‌ی مطالعه در میان مخاطبان است.

در بخشی از ماهنامه ندای قلم - شماره 51 می‌خوانیم

از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی ندای قلم، توجه به نقد و بررسی آثار ادبی است. نقد سازنده و منصفانه، می‌تواند به رشد و پیشرفت ادبیات کمک شایانی کند. در همین راستا، ماهنامه ندای قلم همواره تلش کرده است تا با دعوت از منتقدان برجسته و صاحب‌نظران ادبی، به بررسی دقیق و علمی آثار منتشرشده بپردازد و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را به مخاطبان خود ارائه دهد.

اهمیت ترجمه در غنی‌سازی فرهنگ و ادب فارسی ملموس است و یکی از اهداف اصلی ندای قلم، معرفی آثار برجسته ادبی جهان به خوانندگان ایرانی است و بر این باور است که ارتباط با ادبیات جهان و آشنایی با آثار نویسندگان بزرگ دیگر کشورها، می‌تواند به تقویت و توسعه ادبیات فارسی کمک کند. در این راستا، ندای قلم در شماره‌های اختصاصی به معرفی و نقد ترجمه‌های جدید از آثار ادبی مهم جهان می‌پردازد و نظرات کارشناسان و مترجمان برجسته را در این زمینه منتشر می‌کند.

فهرست مطالب

رسالت و نقش ماهنامه ندای قلم در تحولات فرهنگی و اجتماعی منطقه
برای پنجاهمین شماره ندای قلم
ماهنامه ندای قلم و رویکرد آن در حوزه فرهنگ و ادب
نشست‌های کتابخوان
تجلیل از سخنرانان نشست‌های کتابخوان در روز پژوهش
نشست‌های تخصصی
ندای قلم از نگاهی دیگر
رونمایی کتاب
مشارکت در برنامه‌ها و نشست‌های فرهنگی
مشارکت در جشنواره‌های مختلف
پویش‌ها
تقدیر و تشکر
دفتر یادبود
بازتاب خبری فعالیت‌های ماهنامه ندای قلم در رسانه‌های مختلف
رسانه‌های محلی در ایران: وضعیت و چالش‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه ندای قلم - شماره 51
ناشر چاپینشریه ندای قلم
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات44
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰,۰۰۰ ت
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات ماهنامه ندای قلم - شماره 51

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه ماهنامه ندای قلم - شماره 51

برای دریافت ماهنامه ندای قلم - شماره 51 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.