معرفی و دانلود رایگان فصلنامه جهان نوین - شماره بیست و یکم

عکس جلد فصلنامه جهان نوین - شماره بیست و یکم
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه جهان نوین - شماره بیست و یکم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه جهان نوین - شماره بیست و یکم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه جهان نوین - شماره بیست و یکم

فصلنامه جهان نوین - شماره بیست و یکم منتشر شد. «توصیف الگوی مصرف و دلایل پایبندی به آن (مطالعه موردی)»، «ارتباط کیفیت خدمات و آموزش کارکنان با میانجیگری تعهد سازمانی»، «اولویت‌بندی مولفه‌های هوش سازمانی در کارکنان سازمان شهرداری بابل»، «تعیین شایسته‌سالاری نسبی در سازمان‌ها با استفاده از به‌کارگیری تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)»، «بررسی نقش مولفه‌های منابع شغلی بر بهبود عملکرد سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان» و ... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از فصلنامه می‌خوانید.

این فصلنامه در آبان ماه 1396 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت و به‌ منظور تقویت‌ مبادله‌‌ی آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی مدیریت، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب نظران از سراسر کشور کرد.

هدف فصلنامه جهان نوین، اشاعه اندیشه‌ها و دیدگاه‌ها، روش‌های نو و یافته‌های پژوهشی و همچنین گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش دانش جامعه در زمینه‌ مدیریت است.

در بخشی از فصلنامه جهان نوین - شماره بیست و یکم می‌خوانیم

مراکز خدماتی در دهه‌های گذشته کمتر از یک سوم نیروی کار را در اختیار داشتند. در حالی که در کشورهای توسعه یافته بیش از سه چهارم نیروی کار در مراکز خدماتی اشتغال دارند که این روند رو به افزایش است (هیلبرت و لوپز، 2011). مراکز خدماتی بیش از 74 درصد تولید ناخالص داخلی را بوجود می‌آورند و بیش از یک چهارم ارزش تجارت بین الملل را مراکز خدماتی تشکیل می‌دهند که شامل بانکداری، بیمه، حمل و نقل و غیره بوده و در سراسر دنیا بیش از 69 درصد نظام اقتصادی را تشکیل می‌دهد (کاتلر و آرمسترانگ، 2018). بنابراین مدیران ناگزیرند برای اداره بهتر مراکز خدماتی و موفقیت در دنیای فعال و پرقدرت با اصول بازاریابی خدماتی آشنا گردند. در سال‌های کنونی رشد فزاینده خدمات به صورت یکی از روندهای اصلی در دنیا در آمده است. به عنوان مثال در ایالت متحده آمریکا مراکز خدماتی به سبب افزایش ثروت، احساس به داشتن زمان بیشتر برای تفریح و پیچیده‌تر شدن خدماتی که نیاز به ارائه خدماتی خاص دارند، نظام مبتنی بر ارائه خدمات رشد زیادی نموده است (کاتلر و آرمسترانگ، 2018).

فهرست مطالب

توصیف الگوی مصرف و دلایل پایبندی به آن (مطالعه موردی)
بررسی نقش مولفه‌های منابع شغلی بر بهبود عملکرد سازمانی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان
ارتباط کیفیت خدمات و آموزش کارکنان با میانجیگری تعهد سازمانی
تعیین شایسته‌سالاری نسبی در سازمان‌ها با استفاده از به‌کارگیری تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)
اولویت‌بندی مولفه‌های هوش سازمانی در کارکنان سازمان شهرداری بابل
آسیب‌شناسی میزان بکارگیری الگوهای رفتاری DISC در بهینه‌سازی ارتباطات وجودآوری در حوزه کسب و کار و راهکارها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه جهان نوین - شماره بیست و یکم
ناشر چاپی فصلنامه جهان نوین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه فصلنامه جهان نوین - شماره بیست و یکم

برای دریافت فصلنامه جهان نوین - شماره بیست و یکم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.