نقد، بررسی و نظرات کتاب همکار - فریدا مک فادن

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Soha Shahrasebi
۱۴۰۳/۳/۳۰
خانوم مک فادن و قلم شیواش باعث میشن آخر کور شم. چون یکروزه کتاب هایی که نوشتن رو تمام کردم اکثرا جوانب داستان رو همیشه از چند جهت در نظر میگیره و سنجیده بیان میکنه جوری که به فلش بک ها برگردیم تمام اتفاقات رو مثل کد های مخفی از اول کتاب هاش بهمون میده. یعنی دقیقا واقعیت جلوی رومونه اما روند تعریف داستان جوریه که نمیبینیم این حقیقت هارو. با این که سبک های رمان هاش همه مثل هم هستن اما هیچوقت نتونستم پایان ها رو حدس بزنم. تازه خوره داستان و فیلم های معمایی هم هستم. این لذت رو با نخوندنش از خودتون نگیرید دوستان معمایی دوست از یک کتابخوان نیمچه قهار به شما نصیحت.
•نسرین‌طلا•
۱۴۰۳/۳/۳۱
با توجه به این که کتاب های این نویسنده ی فوق العاده رو خوندم و تقریبا قلمش برام رو شده، تونستم حدس بزنم قراره چی بشه. اگه با قلم و قانون های مک فادن آشنا نباشین خیلی خیلی داستان براتون جذاب و خوندنی می شه. شوکه کننده است، از جایی که انتظارش رو ندارین ضربه می خورین و نویسنده کاملا ذهنیات شما رو بهم می ریزه. پلات توییست های نویسنده واقعا پر شوره. ترجمه روان و خوب بود.
مریم
۱۴۰۳/۴/۱
کتاب جذابیه، مخصوصا اگه اولین کتاب این نویسنده باشه که میخونین حسابی غافلگیر میشین، ولی اگه قبلا کتابهای دیگرشون رو خونده باشین میدونین که از اول داستان همه چیزهای به ظاهر بی اهمیت مهم هستن به خصوص اگه چند بار تکرار بشن و حتی اگه تا حدودی درست حدس بزنین باز هم داستان براتون غافلگیری داره
FS
۱۴۰۳/۴/۵
این کتاب هشتمین کتابی بود که از مک فادن خوندم و بلاخره تقریبا تونستم آخر داستان را حدس بزنم هر چند هنوزم یه جاهایی غافلگیر شدم اما برای من کتاب بخش دی از همه دلهره آور تر بود و ذهنم تا مدت ها درگیر داستان مونده بود
کریمی
۱۴۰۳/۴/۱
خیلی کتاب عالی بود. کتاب‌های مک فادن رو همیشه دنبال میکنم و این کتاب فوق العاده بود اون قدر ژانر ترسناک نداشت و بیشتر معمایی و عاشقانه بود. کاش بقیه کتاب‌های مک فادن هم در اپلیکیشن کتابراه گذاشته شوند.
Aki Ramezani
۱۴۰۳/۳/۲۸
عالی بود. بهترین کتاب پلیسی بود که توی این مدت خوندم. در یک روز تمام کردم. به هیچ وجه نمی تونستم رهاش کنم. داستانش غیر قابل پیشبینی هست. توصیه میکنم بخونید.
شهرزاد
۱۴۰۳/۴/۷
کتابای این نویسنده عالین
عااااالی وقتی داری داستانو میخونی کلی حدس میزنی که فکر میکنی همشون درسته ولی بازم پایان کتاب غافلگیر میشی
نسرین مالکی
۱۴۰۳/۴/۵
من خیلی خوشم اومد، به نظرم یکی از بهترین کارهای فریدا مک فادن بود هر چند سبک ننوشتن کتاب مثل بقیه کتابهای فریداست.
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۳/۴/۱
مثل همیشه عالی بود و غیر قابل پیش بینی از کتابهای معمایی جنایی خوشم میاد ترجمه هم بسیار خوب بود با تشکر از کتابراه
یاسمین زارع دزفولی
۱۴۰۳/۴/۴
سلام. داستانی غیر واقعی با شخصیت‌هایی سراسر سیاهی و تباهی. آخرشم کاملا مثل فیلمای هندی تمام شد.
لیلا فرضی
۱۴۰۳/۳/۳۱
خیلی قشنگ بود واقعا شخصیت ناتالی جالب بودشخصیتی خاکستری مایل به سیاه ... ولی داستان قشنگی بود
نگین
۱۴۰۳/۴/۸
یک رمان بی نظیر دیگه مثل همیشه از فریدا مک فادن