نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراهای تام سایر - مارک تواین

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ساغر کاشانی
۱۴۰۳/۵/۱۵
نقاط قوت:
۱. شخصیت‌پردازی قوی: تام سایر به عنوان شخصیت اصلی، با خصوصیات خاص و پیچیدگی‌هایش به خوبی به تصویر کشیده شده است. ماجراهای او و دوستانش، از جمله هاکلبری فین، خوانندگان را به دنیای رنگارنگ و پرهیجان کودکانه می‌برد.
۲. طنز و زبردستی در نثر: تواین با استفاده از طنز و نثر زبردست، نقدهایی اجتماعی و فرهنگی را به شکلی سرگرم‌کننده و قابل فهم ارائه می‌دهد. این سبک، کتاب را برای مخاطبان جوان و بزرگسال جذاب می‌کند.
۳. تصویرسازی زنده از دوران و مکان: تواین توانسته است با توصیف‌های دقیق و جزییات زنده، فضای زندگی در میانه قرن نوزدهم را به تصویر بکشد. این ویژگی، به خواننده اجازه می‌دهد تا به خوبی با محیط و شرایط آن دوران آشنا شود.
نقاط ضعف:
۱. ریتم غیر یکنواخت: گاهی داستان به دلیل پیچیدگی‌های متعددی که در آن وجود دارد، ممکن است برای برخی خوانندگان ریتمی غیر یکنواخت داشته باشد. برخی قسمت‌های کتاب ممکن است کندتر از بقیه پیش بروند.
۲. سبک قدیمی زبان: اگرچه نثر تواین زنده و جذاب است، اما زبان و اصطلاحات استفاده‌شده در کتاب می‌تواند برای برخی خوانندگان مدرن، کمی قدیمی و دشوار به نظر برسد.
maniya
۱۴۰۳/۵/۱۵
داستان تام پسر بازیگوشی بود که به حرف خاله‌اش گوش نمی‌داد خاله از دست او زیاد ناراحت می‌شد اما او را دوست داشت داستان خرافات زیادی داشت اینکه تام افسردگی گرفته بود و خاله هر روز روی او یک سطل آب سرد می‌ریخت و سپس او را در لحافی می‌پیچاند تا بهبود یابد یا او را یا او را زیر آب داغ امتحان می‌کرد ا داخل آب عصاره رژیم می‌ریخت و وقتی می‌دید اثر ندارد سراغ مسکن رفت. آن جا که تام و دوستش فکر می‌کرد برای از بین بردن زگیل باید گربه مرده را نیمه شب در گور چال کنیم یاتام گفته بود که آب بارانی که در کنده درخت جمع می‌شود نیمه شب دستمان را داخلش بگذاریم و وردی بخوانیم یا لوبیا را نصف کنیم خون زگیل را در نصفی ریخته و نیمه شب چال کنیم و نصف لوبیای دیگر را بسوزانیم!! اینکه تام و دوستش گفته بودند گر تیله‌ای را در جایی دفن کنیم و ۱۴ روز بعد به سراغش برویم تمام تیله‌های گمشده آن جا خواهد بود!! خاله پالی از دست شیطنت‌های تام حرص می‌خورد اما به جبران آن ماری دختر عاقلی بود او حتی در مسابقات حفظ آیات اول شده بود یا سید به حرف خاله همیشه گوش می‌داد و از مدرسه فرار نمی‌کرد. آن جا که تام و بکی در غار گم شده بودند نیز جالب بود تا این دهلیز‌های تو در تو پیچ در پیچ با چاله‌ها و دره‌ها راببیند اما آن جا که تام و دو دوست دیگرش به مدت یک هفته یا شاید هم بیشتر خارج از خانه آن طرف دریاچه بودند دور از ادب و نزاکت بود.
کامران غزلی
۱۴۰۳/۴/۱۲
نقد کتاب “ماجراهای تام سایر” نوشته ی مارک تواین است. داستان درباره ی پسرکی بازیگوش به نام تام سایر می باشد که در شهر کوچکی به نام سن پترزبورگ زندگی می کند. این کتاب به ماجراجویی های هیجان انگیز تام و دوستانش می پردازد و دوران کودکی و جستجوهای معصومانه اش را به تصویر می کشد. مارک تواین نویسنده و طنزپرداز آمریکایی بود که با کتاب های «ماجراهای هاکلبری فین» ¹ و «ماجراهای تام سایر» به شهرت جهانی رسید. آثار او بازتابی از جامعه ی آمریکایی دارند و اغلب با زبان طنز و بهره گیری از دنیای کودکان، انتقادهای خود را نسبت به وضعیت جامعه بیان می کند. او در داستان "هاکلبری فین" به شیوه نوین و بسیار برجسته ای روایت داستان می کند، به طوری که حتی بدون ذکر مشخصات ظاهری، تنها با تنظیم و انتخاب نوع جملات، قهرمانان را تصویر می کند. آثار او بازتابی از جامعه ی آمریکایی دارند و اغلب با زبان طنز و بهره گیری از دنیای کودکان، انتقادهای خود را نسبت به وضعیت جامعه بیان می کند. او در داستان "هاکلبری فین" به شیوه نوین و بسیار برجسته ای روایت داستان می کند، به طوری که حتی بدون ذکر مشخصات ظاهری، تنها با تنظیم و انتخاب نوع جملات، قهرمانان را تصویر می کند.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۳/۳/۲۴
عالی بود اصلا چنین مهیج فکر نمی کردم باشد. دست مریزاد جناب آقای مارک تواین روحش شاد. شاید فکر کنید خواندن داستانی که درمانی برای مسائل زندگی تان نیست به چه کار آید!؟ اما سبک نوشتن نویسنده کتاب مارک تواین بزرگوار، چنان قوی است که مجبورت می کند تا انتهای داستان را به عنوان یک انسان همراه و درگیر، پیگیر باشید. دیالوگ های هوشمندانه ای که از زبان اصلی ترجمه شده است با توجه به نحوه بیان یک پارسی زبان و معیار و محاوره ای بیان شده است و ابوالحسن تهامی نیز قدرتمندانه و در خور توجه به شرایط خاص فکری و روحی هر شخصی است که در زندگی روزمره خود چطور لباس می پوشیم و چگونه خانه را می آراییم. طنزهای به کار برده شده در دیالوگ های نسبتا کوچک، کاملا کاربردی و سودمنده و به جا به کار گرفته شده است. هاکلبری فین در تلویزیون دیده بودم، ولی یادم نبود سوژه اش چی بود؟ این جا هم تام سایر شنیدم و داستانش گوش دادم و هم هاکلبری فین.
مانا
۱۴۰۳/۳/۲۹
کتاب صوتی ماجراهای تام سایر با روایت آقای قناعت پیشه را از این نظر انتخاب کردم که نویسنده کتاب مارک تواین مشهور و کاربلد در نوشتن کتاب های جذاب با کارکترهای ماندنی و داستانهای هیجان انگیز بود رمان خود به تنهایی فوق العاده بود و داستان و روزمرگی های پسر شیطانی را به نام تام سایر و دو دوست و خانواده و دوستانش را بیان میکرد داستانهایی از شیطنت ها و جاه طلبی های بچه گانه که به گفته خود نویسنده شرح بعضی از کارهای دوران کودکی خودش بوده در ظاهر این رمان بیشتر به درد سنین نوجوانان میخورد اما در واقع میتواند برای تمام سنین خوب باشد تنها موردی که باعث شد که من از پنج امتیاز سه امتیاز به این اثر فاخر و زیبا بدهم روایت بد راوی بود از نظر من طرز تلفظ کلمات و اداها اصلا جالب نبود و این باعث شد مدتها ژول بکشد تا کتاب را تمام کنم اما در هرصورت از عزیزان کتابراه بابت تمام زحمت ها ممنون هستم.
بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۳/۴/۲
یادش بخیر بچگیمون زنده شد. اون وقت ها عاشق کارتون هاکلبری فین بودم ولی هیچ وقت تام سایر رو ندیده و نخوانده بودم و قسمت شد از کتابراه هدیه بگیرم آن هم با صدای یک گوینده فوق العاده. داستان های تام سایر بسیار جذاب است و اگرچه شاید در ظاهر برای نوجوانان باشد و برای ما بزرگسالان نیز خالی از لطف نیست. شخصیت پردازی ها بسیار جالب است و به خوبی نمایانگر طبقه فرو دست و روستا نشین آمریکای آن دوران می باشد. نکته جالب برایم ترجمه کتاب است و اینکه ترجمه این همه اشتباه در گفتار شخصیت ها و عوض کردن افعال باید بسیار دشوار بوده باشد و البته شیرینی کار است و نشان دهنده کم سوادی و گویای شخصیت عامی افراد. جذاب ترین شخصیت خاله پالی بود که با صداسازی عالی گوینده واقعا دوست داشتی تر شد. در مورد خوانش کتاب که هیچ حرفی جز سپاس باقی نیست. با سپاس از کتابراه
سودا
۱۴۰۳/۳/۱۲
میتونم بگم شاهکاره کتاب بسیار خوبیه
کتاب تام سایر، رمانی نوشته‌ی مارک تواین است که نخستین بار در سال 1875 به انتشار رسید. تام سایر، پسری باهوش، خلاق و زیرک است اما درست به همان اندازه، بازیگوش و کله شق نیز هست. او با دوستانش کارهای عجیب زیادی انجام می‌دهد: رنگ کردن فنس ها؛ بازی دزدان دریایی با رفیقش، هاک فین؛ برگزاری مراسم خاکسپاری خودش؛ و یا کمک به دستگیری یک قاتل. احساس نوستالژی تواین در رابطه با شهرهای کنار رود می‌سی سی پی که در دوران جوانی‌اش در آن‌ها زندگی می‌کرد، در این اثر ماندگار می‌درخشد. کتاب تام سایر، شوخ طبعی‌های همیشگی تواین را در خود جای داده اما علاوه بر این، پرداختی ظریف به ناعدالتی‌ها و سختی‌های زندگی در مناطق جنوبی در جای جای آن به چشم می‌خورد.
بیژن
۱۴۰۳/۴/۱
صدا و اجرای فوق العاده آقای قناعت پیشه به این اثر ماندگار، لذت شنیدن چندین برابر داده بود. آهنگ های انتخاب شده بسیار به جا و زیبا بود ضمن اینکه تدوین صورت گرفته باعث شده بود که از روایت داستان، به یک داستان نمایشی تغییر یابد. و اصل داستان که با هنرمندی توسط مارک تواین به رشته تحریر در آمده بود و در بسیاری از جاها با خنده ناگهانی شنونده از ته دل شیطنت های کودکانه را یادآور می شد. اگرچه این داستان یادآور فرهنگ تلخ نژادپرستی (علیه سرخپوستها و سیاهان) که همیشه آدم بدهای روایتهای آمریکایی در یکصد سال پیش اعم از فیلم و داستان بوده اند. اما سبک «پایان خوش» از دیگر جذابیت های داستانهای آمریکایی در اکثر آثارشان می باشد. با تشکر فراوان از «کتابراه»
Peyman1072 Pey
۱۴۰۳/۵/۱۱
ابتدا کمال تشکر را از آقای تهامی و قناعت پیشه دارم. از نظر فنی هیچ نظری نمی‌تونم بدم. تمام تلاشم رو کردم کتاب رو تموم کنم، دوست ندارم نیمه کاره رها بشه، اما تا این لحظه تا فصل ۳۰ گوش کردم، اما چیزی که زیاد تو چشم میومد که کاراکتر منفی آمریکایی نبود. آرمانهای تام تقریبا همه ضد ارزش بودند، راهبان مذهبی، والدین، معلم و... شاید هم قصد نویسنده اشاره غیر مستقیم بوده. به هر حال این موارد برای خود بنده مانند ترمزی برای انگیزه ادامه مطالعه بود. من نظرات دیگران رو خوندم و بسیار تعجب کردم از تعریف‌ها و تمجید ها! البته قدرت نویسندگی در پس کلمات کاملا گویای تبحر نویسنده بود اما...
بالأخره کتاب رو تمام کردم ولی نظرم همون بود که بود.
Falah
۱۴۰۳/۳/۲۹
این داستان فوق العاده ست ابتدا فکر میکنیم که داستان کودکانه ست اما ادبیات بکار رفته استعاره های زیبا و کاملا بجا، بازی با کلمات تو بین کتاب فوق العاده س، نویسنده با استفاده از استعاره به شیوایی متن افزوده و شنونده رو ترغیبب خواندن کل کتاب میکنه صدای گوینده عالی و برای من کاملاجای تعجب بود، کتاب رو بصورت یک نمایشنامه فوق العاده با صدا گذاری های کاملا مناسب انجام داده داستان کتاب، یه پسر بچه ماجرا جو که کنار تمامی اکتشافات بامزه ش گه گاهی هم مدرسه میره و دل دوستانش رو با موفقیت هایی که کسب کرده میبره این کتاب رو حتما پیشنهاد میکنم و میدونم از شنیدنش لذت میبرید
مهران
۱۴۰۳/۳/۱۴
با تشکر و سپاس بیکران از اقای تهامی عزیز که با بیان شیرین و دلنشین شون جذابیت داستان رو دو چندان کرده.. این کتاب آدم رو به دوران کودکی میبره و یاد و خاطرات شیرین آن دوران را زنده میکنه... هر فصل آن روایت جدا و در عین حال به هم پیوسته‌ای داره که در انتها باهیجان و جذابیت خاصی به پایان میرسه... از مجموعه کتاب راه بابت رسیدن این کتاب‌های زیبا و دلنشین به دست خوانند گان بسیار سپاسگزارم...
در آخر به آقای مارک باید بگم دوران بچه گی در ایران بخصوص دهی 60به قبل از ان بسیار شنیدنی ه، فقط ایکاش یه نویسنده خوش ذوق مثل ایشان پیدا می‌شد و آن‌ها رو روایت میکرد..
زری بانو
۱۴۰۳/۴/۲۸
داستان بسیار زیبا و جذاب از نویسنده بزرگ آمریکایی جناب مارک تواین با روایت بسیار دلپذیر و شنیدنی از آقای قناعت پیشه فوق العاده شنیدنی و گیرا بود. همه‌ی سنین با هر جنسیتی می‌توانند از همچین اثر فاخر و ماندگاری لذت ببرن و استفاده کنند. روایت زندگی روز مره‌ی تام سایر با شیطنتها و سادگی بچه گانه‌اش در کنار گویش و بیان خرافاتی که در جامعه‌ی کهن مرسوم بود و گویش پر غلط و طنز گونه جناب قناعت پیشه داستان را فوق‌العاده جذاب و شنیدنی کرده بود. شنیدن این اثر خاص رو به همه سنین که خواستار لذت بردن از داستان هستند توصیه می‌کنم.
اعظم سادات میره
۱۴۰۲/۱۱/۸
من هم کتاب تام سایر و هم کتاب هاکلبری فین رو با صدای آقای قناعت‌پیشه گوش دادم. هر دو عالی بودند. راوی در تام سایر چون داستان از زبان سوم شخص روایت میشه، با صدای اصلی خودش می‌خونه و برای شخصیت‌ها صداسازی می‌کنه. اما چون داستان هاکلبری فین از زبان اول شخص مفرده، آقای قناعت‌پیشه صدای بچگانه داره. به نظرم هر دو روایت در نوع خود خوب هستند.
نجمه ضیایی
۱۴۰۳/۵/۱۵
جزو بهترینهای صوتی بود که شنیدم. داستان که به جای خودش بسیار جذابه، با دیالوگهایی که مخصوصا از زبان تام سایر و شیطنتهاش هست کودک درون آدم رو قلقلک میده. اگه دلتون میخواد حس دوران کودکی رو دوباره تجربه کنید پیشنهاد میکنم این کتاب صوتی رو در اولویت قرار بدین. خلاصه که شنیدن دیالوگها با خوانش جذاب و شیرین جناب قناعت پیشه جذابیت داستان رو ده برابر کرده
فرزانه خسروی
۱۴۰۳/۴/۱۳
به نظرم کتاب چه برای بزرگسالان چه نوجوانان جذابیتی نداره خیلی به جزئیات محیط پروبال میده و حوصله آدم سر میشه. صدای شخصیت هام جالب نبود به خصوص اشتباهات لفظی تام یا خاله پالی اصلا جالب نبود. در کل من موقع پیاده روی کتاب گوش میدم و با این وجود نتونستم بیشتر از ۵ فصل کتاب رو ادامه بدم حتی موقع پیاده روی هم حوصله سربر بود.
Shariati
۱۴۰۳/۳/۱۱
میتونم بگم بازم یه شاهکار از مارک تواین عزیزالبته این رو هم میتونم بگم هر نویسنده سبک مخصوص به خودشو داره که البته درون مایه داستان‌های آقای تواین اولش با بدبختی و آخرش به خوشبختی ختم میشه در کل این رو هم بگم ترجمه آقای تهامی برای این کتاب ترجمه روان و مفیدی است و جناب قناعت پیشه هم صدای زیبا و گیرایی دارند که آدم رو جذب به داستان میکنه.
محمودی
۱۴۰۳/۴/۸
تام سایر وهاکل بری فین هر دو اثر تواین زیباست، من کارتون هردوتا وسریال وفیلم هایشانرا دیدم. کتاب چیز دیگری است به ویژه گویندگی آقای قناعت پیشه که زیبایی اثر را چند برابر کرده و ترجمه آن بخصوص در قسمت انشا ها بسیار دلپسند ولذت بخش است وسپاس از کتابراه که این گنجینه نفیس را رایگان کرد.
ghazale rafeie
۱۴۰۳/۴/۲
وای کتاب عالی گویش هم عالی تر خیلی ممنونم بخاطر این مهارت و هنرمندی گوینده اجرای بسیار زیبایی داشتید و اجرا و صدای خاله پلی خیلی زیبا و لطیف بود و گویش یک پیر کم سواد را خیلی زیبا نشان دادند.
ممنون از چنین اجرای زیبایی و ممنون از کتابراه عزیز بخاطر هدایای فاخری که میگذارند. موفق باشید
علیرضاحبیبی
۱۴۰۳/۳/۱۳
درود
آنچه شندیدم بی شک بسیار زیباتر و دلنشین تر از کارتن ویا فیلم ساخته شده از این کتاب بود.
ترجمه روان وعالی، اجرای بسیار حرفه‌ای و همچنین صدا برداری و میکس وکلا از نظر فنی هم حرفه‌ای بود.
خود داستان بیانگر ذات آزادی خواه و کنجکاوی کودکان و نو جوانان و.......
وحید توانا
۱۴۰۳/۴/۲۳
از متن و نویسنده کتاب بگذریم که نیازی به تعریف ندارد همچنین در ترجمه صوتی و بخصوص گوینده جذابیتی فوق‌العاده نهفته است در کنار کلماتی طنزآمیزه و وجد برانگیز ابداعی که مختص فرهنگ ایران است باید اعتراف کنم که این بخش هم نیازی به تعریف کردن ندارد ممنونم از زحماتتون
عبدالرحمانی
۱۴۰۳/۳/۱۶
راوی فوق‌العاده جذاب روایت کرده و ماجرای داستان هم به نحوی زیبا و جذاب نوشته شده در حدی که با خواندنش به طرز فکر پسرای شلوغ و از دید عموم مطرود پی میبرید و از نگاه آن‌ها جهان جذابشون رو میبینی
من از روایت راوی بسیار لذت بردم شاید اگر صوتی نبود آنقدر اشتیاق ‌به خرج نمیدادم
reza orangi
۱۴۰۳/۲/۱۳
همانطور که خوده نویسنده توضیح میدهد این کتاب فقط مناسب نوجوانان نیست و بزرگسالانم میتوانند ان ذا گوش کنند. من فکر میکنن که کتاب بسیار اموزنده و پر از هیجانی هشت ویژه همه سنها مخصوصا بزرگسالان. کتاب لذت بخشی بود ممنون
حسین امینی
۱۴۰۳/۵/۳۰
داستان جالب و جذابیه ولی جون به لب میشین تا تموم بشه قشنگ نویسنده میدونسته چطور شما رو تشنه فهمیدن ماجرا و جلو رفتن داستان کنه شاید بعضی جاها به نظرتون ملال اور باشه ولی در مجموع داستان خوبیه و نه تنها برای بچه ها بلکه برای بزرگسالان هم درس های خوبی داره
نوشین افشار
۱۴۰۳/۵/۱۱
گوینده بسیارجذاب شخصیت هارااجرامیکند، کتاب بسیارجذابی هست ویکی ازکتابهایی که حتمابایدخواندوگوش داد، بیان روزمره وزندگانی درزمان ومکانی متفاوت ازماومناسب تمام سنین. رفتارهاوکارهای بچه‌هایی که درپوشش بچگانه بیانگراعمال بزرگسالان هست. مرسی کتابراه 🌺
نوشین
۱۴۰۳/۵/۷
داستان بانمکی از پسر شیطون و ماجراجویی به اسم تام سایر با صداپیشگی جناب مهبد قناعت پیشه. با تحسین هنر ایشان در صداسازی باید گفت متاسفانه صدای مناسبی برای شخصیت بکی، 《دختربچه》 نبود.
با تشکر از کتابراه برای در اختیار قرار دادن کتاب‌های صوتی خوبی مانند این 💜
Maedeh_bolbas
۱۴۰۳/۵/۴
اول از همه صدای گوینده خیلی رسا و دلنشین بود؛ بطوریکه همزمان که کتاب خوانده می‌شد می‌تونستم اتفاقاتی که رخ میده رو تصور کنم.
با وجود اینکه کتاب حالت داستان و رمان داره، کلی درس زندگی و نکات قشنگ رو بهمون یادآوری میکنه.
از شنیدنش لذت بردم؛ مرسی از کتابراه:)
سیمین بزرگی نامی
۱۴۰۳/۴/۲۶
صدای تام رو مخم بود. در کتاب افعال و کلمات درست نوشته شده ولی اینجا همش کلمات غلط ادا میشن، این بدآموزی داره، برای نوجوانی که داره گوش میده، شاید فکر کنه خیلی کار جالبی است. خود کتاب فوق العاده زیبا بود. ترجمه زیبایی داشت و گوینده هم خوب تعریف می‌کرد.
رضا اکبری
۱۴۰۲/۶/۲۲
مارک تواین معرکه اس عاشق داستانهاشم در عین سادگی و با نصر روان پر از نکته‌های باحاله. نگم براتون چه موزیک‌هایی داره پس زمینه. حتما پیشنهاد میکنم گوش کنید راوی هم یکی از بهترین اجراهاش انجام داده
فائزه شفیق پور
۱۴۰۳/۳/۲۱
بنظرم عالی بود در قالب داستان به بچه ها درسهای خوبی میداد و روایتگری و فراز و فرود داستان عالی بود ولی کاش ادامه دار می بود وبرای جوانی تام هم طرحهایی درنظر میگرفت ولی بطور کلی داستان گیرایی بود مرسی بخاطر اینکه رایگان گذاشتید
Mehdi Nik
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
کتابی جالب از مارک تواین با ترجمه خوب و روان جناب تهامی و البته روایتی بهتر از آقای قناعت‌پیشه. برای آن‌ها که در سالهای دور کارتون و فیلم بر اساس این کتاب را دید‌ه‌اند یادآوری دلنشین و خاطره‌انگیزی‌است.
امید برتیانی
۱۴۰۲/۷/۱۲
با وجود اینکه انگار داستان کودکانه اما بسیاری جذاب و زیبا بود. تا به حال هیچ اثری ندیده بودم که اینطور دنیای کودکی رو به تصویر بکشه. نحوه‌ی روایت هرچند کمی اغراق آمیز بود اما به خوبی برای تصویر کردن ماجرا موثر بود
aa bb
۱۴۰۳/۵/۲۵
سلام بسیار عالی هم یاد بچگی ها می افتید هم جامعه شناسی اون دوران و البته بیانی که اولش برام عجیب بود ولی با کمی صبر جذابیتهاشو فهمیدم. حتما پیشنهاد میکنم مخصوصا برای آقایون چون راحتتر درکش میکننممنون از کتابراه
Monir Naghikhani
۱۴۰۳/۳/۲۵
خوب بود، من این کتاب را نخوانده بودم و همیشه ناراحت بودم، که از جریان تام سایر و هکل بریفین اطلاعی چندان ندارم گروه بیشتر مخصوص نوجوانان است ولی بالاخره تونستم تا پیش از مرگ این را هم بدانم، سپاسگزارم
موسوی
۱۴۰۳/۳/۲۳
داستان خیلی زیبا و دوست داشتنی بود. راوی به زیبایی داستان رو تعریف کردن. شخصیت تام رو با همه‌ی بازیگوشی هاش خیلی دوست داشتم، پسری بازیگوش که خوش ذات و زیرک بود. به همه پیشنهاد میکنم حتما گوش بدید، عاشقش میشید
نیلوفر حاج علی اکبری
۱۴۰۳/۳/۱۴
این کتاب رو واقعا دوست داشتم، طوری که یاد بچگی هام می‌افتادم با ترس‌ها و استرس هایش دچار دلهره میشدم، این کتابیه که باید نوجوونا و بزرگسالان بخوانند داستان گیرایی داره و خیلی جاها به شخصیت اصلی یعنی تام غبطه میخوردم.
عالیه
۱۴۰۳/۶/۳۱
کتابی لذت بخش از ذهنیت‌های کودکانه با کلی اتفاق کمدی برای من که جذاب بود به طرز شگفت انگیزی موضوع و روایت جالب بودراوی داستان صدای رسا و خواستنی داشتاما صدای بکی واقعا خنده دار و جالب بود
نسترن پارسا
۱۴۰۳/۶/۳
یه کتاب کاملا بچگونه، به درد این میخوره بخری و هرشب یه داستانشو برا بچه دبستانی بخونی تا بخوابه، البته یکم بدآموزی هم داره
Mr.dark.23
۱۴۰۳/۵/۲۵
به نظرم تمام داستانی که تعریف شده بود نه تنها یکبار بلکه بارها و بارها توی دنیایی واقعی تکرار شده البته به جز قسمت گنج و این حرفا اون آرزوهای کودکانه و شیرین بارها و بارها تکرار شده
R.Z
۱۴۰۳/۴/۱
درود، کتاب خیلی عالی و روان ترجمه شده، خوانش آن نیز که توسط آقای قناعت پیشه فوق العاده بود و جذابیت آن را صد چندان کرده است، حس و حال میدهد که نمیشود آنرا زمین گذاشت. با سپاس از کتابراه.
Shima
۱۴۰۳/۳/۲۹
سلام خیلی کتاب زیبایی بود واقعا لذت بردم صدای گوینده عالی بود و خیلی مهیج داستان وتعریف کرد واقعا به عنوان کتاب نوجوان خیلی داستان جالبی داشت و خیلی خوب داستان پردازی شده بود ممنون از کتابراه
ح ح
۱۴۰۳/۳/۹
قبلا کتابهای تام سایر و هاکلبری فین را البته به زبان انگلیسی خوندم و از ماجراجویی‌های این دو شخصیت لذت بردم و الان هم ارزش ان را دارد که دوباره این ماجراجویی‌ها را گوش کنم
Maryam Rajabi
۱۴۰۲/۶/۲۷
چقدر زیبا یک اثر ارزنده و زیبا از مارک تواین که با صدای زیبا و دلنشین مهبد قناعت پیشه، زنده شده واقعا آقای قناعت پیشه بی نظیره یه موهبت
شقایق میان آبی
۱۴۰۳/۵/۲
این کتاب من را به دوران کودکیم برد. زمانی که کارتن ماجراهای هاکلبری فین از تلویزیون پخش میشد. کتاب قشنگی بود با اینکه شاید برایه سن ما جالب نباشد ولی جالب بود کتاب را دوست داشتم
رودساز
۱۴۰۳/۴/۱۸
به نظر من صدا ولحن گوینده با سبک کتاب هماهنگ نیست این کتاب رو برای بچه هام دانلود کرده بودم ولی گوینده با لحن کتاب های ادبی می خواند و نتونستیم با این کتاب ارتباط برقرار کنیم
N
۱۴۰۳/۴/۱۲
این کتاب نه فقط برای نوجوانان بلکه برای تمامی، سنین نوشته شده است. داستانی زیبا، مهیج و تامل انگیز. ترجمه ای بسیار دل نشین و صوت کتاب، آدمی را همراه می کرد. لذت بردم.
Salome .salome
۱۴۰۳/۴/۱۱
توی نوجوانی چندین بار این کتاب و خوندم و یکی از کتاب های محبوب من بود، تا اینکه کتابراه صوتیشو برامون گذاشت و با گوش دادن بهش خاطرات نوجوانیم زنده شد. واقعا عالی و بینظیره. شاهکاره
معصومه بهزادی
۱۴۰۳/۴/۸
درود خدمت عزیزان و سپاس از دست اندرکاران کتابراه دنیای جالب و مهیج پسر بچه ها رو بسیار ظریف و دلنشین جناب مارک تواین ترسیم کرده روحشان شادصدای گوینده هم خوب بود
Negin
۱۴۰۳/۴/۷
کتاب محشری بود. گویندگی عالی. موسیقی بجا و عالی. فقط توی یکی از فصل‌ها بیش از حد بلند بود ک سخت میشد صدای گوینده رو شنید. لهجه‌ای که بکار برده شده بود داستان رو جذابتر کرده بود
فاطمه بابایی
۱۴۰۳/۴/۵
بهترین داستان کودکانه‌ای بود که گوش دادم مخصوصا با صدای اقای قناعت پیشه و به شخصه کتاب‌های مختلفی و با صدای ایشان گوش دادم پیشنهاد میکنم حتما این کتاب و مطالعه کنید
حنا امین
۱۴۰۳/۴/۴
غالبا کسانی این کتاب صوتی رو میخرن و میشنون که کارتون تام سایر نوستالژی دوران کودکیشون هست، از من میشنوین گوش دادن این کتاب صوتی به مراتب جذاب تر کارتونی بود که تو ذهنمه
1 2 3 4 >>