معرفی و دانلود کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم

عکس جلد کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم نوشته‌ی حسین آذرحزین از سری کتاب‌های «گلبرگ» است که بر آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات نهایی و آزمون‌های جامع تمرکز می‌کند. این مجلد که شامل درسنامه و نکات کلیدی، سؤالات طبقه‌بندی‌‌‌شده و دو نوبت آزمون جامع است، برای درس مطالعات اجتماعی پایه‌ی نهم نوشته شده که یکی از درس‌های عمومی و حفظی این پایه‌ است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم

درس مطالعات اجتماعی با اینکه یکی از دروس عمومی دوره‌ی متوسطه‌ی اول است اما یکی از مفصل‌ترین و مهم‌ترین دروس این پایه محسوب می‌شود. از آنجایی که اکثر مطالب و مفاهیم این درس روی مباحث تاریخی و جغرافیایی تمرکز دارد، از دروس حفظی به حساب می‌آید که یادگیری و حفظ کردن درس‌های آن برای برخی‌ از دانش‌آموزان سخت و چالش‌برانگیز است. اما در کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم، نویسنده‌ی این کتاب حسین آذرحزین با ارائه‌ی درسنامه‌ای مفصل و دقیق برای هر بخش، به شما کمک می‌کند که مفاهیم را در وهله‌ی اول درک کنید و بعد از آنکه آن‌ها را کامل یاد گرفتید به راحتی مفاهیم را به خاطر بسپارید. در این درسنامه‌ها از جداول، انواع دسته‌بندی‌ها و تعاریف استفاده شده است که حفظ کردن بخش‌های مشکل کتاب را بسیار راحت می‌کند. این درسنامه‌ها با اینکه خلاصه هستند، اما تمامی مطالب مهم کتاب که برای موفقیت در امتحانات به آن‌ها نیاز دارید را پوشش می‌دهند.

پس از هر درسنامه، آزمونی تشریحی طراحی شده‌ است که سوالات آن طبقه‌بندی‌شده هستند و به شما این امکان را می‌دهند که با انواع و اقسام سوالات امتحانات نهایی آشنا شوید و آمادگی خودتان را برای آزمون‌های مهم محک بزنید. به انواع سوالات، مانند سوالات چندگزینه‌ای، درست یا نادرست، پر کردن جای خالی و سوالات مفصل‌تر تشریحی در این آزمون‌ها پرداخته شده است. پس از انجام هر آزمون می‌توانید پاسخ‌هایتان را با پاسخنامه‌ی تشریحی کتاب تطبیق بدهید و با نقاط ضعف و اشکالات خود آشنا بشوید. خواندن پاسخنامه‌های تشریحی و کامل این کتاب نه تنها شما را با نقاط ضعفتان رو‌به‌رو می‌کند بلکه با مرور سریع آن‌ها قبل از امتحان می‌توانید مهم‌ترین و کلیدی‌ترین نکات هر درس را دوره کنید.

در آخر، کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم برای آشنایی بیشتر شما با سوالات آزمون نهایی، دو نوبت آزمون جامع طراحی کرده است که قبل از امتحانات مهم پایان ترم اول و پایان ترم دوم می‌توانید آن‌ها را پاسخ دهید و برای امتحان آماده شوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی انتشارات گلبرگ گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه هستند که هدف آن‌ها کمک به دانش‌آموزان برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی در امتحانات نهایی است. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درسنامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سوالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم برای دانش‌آموزان متوسطه‌ی اول در پایه نهم که می‌خواهند نمره‌ی بالا در درس مطالعات اجتماعی کسب کنند مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-600-337603-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم

برای دریافت کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.