معرفی و دانلود کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم

عکس جلد کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم نوشته‌ی حسین آذرحزین، کتابی کمک‌آموزشی برای دوره‌ی درس مطالعات اجتماعی سال هشتم پیش از امتحان است. درسنامه‌ی خلاصه و طبقه‌بندی‌شده، ارائه‌ی انواع مختلف نمونه‌سؤالات برای هر درس، آزمون جامع پایان ترم اول و دوم و پاسخ‌های تشریحی آزمون‌ها، کمک می‌کند تا دانش‌آموزان، بهترین نمره را از امتحان این درس کسب کنند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم

درس مطالعات اجتماعی، یکی از درس‌های چالش‌برانگیز سال هشتم است که دانش‌آموزان برای درک بعضی مفاهیم و حفظ کردن بعضی مطالب آن حوصله‌ی کافی را به خرج نمی‌دهند و در نتیجه، در امتحان جواب بعضی پرسش‌های ساده را نیز نمی‌توانند بدهند. اینجاست که وجود جزوه‌ای خلاصه‌نویسی‌شده از متن کتاب که هر آنچه باید حفظ کنیم را به صورت نموداری و ساده‌شده به ما ارائه می‌دهد، بسیار کاربردی خواهد بود. کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم نوشته‌ی حسین آذرحزین، علاوه بر درسنامه‌های خلاصه‌ای که جان می‌دهد برای دوره‌ی پیش از امتحان، تعداد زیادی سؤال برای هر فصل دارد که برای سنجش آموخته‌هایمان به کار می‌آید.

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای آمادگی پیش از امتحان باشد. چه امتحان میان‌ترم داشته باشیم چه پایان ترم، این کتاب، به صورت فصل به فصل، همه جور سؤالی که ممکن است در امتحان بیاید و همین‌طور پاسخ تشریحی آن را ارائه می‌دهد. آزمون جامع پایان ترم اول و دوم نیز باعث می‌شود نمره‌ی مطالعات اجتماعی در کارنامه درخشان باشد.

وجود کادر «مشاوره‌ی شب امتحان»، که زیروبم بخش‌هایی از کتاب که باید آنها را بخوانیم برایمان روشن می‌کند بسیار مفید است. همچنین، جدول بارم‌بندی امتحانات پایانی، کمک می‌کند اگر وقت کافی برای درس خواندن نداریم، وقتمان را به بخش‌های مهم‌تر با بارم بیشتر اختصاص دهیم. این کتاب خوب را انتشارات گل‌واژه در مجموعه‌ی گلبرگ خود به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس، کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم برای دانش‌آموزان سال هشتم دوره‌ی متوسطه‌ی اول مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-600-337606-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم

برای دریافت کتاب گلبرگ مطالعات اجتماعی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.