معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی

عکس جلد کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی

کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی توسط محمد گلزاری نوشته شده است. این کتاب درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون پایان فصل، آزمون‌های جامع و پاسخ‌های تشریحی را در برمی‌گیرد و تمامی مطالب لازم برای کسب موفقیت در آزمون‌های پایانی درس فیزیک را به دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی

اگر دانش‌آموز پایه‌ی یازدهم رشته‌ی تجربی هستید، با مطالعه‌ی کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی به تألیف محمد گلزاری برای شرکت در امتحانات پایانی درس فیزیک آمادگی کامل به دست می‌آورید. این کتاب با درسنامه، سوالات امتحانی موضوعی، آزمون‌های پایان فصل و جامع به همراه پاسخ‌های تشریحی و بارم‌بندی مشخص، شما را در کسب نمره‌ی خوب یاری می‌رساند.

کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی به صورت فصل به فصل نوشته شده است. هر فصل پنج بخش مرتبط دارد. بخش اول درسنامه است که به مرور مطالب لازم و نکات مهم درس فیزیک می‌پردازد. بخش دوم، یعنی سوالات موضوعی، مفاهیم آموزشی آموخته شده را برای شما تکرار و پیاده‌سازی می‌کند و تنوع سوالات امتحانات درس فیزیک 2 را نشان می‌دهد. بخش آزمون پایان فصل نیز مطالب فصل مرتبط را جمع‌بندی کرده و انواع سوالات و روش‌های پاسخگویی‌شان را در اختیار شما می‌گذارد. بخش نهایی کتاب، چند نوبت آزمون جامع است. این آزمون‌ها سوالات امتحانی نوبت‌های اول و دوم را شامل می‌شوند و امتحانات پایانی را شبیه‌سازی می‌کنند تا از قبل آمادگی پاسخگویی داشته باشید. بخش پاسخ‌های تشریحی نیز برای تمامی سوالات پاسخ‌های کاملی در نظر گرفته است و روش پاسخگویی به پرسش‌ها را به شما آموزش می‌دهد.

کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ و به کوشش انتشارات گل واژه روانه‌ی بازار کتاب شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتاب آموزشی با نام گلبرگ منتشر کرده است که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شوند. این کتاب‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ها و رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا سریع‌تر به مرور دروس بپردازند و با سوالات متنوع تألیفی و منتخب آزمون‌های پایانی سال‌های اخیر آشنا شوند. این کتاب‌ها برای آمادگی صددرصدی دانش‌آموزان در آزمون‌های پایانی و نهایی طراحی شده و شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل و آزمون‌های نوبت اول و دوم به همراه پاسخ‌های تشریحی و بارم‌بندی است. برخی جلدهای منتشرشده، «گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی»، «گلبرگ فارسی هشتم» و « گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها» نام دارند.

کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1- الکتریسیته ساکن
فصل 2- جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم
فصل 3- مغناطیس و القای الکترومغناطیسی
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات91
زبانفارسی
شابک978-600-337-749-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی

برای دریافت کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.