معرفی و دانلود کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

محمد حاجی هاشمی در کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی مجموعه‌ای از بهترین سؤالات درس روان‌شناسی را همراه با پاسخ‌های تشریحی‌شان در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. علاوه بر این، درس‌نامه‌های بسیار مفیدی در کتاب حاضر وجود دارند که به یاد سپردن دروس را بر شما سهل کرده است. گفتنی است این کتاب ذیل مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی گلبرگ به انتشار رسیده و در دسترس شما قرار گرفته است.

کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

اگر می‌خواهید به جمع‌بندی کامل درس روانشناسی پایه‌ی یازدهم بپردازید، کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی برای شما نوشته شده است. در ابتدای هر بخش،‌ «درس‌نامه‌»‌ای قرار دارد که به شما کمک می‌کند هر درسی را که از روانشناسی پایه‌ی یازدهم می‌خواهید، مرور یا جمع‌بندی کنید. مطالب این درس‌نامه‌ها در ساده‌ترین حالت ممکن و در قالب نمودار و جدول آورده شده که به راحتی در خاطر شما باقی می‌ماند. لازم به ذکر است که در طول هر فصل سؤالاتی مرتبط با هر درس قرار گرفته و در انتها پرسش‌هایی ذکر شده است. ضمناً پاسخ‌های تشریحی هر پرسش نیز در کتاب حاضر قرار گرفته است.

کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی را محمد حاجی هاشمی نوشته و انتشارات گل‌واژه آن را در دسترس دانش‌آموزان در سراسر کشور قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ

گروه انتشاراتی گل‌واژه کتاب‌های متعددی را جهت افزایش بازدهی دانش‌آموزان و تثبیت مطالب درسی ذیل مجموعه‌ی گلبرگ به انتشار رسانده‌ است که جملگی در چند بخش مشترک‌اند:

- بخش درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که در مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده‌اند، درسنامه‌ای را حاوی مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی در بر می‌گیرند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مرور دوباره‌ی درس‌ها دارید، از بخش درسنامه استفاده کنید.

- آزمون پایان درس: پس از درسنامه در هر کتاب، آزمونی قرار دارد که با پاسخ دادن به آن می‌توانید مطمئن شوید که درس را یاد گرفته‌اید. اگر در مفاهیم آموزشی ضعفی داشته باشید، با آزمون دادن مفاهیم آموزشی را مرور می‌کنید. در نهایت این‌که از طریق سؤالات پایان هر درس، با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا می‌شوید.

- پاسخ‌های تشریحی: در پایان هر آزمون، پاسخ تشریحی هر سؤال قرار گرفته است. این قسمت به یک درسنامه‌ی جامع شباهت دارد.

- آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: برای آن‌که بتوانید در امتحانات نوبت اول و دوم بهترین نتیجه را به دست آورید و همچنین با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا شوید، قسمت حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم باید چندین و چند بار قسمت درسنامه و پاسخ‌های تشریحی را مطالعه کنید. گفتنی است مؤلفان این کتاب‌ها متفاوت‌ هستند.

کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

محمد حاجی هاشمی کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی را برای کسانی به رشته‌ی تحریر درآورده که می‌خواهند یک مجموعه‌ی کامل از سؤالات و خلاصه‌ی درس‌های کتاب روان‌شناسی پایه‌ی یازدهم را در اختیار داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: تعریف و روش مورد مطالعه
درس 2: روان‌شناسی رشد
درس 3: احساس، توجه، ادراک
درس 4: حافظه و علل فراموشی
درس 5: تفکر - 1 حل مسئله
درس 6: تفکر - 2 تصمیم‌گیری
درس 7: انگیزه و نگرش
درس 8: روان‌شناسی سلامت
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-337-720-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ روانشناسی (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.