معرفی و دانلود کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم

عکس جلد کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم
قیمت:
۱۰۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم

کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم اثری از کری لانزدیل، نویسنده‌ی پرآوازه و نام‌آشنای آمریکایی و بنیان‌گذار انجمن نویسندگان زن آمریکاست. لانزدیل در این کتاب پرفروش وال‌استریت ژورنال و آمازون راوی داستان زندگی عکاسی موفق است که همسر و فرزند و زندگی آرامی دارد اما خاطرات گذشته و اشتباهات دوران جوانی او را رها نمی‌کنند و اکنون در یک دوراهی قرار گرفته است که یا باید گذشته را به کلی فراموش کند یا به قیمت به خطر انداختنِ آینده، آن را جبران نماید.

درباره‌ی کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم

کری لانزدیل (Kerry Lonsdale) در کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم (Everything We Give) راوی داستانی مملو از عشق و رازهای پنهانی و تعلیق و هیجان است. ایان عکاس حرفه‌ای، مشهور و موفقی است که در ظاهر زندگی‌اش هیچ کم‌وکاستی ندارد. او در شغل خود فردی بسیار موفق است و توانسته جوایز بسیاری را به دست بیاورد. ایان همسر و فرزندی دارد که عاشقانه دوستشان می‌دارد اما او راز زندگی‌اش را از همه پنهان کرده است. ایان در گذشته یک بار اشتباه بزرگی را مرتکب شد؛ اشتباهی آن‌چنان بزرگ که به قیمت آزار مادر و پاشیده شدن بنیان خانواده‌اش تمام شد، او و پدرش را فرسنگ‌ها از هم دور کرد و مادرش را از خانواده دور ساخت.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم

در زندگی ایان جای دو چیز خالی است: اول این‌که یک عکس در نشنال جیوگرافیک چاپ کند و دوم این‌که مادرش را پیدا کند. درست زمانی که نشنال جیوگرافیک پروژه‌ای که آرزوی ایان بوده را به او محول می‌کند، جیمز، نامزد سابق همسرش، از راه می‌رسد و پیغامی برای ایان دارد که می‌تواند راهی برای او باز کند تا گذشته را بازسازی کرده و آن را جبران نماید. ایان بر سر دو راهی قرار گرفته است: یا باید به همه‌چیز پشت پا بزند و تنها رؤیاها و اهدافش را دنبال کند یا اینکه به ملاقات آن زن مرموزی برود که ممکن است بتواند به کمک او گذشته را جبران کند. این‌بار اما کار ایان دشوارتر است چون شاید دیگر سرنوشت چنین فرصتی را در اختیار او قرار ندهد.

کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم سومین جلد از مجموعه‌ کتاب‌های «تمام چیزها» است که در ادامه‌ی دو اثر قبلی خود یعنی «تمام چیزهایی که نمی‌گوییم» و «تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم» منتشر شده است. در این مجموعه، زندگی سه شخصیت یعنی ایمی، جیمز و ایان روایت می‌شود. کتاب اول به زندگی ایمی، کتاب دوم به جیمز و کتاب سوم به ایان اختصاص دارد. در هر سه کتاب این مجموعه، تمرکز روایت بر عشق، کنکاش‌های روان‌شناختی شخصیت‌ها و حل کردن معماهای زندگی است و اگرچه که ممکن است تصور کنید از ابتدا، پاسخ معمای کتاب را می‌دانید اما فرآیند داستان بارها و بارها به شما ثابت می‌کند که در جهانِ لانزدیل پیش‌بینی‌‌ها درست از آب درنمی‌آیند و هر چیزی ممکن است.

کری لانزدیل در کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم راوی عاشقانه‌ای جذاب و پر از ابهام و تعلیق است که مخاطب را تا آخرین لحظات با خود همراه می‌سازد. این کتاب به‌نوعی تمامی گره‌های روایی دو کتاب پیش از خود را حل می‌کند. کرلی لانزدیل با این‌که از بنیان‌گذاران انجمن زنان نویسنده در آمریکاست اما در آثارش اصراری برای تمرکز بر تفاوت‌های دنیای مردانه و زنانه و اثبات برتری یکی بر دیگری ندارد و اساساً روایت او عاری از جنسیت‌زدگی است. لایه‌های داستانی متعدد و زنجیره‌ای از رویدادهای جالب‌توجه و مهیج و البته پایان‌بندی غیرمنتظره، از بارزترین ویژگی‌های این کتاب به شمار می‌آیند. نوسان راوی از ایان به ایمی و همین‌طور تغییراتِ زمانی و فلاش‌بک‌های متعدد به گذشته‌ی ایان نیز بر جذابیت این روایت افزوده است. تمام چیزهایی که می‌بخشیم درامی معمایی و روان‌شناختی است که در احساسات درونی افراد نسبت به خودشان و دیگران به کنکاشی عمیق دست زده است و تجربه‌گرایی و فردگرایی را با روند رویدادهای خود برجسته‌ ساخته است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم

کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم را به همت آوانامه و در همکاری با نشر آموت، با ترجمه‌ی سارا نجم آبادی و خوانش سلمان ظاهری و مریم پاک زاد می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب تمام چیزهایی که می‌بخشیم

  • تمام چیزهایی که می‌بخشیم اثری پرفراز و نشیب است که تا آخرین لحظات، پایانِ آن مشخص نیست. با ماجراهای زندگی ایان گریه کردم، خندیدم، ناخن‌هایم را جویدم، خودم را در تاخت‌وتاز اسب‌های وحشی در مناطق روستایی اسپانیا تصور کردم و در زندگی ایان گم شدم. این کتاب، روایت عشقی پایدار است که از اثر مخرب بیماری‌های روانی بر خانواده و اسرار تاریکی که به نابودی‌اش می‌انجامند، صحبت می‌کند. (باربارا کلیپول، نویسنده‌ی کتاب پرفروش قول بین ما)
  • کری لانزدیل در کتاب تمام چیزهایی که می‌بخشیم مجموعه‌ای از شخصیت‌ها را به‌گونه‌ای با هم ترکیب کرده که خودشان هم از آن آگاه نیستند. این کتاب عاشقانه‌ای پر رمز و راز است که نمی‌توانید آن را زمین بگذارید مگر آن هنگام که از سرنوشت نهایی قهرمانانش باخبر شده باشید. (کاترین مک کنزی، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش پنهان و دروغ‌گوی خوب)
  • تمام چیزهایی که می‌بخشیم اثری مهیج، پرشتاب و جذاب اما سراسر تعلیق است که پایانی غافلگیرکننده دارد. (باربارا تیلور سیسل، نویسنده‌ی کتاب پرفروش حقیقتی که ما مدفون می‌کنیم)

کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم را به تمامی طرفداران رمان‌های عاشقانه و اجتماعی و طرفداران نوشته‌های کری لانزدیل پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم می‌شنویم

وندی که روی میزش خم شده سرش را بالا می‌آورد و به من نگاه می‌کند. «هنوز مانده.» با خودکاری که در دست دارد به عکسی که در آخرین نقطه‌ی گالری نصب شده اشاره می‌کند. این یکی، عکس سیاه و سفیدی است از یک جنگل نخل در اندونزی. یک عکس پانورامیک که نقش نقش‌بسته بر کتارها جنگل را به تصویر می‌کشد. اما این تصویر فقط تا زمانی زیباست که متوجه می‌شوی این جنگل‌ها چه‌طور برای تولید روغن پالم تخریب می‌شوند. به پیشنهاد وندی این توضیحات را هم روی پلاکارد مربوط به عکس درج کرده‌ام. آثار اریک تلاشی است برای به تصویر کشیدن واقعیت تلخ تأثیر مصرف‌گرای انسان بر تخریب‌هایی که در محیط زیست طبیعی بشر صورت می‌گیرد. و همین باعث می‌شود آثارش اعصاب‌خردکن باشند. این نمایشگاه که مروری بر مجموعه آثار عکاسی اریک است در مقایسه با نمایشگاه‌های قبلی‌ای که وندی برگزار کرده خیلی جسورانه است. وقتی اریک را به وندی معرفی کردم، او دقیقاً دنبال همین می‌گشت.

وندی می‌گوید: «می‌خواهم این نمایشگاه تأثیرگذار باشد. می‌خواهم بازدیدکننده‌ها خرابی‌هایی را که اریک به تصویر کشیده است حس کنند. اما باید در نحوه‌ی ارائه‌ی آثار تعادل را هم رعایت کنیم. دارم فکر می‌کنم رنگ‌های بیشتری به کار ببریم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
36 دقیقه
فصل یک - ایان
26 دقیقه
فصل دو - ایان
18 دقیقه
فصل سه - ایان نه ساله
35 دقیقه
فصل چهار - ایان
28 دقیقه
فصل پنج - ایان
24 دقیقه
فصل شش - ایان نه ساله
21 دقیقه
فصل هفت - ایان
23 دقیقه
فصل هشت - ایان
33 دقیقه
فصل نه - ایان یازده ساله
17 دقیقه
فصل ده - ایمی
25 دقیقه
فصل یازده - ایمی
18 دقیقه
فصل دوازده - ایان یازده ساله
31 دقیقه
فصل سیزده - ایان
30 دقیقه
فصل چهارده - ایان
22 دقیقه
فصل پانزده - ایان دوازده ساله
26 دقیقه
فصل شانزده - ایمی
35 دقیقه
فصل هفده - ایان
20 دقیقه
فصل هجده - ایان دوازده ساله
25 دقیقه
فصل نوزده - ایان
31 دقیقه
فصل بیست - ایان
15 دقیقه
فصل بیست‌ویک - ایان سیزده ساله
36 دقیقه
فصل بیست‌ودو - ایان
24 دقیقه
فصل بیست‌وسه - ایان
25 دقیقه
فصل بیست‌وچهار - ایان سیزده ساله
24 دقیقه
فصل بیست‌وپنج - ایان
13 دقیقه
فصل بیست‌وشش - ایان چهارده ساله
18 دقیقه
فصل بیست‌وهفت - ایمی
19 دقیقه
فصل بیست‌وهشت - ایان
20 دقیقه
فصل بیست‌ونه - ایمی
27 دقیقه
فصل سی - ایان
16 دقیقه
فصل سی‌ویک - ایان سه ماه بعد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم
نویسنده
مترجمسارا نجم آبادی
راویسلمان ظاهری، مریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم

رضا تقدیر
۱۴۰۳/۲/۳
بیان داستان از زبان شخصیت اول و دوم داستان در بازه‌های زمانی متفاوت خوب و دلچسب بود، اختلال دو شخصیتی و سه شخصیتی که در واکنش به شرایط غیر قابل تحمل جایگزین خودکشی شده ایده خلاقانه‌ای بود، شروع مبهم و پایان امیدبخش داستان نقش انکارناپذیر امید را در زندگی تاکید میکند و نقش حمایت پدر که به چشم نمیاد ولی بشدت وجود داره و دیر متوجه میشویم که باعث حسرت میشود و حمایت همسر که دیر شکل می‌گیرد ولی بسیار در پایان خوب داستان موثر است ستودنی است و در ایجاد حال خوب نقش‌های داستان و خواننده در فصل‌های پایانی موثر است.
تشکر ویژه از راویان که در انتقال این حس خوب به شنونده خیلی پر رنگ عمل کردند.
زهرا عسگری
۱۴۰۳/۱/۱۲
نمیدونم نظری که میدم برای بقیه خواننده‌ها که میخوان کتاب رو تهیه کنن میتونه حائز اهمیت باشه یا فقط برای من اینطوری هست، این موردی که میخوام بگم شاید برای بقیه مهم نباشه اما برای افرادی که ناراحتی روحی، افسردگی یا ازین قبیل مشکلات، مخصوصا در مورد روابط دارن باید همیشه‌ی اخطاری در مورد غمگین بودن به کتاب بدن، کتاب شدت غمگینه، جوش، موزیکش، مفاهیمش، زیباس و جذاب، ولی این مطلب رو مد نظر قرار بدید حتما.
Rahil najafi
۱۴۰۳/۲/۳
کتابی با ریتمی آرام از زندگی از نگاه چند نفر کنار هم با افکاری متفاوت کتابی که تو را آرام می‌نمود و از افکار و کشاکش‌های زندگی می‌رهاند و در خود فرو میبرد افکارت پرواز می‌کردند و کتاب در اعماق وجودت ریشه می‌دواند چقدر لذت بخشکتابخوان‌ها بسیار لذت بخش و گیرا کتاب را می‌خواندندو به تو آرامشی ژرف می‌بخشیدند از تمامی عوامل سپاسگزارم مخصوصا کتابراه ممنونم کتابراه و عوامل
رویا +
۱۴۰۳/۱/۴
داستان بین زمان گذشته و حال در نوسان است. من محتوای بخش گذشته داستان را بیشتر پسندیدم. نمای خوبی از اختلال تجزیه‌ای ارائه می‌دهد. ولی زمان حالش زیاد به دل من ننشست. به هر حال محتوا متوسط اما کیفیت روایت داستان خیلی خوب است. ارزش شنیدن داره.
دیانا حکیمیان
۱۴۰۳/۱/۱۰
ممنون از اقای سلمان ظاهری که فوق العاده بودن. و ممنون از خانوم پاک ذات. کتاب قبلی کری لانزدیل که این کتاب ادامه اون قبلیه، خیلی قشنگ تر بود. اون واقعا فوق العاده بود ولی این چندان جالب توجه نبود
سحر کشاورز
۱۴۰۳/۱/۲
اگر خواستید این کتاب رو مطالعه کنید حتما به ترتیب تهیه کنید تا بتونید متوجه ماجرا بشید و گیج نشین، من این سبک رو دوست دارم انفاقات عجیب
سعیده بهزادی پور
۱۴۰۳/۱/۲۸
از کتاب اول ضعیف تر و کشدارتره ولی در کل بد نبود جالب که از دید کارلوس و جیمز هم داستان تعریف شد
آزاده سیدمهدی
۱۴۰۳/۱/۷
رمان عاشقانه زیبا بیان گوینده دلنشین و صحنه‌ها بسیار جذاب و دقیق به تصویر کشیده شده است
m salimi
۱۴۰۳/۱/۱۵
رمانی جذاب و سر اسر پر رمز و راز و قابل تامل
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم

برای دریافت کتاب صوتی تمام چیزهایی که می‌بخشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.