معرفی و دانلود کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار

عکس جلد کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار

کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار نوشته‌ی دیمون زاهاریادس که از عناوین پرفروش در سایت آمازون است، راهنمایی مرحله‌به‌مرحله برای رسیدن به نظم در زندگی کاری و شخصی ارائه می‌دهد که می‌تواند در رسیدن به اهداف، بالا بردن انگیزه و تقویت تاب‌آوری نقشی اساسی داشته باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب‌وکار

انسان‌ها شرایط برابری در زندگی ندارند. به بیان بهتر، زندگی هیچ‌وقت منصفانه و عادلانه نیست و همه سهم یکسانی از آن ندارند. افرادی هستند که با هوش بیشتر متولد شده‌اند، شرایط خانوادگی و مالی بهتری دارند و یا حتی خوش‌شانس‌تر از بقیه هستند. تمام این‌ها عواملی خارج از کنترل ما هستند که اتفاقاً تأثیر پررنگی در رسیدن به موفقیت دارند. آنچه در این میان تحت کنترل ما و مهره‌ی ما برای انجام این بازی‌ست، داشتن نظم و انضباط شخصی است. انضباط شخصی که وجودش به اراده‌ی انسان بستگی دارد، موتور محرک بسیاری دیگر از عوامل موفقیت است؛ داشتن اراده و انگیزه برای انجام کارها، ذهنیت مثبت، بالا رفتن میزان تاب‌آوری و تسلیم نشدن در برابر مشکلات، تنها گوشه‌ای از آثار مثبتِ داشتن انضباط شخصی است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار

کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب‌وکار (How to Lead a Disciplined Life) نوشته‌ی دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) راهنمایی ده مرحله‌ای برای ایجاد نظم و انضباط شخصی است. شما با شنیدن این کتاب از موانع اصلیِ راه و نحوه‌ی عبور از آن‌ها باخبر می‌شوید، یاد می‌گیرید که چطور به موقع از انضباط شخصی، اراده و یا انگیزه‌تان بهره ببرید، چگونه از شخصی که می‌خواهید در آینده باشید کمک بگیرید تا بر رفتار شما در زمان حال تأثیر بگذارد و چطور روند پیشرفتتان را پیگیری کنید و چه زمانی دست از پیگیری کردن بردارید. همچنین با قدرتِ داشتنِ روتین آشنا می‌شوید، راهکارهای کاهش استرس را می‌آموزید و از این‌که چطور مشتاق بودن می‌تواند نقشی حیاتی در داشتن انضباط شخصی بازی کند مطلع می‌شوید. در انتها کتاب از تأثیر شگفت‌انگیز داشتن الگوی مناسب در رسیدن به نظم سخن می‌گوید و مخاطب را راهنمایی می‌کند تا از انتخاب الگوی اشتباه دور بماند.

کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب‌وکار در کنار ده قدمی که برای رسیدن به نظم ارائه می‌کند، سه تکنیک منحصربه‌فرد نیز به مخاطب آموزش می‌دهد تا بتواند این عادت مثبت را تمام زندگی‌اش دنبال کند. همچنین توضیحات کتاب با تمرین‌هایی همراه شده تا با ایجاد تعامل با مخاطب، آموزش را ملکه‌ی ذهن او کند.

کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب‌وکار اثری از دیمون زاهاریادس است که با تلاش ساسان جعفرنیا به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی زمان تغییر ناشر این کتاب بوده و سهراب صفا نیز گویندگی آن را به عهده دارد.

کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب‌وکار برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی فوق را به کسانی که به موضوعات خوسازی و توسعه‌ی فردی علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار می‌شنویم

موفقیت در زندگی معمولاً به ویژگی‌های شخصی نسبت داده می‌شود. انسان موفق به عنوان فردی بااستعداد، باانگیزه و باهوش در نظر گرفته می‌شود، فرض بر این است که ذهنیت مثبت و تمایل به ریسک استراتژیک دارد. اشخاص بدبین ممکن است تصور کنند که افراد موفق خوش‌شانس می‌باشند درحالی‌که هر یک از این عناصر در موفقیت نقش دارد ولی هیچ‌کدام نمی‌توانند جایگزین خودانضباطی یا انضباط شخصی شوند. افراد بااستعداد اگر نتوانند در برابر وسوسه‌ها مقاومت کنند، و روی کاری که باید انجام دهند تمرکز نکنند شکست خواهند خورد، به همین ترتیب افراد باانگیزه که فاقد نظم و انضباط هستند معمولاً از اهداف خود کوتاه می‌آیند. زیرا انگیزه هرگز دوام زیادی نمی‌آورد. هوش هم به تنهایی کافی نیست، به عبارت کالوین کلیج، «دنیا پر از آدم‌های باهوش است که موفق نمی‌باشند.» شانس قطعاً نقش مهمی ایفا می‌کند، و بعضی‌ها واقعاً خوش‌شانس‌تر از بقیه هستند اما انضباط شخصی همیشه بر شانس غلبه می‌کند. افرادی که شانس خوبی ندارند اما وقتی انگیزه‌شان تمام می‌شود باز هم ادامه می‌دهند، احتمال موفقیتشان بیشتر از افراد خوش‌شانسی است که انضباط ندارند. بررسی برنده‌های قرعه‌کشی نشان می‌دهد که آن‌هایی که انضباط نداشتند خیلی زود مجدد فقیر شدند. استعداد، انگیزه، هوش و شانس می‌توانند به شما کمک کنند تا به اهداف خود برسید. اما هیچ کدام از این‌ها قابل اعتماد نیستند. بدون وجود انضباط شخصی موفقیت احتمالاً پراکنده، موقت و زودگذر خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
داستان من
3 دقیقه
بخش اول: اصول انضباط شخصی
10 دقیقه
بخش اول ـ قسمت دو
14 دقیقه
بخش اول ـ قسمت سه
13 دقیقه
بخش اول ـ قسمت چهار
11 دقیقه
بخش اول ـ قسمت پنج
12 دقیقه
بخش اول ـ قسمت شش
10 دقیقه
بخش اول ـ قسمت هفت
15 دقیقه
بخش اول ـ قسمت هشت
23 دقیقه
بخش اول ـ قسمت نه
2 دقیقه
بخش دوم: ده گام برای ایجاد نظم و انضباط
12 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت دو
12 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت سه
9 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت چهار
11 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت پنج
11 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت شش
12 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت هفت
11 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت هشت
10 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت نه
14 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت ده
10 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت یازده
9 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت دوازده
9 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت سیزده
10 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت چهارده
8 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت پانزده
3 دقیقه
بخش سوم: چگونه تا پایان عمر نظم داشته باشیم
10 دقیقه
بخش سوم ـ قسمت دو
11 دقیقه
بخش سوم ـ قسمت سه
10 دقیقه
بخش سوم ـ قسمت چهار
10 دقیقه
بخش سوم ـ قسمت پنج
4 دقیقه
نظرات نهایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار

بابک اهتمامی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
اگر زندگیتون از کنترل خارج شده، انگیزه و امید ندارید و کارها درست پیش نمی روند بدونید این کتاب خودشه و این مشکلات رو حل میکنه و در عمل پیشرفت و بهبود و احساس خوب را تجربه خواهید کرد.
امین خوش نیت
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کتاب فوق العاده‌ای است در برنامه ریزی و انظباط شخصی. حتما مطالعه نمایید
رضا زمانی
۱۴۰۲/۹/۱۸
این نویسنده کتاب هاش در خصوص بهره وری خوبه
masome jamali
۱۴۰۳/۱/۳۱
کارایی بالایی در زندگی روزمره دارد جزئیات فوق العاده در نظر گرفته شده
رادین مقدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
واقعا عالی بود واقعا
محمد نوری
۱۴۰۳/۱/۱۲
فوق العاده بهت نظم میده
رضا کیانی
۱۴۰۲/۸/۲۹
بد‌ترین و رو مخ‌ترین صدا برای این گوینده بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار

برای دریافت کتاب صوتی انضباط شخصی در زندگی و کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.