معرفی و دانلود کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT

عکس جلد کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT

کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT نوشته‌ی برایان اسکات فیتزجرالد راهنمای جامعی برای بهینه‌سازی ChatGPT و افزایش درآمد آنلاین شماست. حتی اگر قبلاً از ChatGPT استفاده نکرده‌اید، این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه از صفر شروع کنید؛ یعنی حساب کاربری ChatGPT خود را راه‌اندازی کنید، به یک منبع کسب درآمد آنلاین عالی تبدیل شوید و همچنین چندین منبع درآمد غیرفعال ایجاد کنید.

درباره‌ی کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT

چندی‌ست که ابزارهای هوش مصنوعی به منابع بی‌رقیبی برای انجام انواع فعالیت‌ها بدل شده‌اند و بشر امروز حتی تا حدی نگران است که امکان جایگزینی نیروهای انسانی با هوش مصنوعی وجود داشته باشد. اما با وجود تمام نگرانی‌ها، با کمی هوشمندی می‌توان این ابزارها را به وسیله‌ای برای پیشرفت هرچه بهتر و سریع‌تر در امور مختلف تبدیل کرد. برای مثال یکی از انواع استفاده‌هایی که می‌توان از هوش مصنوعی داشت، مربوط به کسب‌وکارهای آنلاین است. نویسنده‌ی پرفروش آمازون، برایان اسکات فیتزجرالد (Brian Scott Fitzgerald)، در کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT (How to Make Money Online with ChatGPT) راهنمایی برای تغییر بازی در اختیار شما گذاشته است. او ابزارهای مورد نیاز را برای استفاده‌ی حداکثری از ChatGPT ارائه کرده است؛ یعنی یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های هوش مصنوعی امروز. با پیروی از دستورالعمل‌های دقیق این کتاب، می‌توانید منابع درآمد غیرفعال را توسعه دهید، به‌سرعت و به راحتی کارهایی با کیفیت بالا تولید کرده و محتوای جذاب منتشر کنید.

معرفی و دانلود کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT

فیتزجرالد، نویسنده‌ی کاریزماتیک آمریکایی، دارای چندین شرکت از جمله یک شرکت کارگزاری تجاری، چندین وب‌سایت کسب‌و‌کار آنلاین، شرکت تولید فیلم، شرکت مخابرات بی‌سیم، یک شرکت مشاوره‌ی کامپیوتری و یک شرکت مدیریت املاک و مستغلات است. بنابراین می‌توان او را مردی موفق در زمینه‌ی فروش دانست که توانسته در تمامی این زمینه‌ها موفق عمل کند. حالا برایان وارد صنعت نشر شده و در مورد موضوعات مختلف مربوط به کسب درآمد آنلاین، استفاده از فناوری، خودیاری، انگیزه، تفکر استراتژیک و نحوه‌ی تعیین اهداف و اقدام می‌نویسد. او در این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه نحوه‌ی صحیح بازاریابی محصولات و افزایش بهره‌وری را کشف کنید، راه‌های بهینه‌سازی فرآیندهای کسب‌و‌کار و تقویت کمپین‌های بازاریابی برای افزایش فروش را بیاموزید و از ChatGPT برای ایجاد راه‌حل‌های منحصربه‌فرد و ایجاد درآمد غیرفعال استفاده کنید. آنچه در این کتاب می‌آموزید شامل مواردی‌ست که در ادامه به‌شکل موردی به آن‌ها اشاره خواهد شد:

  • دستورالعمل‌های راه‌اندازی حساب کاربری ChatGPT
  • راه‌هایی برای انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر با ChatGPT
  • بهترین روش‌ها برای فرآیندهای موفقیت‌آمیز با ChatGPT
  • نکاتی برای ایجاد و بازاریابی دوره‌های آموزشی آنلاین
  • استراتژی‌هایی برای بهینه‌سازی خدمات مشتری
  • ایده‌هایی برای استفاده از ChatGPT برای ایجاد درآمد غیرفعال
  • افزایش بهره‌وری و درآمد
  • استفاده از ChatGPT در تولید محتوای آزاد
  • سئو
  • خدمات رسانه‌های اجتماعی
  • و هر راه دیگری که امروزه از آن‌ها کسب درآمد صورت می‌گیرد.

در کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT می‌خوانید که این ابزار هوش مصنوعی حتی می‌تواند به شما در ایجاد محصولات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی نیز کمک کند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از این فناوری برای بهبود خدمات مشتری، ساده کردن عملیات تجاری و ترویج بازاریابی با هدف افزایش بهره‌وری و رشد استفاده کرد. ChatGPT نتایج مستمر و موفقیت بلند‌مدت را برای کاربران خود ایجاد می‌کند، همان کار ارزشمندی که شاید بسیاری راز رسیدن به آن‌ها را ندانند. برایان اسکات فیتزجرالد این کتاب راهنما را در ده فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که در ادامه به برخی از عناوین آن اشاره خواهد شد: «به حداکثر رساندن بهره‌وری با ChatGPT برای کسب درآمد آنلاین»، «تکنیک‌های کلیدی برای کاربران ChatGPT»، «استفاده از ChatGPT برای تبدیل شدن به یک مزد بگیر آنلاین برتر»، «استفاده از ChatGPT برای توسعه جریان‌های با ارزش و مکرر درآمد غیرفعال»، «بهترین روش‌ها برای موفقیت ChatGPT» و «فراتر از ChatGPT و 100 ابزار جدید هوش مصنوعی».

این کتاب نقشه‌ی راهی به سوی آزادی مالی در عصر دیجیتال است که از خوانندگان دعوت می‌کند سفری را آغاز کنند که می‌تواند فعالیت‌های آنلاین و سودآوری آن‌ها را بازتعریف کند. اگر آمادگی پذیرش پتانسیل بالای جریان‌های درآمد مبتنی بر هوش مصنوعی را دارید، کتاب فیتزجرالد یک نقطه‌ی شروع عالی برای سرمایه‌گذاری شما در آینده است. ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT را به فارسی ترجمه کرده‌اند، انتشارات زمان تغییر نیز آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT برای چه کسانی مناسب است؟

اگر طرفدار ChatGPT، ابزارهای هوش مصنوعی یا به‌دنبال راه‌های جدید و در‌‌عین‌حال مؤثر برای کسب درآمد آنلاین هستید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر اقدام دیگری، کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT می‌خوانیم

کسب درآمد آنلاین، به‌خصوص به‌عنوان یک مبتدی، مستلزم ثبات و سرسختی ذهنی است. وقتی چیزی که می‌خواهید را فوراً به دست نمی‌آورید یا وقتی با موانعی روبه‌رو می‌شوید، به راحتی امیدتان را از دست می‌دهید.

به همین دلیل بسیار مهم است که روی ایجاد ذهنیتی کار کنید که به شما کمک می‌کند از شکست‌ها عبور کنید و زمانی که شرایط سخت می‌شود، به راه خود ادامه دهید. از این رو، می‌توانید راهکارهای اتخاذ ذهنیت توسعه، تقویت اعتمادبه‌نفس و حفظ انگیزه در مواجهه با ناملایمات را در کتاب خود بگنجانید. اگر به خوانندگان خود نشان دهید که چگونه یک ذهنیت برنده را توسعه دهند، آن‌ها می‌توانند با کمک ChatGPT به اهداف مالی خود برسند و پتانسیل کامل خود را تحقق بخشند.

چقدر تفاوت؟ تنها با یک تغییر جزئی، به دو پاسخ متفاوت اما مشابه از یک سؤال رسیدیم.

خوش آمدید و از شما به خاطر خواندن این کتاب «نحوه کسب درآمد آنلاین با ChatGPT: راهنمای جامع ایجاد جریان‌های درآمد غیرفعال آنلاین» تشکر می‌کنم. راه‌حل نهایی برای ایجاد جریان‌های درآمد غیرفعال در اینترنت را کشف کنید.

با ChatGPT پتانسیل محصولات یا خدمات خود را باز کنید. با بهره‌گیری از قابلیت‌های گسترده‌ی ChatGPT، به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و توانایی خود برای کسب درآمد آنلاین را افزایش دهید. از طریق پلتفرم یکپارچه‌ی ChatGPT، محصولات یا خدمات خود را سریع‌تر و راحت‌تر بفروشید. باز کردن پتانسیل سودآوری بالا، مستلزم درک دقیق جایگاه، بازاریابی و ارائه خدمات یا محصول است و ما به شما می‌گوییم که چگونه با استفاده از ChatGPT آن‌ها را سریع‌تر انجام دهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: ChatGPT و پتانسیل آن برای تولید درآمد آنلاین
فصل 2: راه‌اندازی و شناخت ChatGPT
فصل 3: به حداکثر رساندن بهره‌وری با ChatGPT برای کسب درآمد آنلاین
چگونه ChatGPT می‌تواند به اینفلوئنسرها در درآمدزایی کمک کند
نحوه خودکارسازی مشاغل خسته‌کننده با ChatGPT برای آزاد کردن زمان برای فعالیت‌های درآمدزا
نقش ChatGPT در کمک به جمع‌آوری داده‌ها و تحقیق برای منافع مالی
افزایش پتانسیل درآمدزایی با استفاده از ChatGPT برای طوفان فکری و ایده‌یابی
فصل 4: تکنیک‌های کلیدی برای کاربران ChatGPT
ChatGPT: نتیجه شما چه بود؟
فصل 5: استفاده از ChatGPT برای تبدیل شدن به یک مزد بگیر آنلاین برتر
فصل 6: استفاده از ChatGPT برای توسعه جریان‌های با ارزش و مکرر درآمد غیرفعال
استراتژی‌هایی بازاریابی و فروش کالا برای ایجاد درآمد غیرفعال با ChatGPT
نکاتی برای توسعه محصولات ارزشمند و قابل فروش با ChatGPT
فصل 7: محدودیت‌های ChatGPT برای کسب درآمد آنلاین
فصل 8: بهترین روش‌ها برای موفقیت ChatGPT
فصل 9: بهترین درخواست‌ها برای کسب درآمد از ChatGPT
فصل 10: فراتر از ChatGPT و 100 ابزار جدید هوش مصنوعی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-5872-59-2
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT

حسین رضایی
۱۴۰۳/۲/۸
برای کسب درآمد آنلاین واقعا عالی است.
توصیه می‌کنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT

برای دریافت کتاب کسب درآمد آنلاین با ChatGPT و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.