معرفی و دانلود رایگان کتاب سیری به درون خویش

عکس جلد کتاب سیری به درون خویش
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیری به درون خویش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیری به درون خویش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیری به درون خویش

کتاب سیری به درون خویش به قلم زهرا شبانی نوشته شده است. این کتاب مجموعه‌ای از یادداشت‌ها و گفت‌وگوهای صادقانه‌ی نویسنده با خودِ درونش است که در قالب یک جستار ساده به نگارش درآمده و خواننده را در این گفت و شنود درونی شریک می‌کند.

درباره‌ی کتاب سیری به درون خویش

زهرا شبانی با نام هنری تهمینه کتاب سیری به درون خویش را به نگارش درآورده است. او در این اثر مجموعه‌ی دل‌نوشته‌ها و گفت و شنودهای درونی با خود را گردآوری کرده و به ارتباط با خودِ اصیل درونی و در امتداد آن، با خداوند که خالق این خود است، می‌پردازد.

از نظر نویسنده‌ی کتاب سیری به درون خویش انسان‌ها بر خلاف چیزی که فکر می‌کنند، هرگز تنها نیستند. گاهی با خودِ درونی‌شان ارتباط برقرار می‌کنند و گاهی نه، اما این خود همیشه حضور دارد و یک سلسله گفت‌وگوی درونی در درون ما شکل می‌دهد. این خود همان اصلی است که در بدو تولد با آن متولد شده‌ایم و در تمامی لحظات راه درست زندگی را به ما گوشزد می‌کند. نویسنده این مجموعه نوشته‌های درونی را به اشتراک گذاشته است تا خواننده با مطالعه‌ی آن کمی در میان تلاطم زندگی شلوغ و ماشینی امروز مکث کند و توجهش را دوباره به اصل خویش برگرداند.

کتاب سیری به درون خویش در دو فصل نوشته شده است و با نثری ساده از لحظات خلوت انسانی نویسنده با خودش می‌گوید. این کتاب با تلاش‌های انتشارات کتابداران به انتشار رسیده و به بازار نشر ایران عرضه شده است.

کتاب سیری به درون خویش برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به دل‌نوشته و جستار از مطالعه‌ی این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

در بخشی از کتاب سیری به درون خویش می‌خوانیم

تنها در گوشه‌ای نشسته بودم و حال عجیبی داشتم. تمام وجودم را اندوه گرفته بود. سرم را به روی زانوهای خود گذاشته و آرام بودم. پاهایم قدرت راه رفتن را نداشت، همینکه تو حال خود بودم احساس ‌کردم صدایی را شنیدم که می‌گفت: برخیز بریم، تا سرم را بلند می‌کردم دیگر نمی‌دیدمش. دوباره در حال خود فرو می‌رفتم، گویا باز هم دوباره مرا صدا کرد که برخیز. می‌شنیدم اما نمی‌توانستم از جایم بلند شوم، انگار تمام ناامیدی‌های دنیا در من بود. گویا غصه‌ای در دلم داشتم که درمانش را پیدا نمی‌کردم. به گمانم به دنبال گمشده‌ای بودم انگار دلم می‌خواست چشمانم همانطور که بسته است دیگر باز نشود. اما آن صدا مرا به حال خودم تنها نمی‌گذاشت. کیست آن صدایی که هر بار در خود تنها ماندم باز هم مرا صدا کرد.

به گمانم کمی می‌شناسمش، احساس می‌کنم همانند من آدمیست، جسمی برای دیدن ندارد و در عین مجهول بودن رفتاری واضح از خود نشان می‌دهد. برعکس من آرام، او بسیار پر تلاطم است. احساس می‌کنم که مرا درک نمی‌کند، به گمانم عقلی ندارد که بخواهد مرا درک کند. چون اگر عقل داشت مرا به حال خودم می‌گذاشت. شخصیت پر حرفی دارد، هرچه من سکوت می‌کنم او مدام سخن می‌گوید.

شرایط من را نمی‌فهمد و درکی از حالم ندارد. چقدر تحمل این صدا که هیچ درکی از من ندارد سخت است. پیداست که واقعا بر عکس من است، بی‌ادب است چون بدون اجازه من وارد مسائلی که دارم می‌شود و برای من نسخه می‌پیچد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
سخنی با خوانندگان عزیز
فصل اول: آشنایی
فصل دوم: استاد و شاگردی
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیری به درون خویش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتابداران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات82
زبانفارسی
شابک978-622-5905-54-2
موضوع کتابکتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سیری به درون خویش

کامران غزلی
۱۴۰۳/۳/۱
کتاب "سیری به درون خویش" نوشته زهرا شبانی، به موضوعاتی در زمینه خودشناسی و معنویت می‌پردازد. این کتاب شامل گفت‌وگوهای درونی نویسنده با خودش است که سرشار از عشق، صداقت و مهربانی هستند. نویسنده در این کتاب به بیان حقیقت احساسات و عواطف خود می‌پردازد و از زبان داستان و جستار برای انتقال این احساسات با استفاده می‌کند.
در این کتاب، خواننده داستان‌هایی که از زندگی روزمره فاصله می‌گیرند و به دنبال گمشده‌های وجودی خود هستند، مواجه می‌شود. این داستان‌ها به خواننده کمک می‌کنند تا با احساسات گمشده‌ای مانند عشق، دلتنگی، دوری و تنهایی ارتباط برقرار کنند. نویسنده با استفاده از زبانی روان و ساده، خواننده را به خلوت با طبیعت دعوت می‌کند و به او کمک می‌کند.
nasgian
۱۴۰۳/۳/۱
سلام بزرگواران کتاب دوست. این کتاب به زبانی ساده و به روش قصه گویی ایرانی سخن گفته. سه کس در این مبحث برجسته‌اند، خود شخص و دو سر ذهن یعنی باورهای مثبت و منفی، امید و نا امیدی یا جنبه‌ی خدایی و شیطانی که می‌فهماند که شاگرد و دوستِ هرکدام که باشی ثمره‌اش میشود زندگی ات. دیگر انتخاب با خودت است افکار منفی و تلخ، زندگی تلخ یا افکار مثبت، زندگی و ثمرات شیرین. کتاب ساده بود و سبکی برای بیان قانون جذب که البته یک بار خوندنش کافیه برای بار دوم باحال نیست. و دیگر اینکه من سعی می‌کنم کتاب متنی و پی دی اف انتخاب نکنم چون بسیار آسیب زننده به چشمان عزیز و اعصاب است، چشمانم را اذیت کرد. شاد و کتابخوان باشید.
Behanaz
۱۴۰۳/۲/۲۴
من عاشق این کتاب شدم. دلم میخواد هر روز یکبار کل این کتاب رو بخونم.. دلم نمیخواد تموم شه، شاید چون با حال الان من جور، مثل اولین بار که تویه روز خوندم. دست نویسنده ش درد نکنه...
مریم یزدانمهر
۱۴۰۳/۲/۲۶
عالی بود خوشا بحال نویسنده بااین درک وشهود عالی وقلم زیبا بهترین کتابی بود که تا الان خوندم به شدت توصیه میشه
M.A
۱۴۰۳/۲/۲۱
کتاب خوبیه و برام لذت بخش بود. چون دوست دارم که بیشتر تنها باشیم، این کتاب عالیه
جواد پورابراهیم
۱۴۰۳/۲/۳۰
سلام کتاب زیبا و جالبی بود متن خیلی روان و ساده من که لذت بردم
مرتضی ظهیری
۱۴۰۳/۲/۲۲
به دور از هیاهوی جهان، ادمی رو میگیره لا به لای حرفاش گم می‌کنه. برام جذاب بود
🌹Elahe🌹
۱۴۰۳/۳/۲
کتاب خیلی خوبی بود و به آگاهی هایم اضافه کرد❤️😍🥰☺️🤗
وهاب میرشکاران
۱۴۰۳/۲/۲۷
کتاب نسبتا خوبی بود بعضی از نکاتش تاثیرگذار بود.
شجاعی
۱۴۰۳/۲/۲۸
خیلی آموزنده بود ممنون
نرگس
۱۴۰۳/۲/۲۶
کتابی که دوست نداری تمام شه.....
جعفری
۱۴۰۳/۲/۲۴
خیلی زیبا خدارو تعریف کرده بود
Abolfazl shoja
۱۴۰۳/۲/۲۲
کتاب جالب و سرگرم کنندهای بود
Sam Jah
۱۴۰۳/۲/۲۴
بسیار عالی بود 🌸
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب سیری به درون خویش

برای دریافت کتاب سیری به درون خویش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.