معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 65 طبقه

عکس جلد کتاب خانه درختی 65 طبقه
قیمت:
۷۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 65 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 65 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه درختی 65 طبقه

اندی و تری، دو قهرمان کتاب خانه درختی 65 طبقه شما را به قسمت‌ تازه‌ای از اتفاقات خارق‌العاده‌ و شگفت‌انگیز خانه‌ی خود دعوت می‌کنند. اندی گریفیتس، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و خالق این داستان مصور، یک ماجرای تازه سر راه ساکنین کوچک این خانه‌ی درختی بلندوبالا قرار داده است. اندی و تری، باید خیلی زود به دنبال یک مجوز برای ساخت‌وساز باشند؛ درغیراین‌صورت، هرلحظه ممکن است شهردار بداخلاق از راه برسد و خانه‌ی آن‌ها را خراب کند.

درباره‌‌ی کتاب خانه درختی 65 طبقه

تصورش را هم نمی‌کنید که این‌بار قرار است در خانه‌ی درختی تری و اندی چه اتفاقاتی بیافتد! اندی گریفیتس (Andy Griffiths) نویسنده‌ی محبوب داستان‌های کمیک برای کودکان، در کتاب خانه درختی 65 طبقه (The 65-Storey Treehouse) شما را با ماجراهای خنده‌دار تازه‌ای در این خانه‌ی عجیب‌وغریب، آشنا خواهد کرد.

ظاهراً اندی و تری نمی‌خواهند از ساخت‌وساز خانه‌ی درختی خود دست بردارند؛ چرا که آن‌ها به تازگی 13 طبقه‌ی دیگر نیز بر روی خانه‌ی خود ساخته‌اند و حالا یک خانه درختی 65 طبقه دارند! اما با اضافه شدن طبقات تازه به این خانه‌ی پرهیاهو، حالا دردسر تازه‌ای نیز سر راه این دو دوست بازیگوش قرار گرفته. انگار شهردار جدید، چندان از ساخت‌وساز بی‌اندازه‌ی این خانه خوشش نمی‌آید. بنابراین به ساکنین خانه‌ی درختی نامه‌ای می‌فرستد تا هر چه زود‌تر برای ساخت‌وساز خود مجوز تهیه کنند. اندی و تری بیچاره باید فکری به حال این وضعیت کنند؛ و گرنه ممکن است برای همیشه خانه‌ی دوست‌داشتنی خود را از دست بدهند؛ آن هم خانه‌ای که این‌قدر برای بالا رفتن طبقات آن زحمت کشیده‌اند. ساکنین خانه درختی 65 طبقه فوراً دست‌به‌کار می‌شوند تا جلوی یک فاجعه‌ی بزرگ را بگیرند و از خراب شدن خانه‌ی خود جلوگیری کنند. آن‌ها برای پیدا کردن مجوز لازم به هر دری می‌زنند، اما نمی‌دانیم از کجا یک‌باره کارشان به مصر باستان و اهرام ثلاثه‌ی آن می‌رسد! جالب‌تر آن که اندی و تری می‌فهمند حتی اهرام ثلاثه نیز مجوز ساخت ندارد. در این شرایط، به‌نظر می‌رسد این دو رفیق مأموریت بزرگی برای خراب نشدن خانه‌ها در برابر چشمان نافد شهردار دارند. پس با ماجراجویی آن‌ها و این گشت‌وگذار بی‌نظیر در زمان همراه باشید.

معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 65 طبقه

خانه درختی 65 طبقه، اسرارآمیز‌ترین و البته پرماجرا‌ترین خانه‌ی درختی دنیاست. یک‌ فروشگاه آب‌نبات‌چوبی، مزرعه‌‌ی مخصوص برای مورچه‌ها، ماشین زمان و یک شبکه‌ی خبری بیست‌وچهار‌ساعته، تنها قسمت‌های کوچکی از این خانه‌ی درختی هستند. تصویر‌گری‌های جذاب تری دنتون (Terry Denton) نیز جزئیات شگفت‌انگیز‌تری از این خانه به شما نشان خواهد داد. اندی و تری، قهرمانان بازیگوش این ماجرا، عاشق گشت‌وگذار، کنجکاوی و ماجراجویی هستند. آن‌ها از چالش‌ها و اتفاقات غیرمنتظره ترسی ندارند با خوانندگان کوچک داستان، درس دوستی، همکاری و تلاش را تمرین می‌کنند. این داستان پرمخاطب محصول سال 2015 است. همین‌طور نسخه‌ی فارسی خانه درختی 65 طبقه با ترجمه‌ی خواندنی مطهره ابراهیم زاده، انتشارات نگاه آشنا به شما تقدیم می‌شود.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانه‌ درختی

خانه درختی (Treehouse) یک مجموعه‌ی کمیک برای کودکان به قلم اندی گریفیتس است. تری و اندی دو شخصیت اصلی این مجموعه و صاحبان یک خانه‌ی درختی عجیب و شگفت‌انگیز هستند. آن‌ها هرروز طبقات بیشتری به این خانه‌ی جادویی اضافه می‌کنند و البته در هر طبقه اتفاقات تازه و خنده‌داری انتظار ساکنین خانه را می‌کشد. تری دنتون تصویر‌ساز این مجموعه به همراه روایت طنزآمیز نویسنده، جزئیات خیره‌کننده‌ای از ماجراهای خنده‌دار این خانه به تصویر می‌کشد و در هر صفحه از کتاب، مخاطب کوچک را مجذوب تماشای لحظه‌های شاد و بامزه‌ی این دو دوست می‌کند. این مجموعه همچنین با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به فارسی نیز ترجمه شده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی خانه درختی

  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا (ABIA)، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبیات کودکان KOALA، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی سالانه‌ی کتاب خوانندگان جوان استرالیا (YABBA)، سال 2018
  • عنوان پرفروش هفته‌نامه‌ی ناشران
  • انتشار در بیش از 35 کشور دنیا

نکوداشت‌های مجموعه‌ی خانه‌ درختی

  • با دوبرابر شدن خانه‌ی درختی، لذت خواندن آن نیز دوبرابر می‌شود! (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • تصاویر کارتونی داستان نیز به اندازه‌ی روایت آن دیوانه‌کننده است! (بوک لیست)
  • از آن کتاب‌هایی‌ست که وقتی بچه بودم دوست می‌داشتم. (تام فلچر، نویسنده)
  • شما را می‌خنداند و داستان آسانی برای خواندن دارد. (گاردین)

کتاب خانه درختی 65 طبقه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 12 سال و عاشقان داستان‌های کمیک‌ از این داستان لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب خانه درختی 65 طبقه می‌خوانیم

اگر شما هم مثل بقیۀ خوانندگان ما باشید، حتما در این فکر هستید که آیا مجوزی برای ساختن خانه‌درختی‌مان داریم یا نه. معلوم است که مجوز داریم. تری مجوز را گرفته است. مگر نه، تری؟ تری؟ کجایی؟ «اینجایی؟ داشتم به خواننده‌ها می‌گفتم که تو مجوز رو گرفتی.»

تری میگوید: «هووو!»

تری، مسخره‌بازی درنیار.»

«هووو!»

کمی عجیب به نظر می‌رسد. فکر کنم دلیلش را می‌دانم. مورچه‌ها تمام بدنش را پوشانده‌اند.

می‌گویم: «بازم داشتی تو مزرعۀ مورچه‌ها بازی می‌کردی؟

اما تری جواب نمی‌دهد. فقط دستش را دراز می‌کند و گلویم را می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانۀ درختی ۶۵ طبقه
فصل دوم: حملۀ مورچه‌ها
فصل سوم: جیل به کمک می‌آید
فصل چهارم: بازرس پلاستیک حبابی
فصل پنجم: برکۀ کف ماقبل تاریخ
فصل ششم: دنیای دایناسورها
فصل هفتم: مدرسۀ هنر عصر حَجَر
فصل هشتم: مومیایی‌های دیوانه
فصل نهم: ارابۀ سطلی
فصل دهم: آینده
فصل یازدهم: آیندۀ آینده
فصل دوازدهم: بازگشت به حال
فصل سیزدهم: فصل آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه درختی 65 طبقه
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات329
زبانفارسی
شابک978-622-5260-56-6
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه درختی 65 طبقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه درختی 65 طبقه

برای دریافت کتاب خانه درختی 65 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.