معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 52 طبقه

عکس جلد کتاب خانه درختی 52 طبقه
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 52 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 52 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه درختی 52 طبقه

همراه با تری و اندی، در شگفت‌انگیز‌ترین خانه‌ی درختی دنیا قدم بگذارید. کتاب خانه درختی 52 طبقه از سری مجموعه‌ی داستانی پرطرفدار نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، اندی گریفیتس است. او در کنار تصاویر کمیک و سرگرم‌کننده‌ی داستان، خوانندگان کوچک ادبیات را به دنیایی از ماجراهای جدید و هیجان‌انگیز دعوت می‌کند. ساکنین این خانه‌ی درختی در این قسمت از داستان یک میهمان ویژه‌ و ناخوانده دارند؛ آن‌ها قرار است با سریع‌ترین حلزون‌های دنیا آشنا شوند!

درباره‌‌ی کتاب خانه درختی 52 طبقه

هرکسی که وارد این خانه‌ی درختی عجیب‌وغریب شود، دیگر به‌راحتی نمی‌تواند از آن دل بکند. اندی گریفیتس (Andy Griffiths) در کتاب خانه درختی 52 طبقه (The 52-Storey Treehouse) راوی ماجراهای تازه و خنده‌داری از این خانه‌ی دوست‌داشتنی خواهد بود.

خانه‌ی اندی و تری، جایی که بهترین دوست‌های دنیا در آن زندگی می‌کنند، طبقات بسیاری دارد؛ با این حال این دو رفیق بازیگوش گاهی هوس می‌کنند چند طبقه‌ی جدید هم به خانه‌ی خود اضافه کنند. اکنون، خانه‌ی درختی آن‌ها 52 طبقه دارد و در هر طبقه نیز ماجرا و داستان‌های عجیب‌تری به راه است. در یکی از طبقات خانه، یک بازی ماروپله وجود دارد، البته با نردبان‌ها و البته مار‌ها واقعی! در قسمت دیگری از خانه می‌توان یک هویج خارق‌العاده دید که درحقیقت یک موشک فضایی‌ست. در طبقه‌ی بعدی نیز یک دانشگاه ویژه مخصوص کارآگاهان حرفه‌ای برپاست. اما تازه‌ترین میهمانان این خانه‌ی درختی، حتی از هویج موشکی و ماروپله‌ی واقعی هم عجیب‌تر‌اند. آن‌ها گروهی از حلزون‌های نینجا هستند که مثل آن‌ها در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهد شد. این حلزون‌ها از هر جنبنده‌ای که تصور کنید نیز سریع‌تر و فرز‌تر هستند و همیشه خود را برای انجام یک مأموریت جدید و هیجان‌انگیز آماده می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 52 طبقه

تازه‌ترین مأموریت حلزون‌های نینجا، پیدا کردن فردی به نام آقای دماغ گنده است. آن‌ها باید هرچه‌زودتر داستان تازه‌ی اندی و تری را به دست این ناشر برسانند؛ اما مشکل آن‌جاست که چندوقتی می‌شود که هیچ خبری از این آقای دماغ گنده نیست. اندی و تری، ساکنین خانه درختی 52 طبقه حالا برای به ثمر رسیدن داستان خود از همیشه نگران‌تر‌اند. آن‌ها می‌خواهند هرطور شده از حلزون‌های نینجا برای انجام این مأموریت مهم کمک بگیرند. زمان زیادی برای حلزون‌های نینجا باقی نمانده و اگر آن‌ها نتوانند به‌زودی کار خود را به پایان برسانند، شاید داستان اندی و تری هیچ وقت به چاپ نرسد. در این شرایط، راه‌حل، درست از همان‌جایی که فکرش را نمی‌کنیم سر خواهد رسید. پس اندی و تری فوراً سراغ دفترچه‌ی یادداشت آقای دماغ گنده می‌روند تا شاید بتوانند با کمک آن به سرنخ‌های تازه‌ای از مکان او دست پیدا کنند.

کتاب خانه درختی 52 طبقه، یکی از محبوب‌ترین داستان‌های کمیک و خنده‌دار کودکان در سال‌های اخیر است. قلم طنازانه و تصویرسازی‌های پرشور تری دنتون (Terry Denton)، خوانندگان کوچک دنیای ادبیات را ساعت‌ها پای این قصه‌ی سراسر ماجرا می‌نشاند. اتفاقات خارق‌العاده و وسایل عجیب‌وغریب این خانه، قدرت تخیل کودکان را بارور می‌کند و دوستی و رفاقت بی‌نظیر اندی و تری در حل معما‌ و چالش‌ها، روحیه‌ی تلاش و پشتکار را به خوانندگان این اثر می‌آموزد. این کتاب در سال 2014 منتشر شده و نسخه‌ی فارسی آن ترجمه‌ی نیلوفر گنجی و تلاش انتشارت نگاه آشنا به خوانندگان تقویم می‌شود.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانه‌ درختی

خانه درختی (Treehouse) یک مجموعه‌ی کمیک برای کودکان به قلم اندی گریفیتس است. تری و اندی دو شخصیت اصلی این مجموعه و صاحبان یک خانه‌ی درختی عجیب و شگفت‌انگیز هستند. آن‌ها هرروز طبقات بیشتری به این خانه‌ی جادویی اضافه می‌کنند و البته در هر طبقه اتفاقات تازه و خنده‌داری انتظار ساکنین خانه را می‌کشد. تری دنتون تصویر‌ساز این مجموعه به همراه روایت طنزآمیز نویسنده، جزئیات خیره‌کننده‌ای از ماجراهای خنده‌دار این خانه به تصویر می‌کشد و در هر صفحه از کتاب، مخاطب کوچک را مجذوب تماشای لحظه‌های شاد و بامزه‌ی این دو دوست می‌کند. این مجموعه همچنین با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به فارسی نیز ترجمه شده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی خانه درختی

  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا (ABIA)، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی ادبیات کودکان KOALA، سال 2018
  • برنده‌ی جایزه‌ی سالانه‌ی کتاب خوانندگان جوان استرالیا (YABBA)، سال 2018
  • عنوان پرفروش هفته‌نامه‌ی ناشران
  • انتشار در بیش از 35 کشور دنیا

نکوداشت‌های کتاب خانه درختی 52 طبقه

  • این کتاب را به کسانی که دوست دارند زیاد بخندند توصیه می‌کنم. (گاردین)
  • پر از نقاشی‌های سیاه و سفید مملو از جوک‌ها، و مقدار باورنکردنی‌ای اکشن بی‌وقفه! (جان اسکیسکا، نیویورک تایمز)

کتاب خانه درختی 52 طبقه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 12 سال، از تصاویر و ماجرای جذاب این کتاب داستان، بی‌نهایت لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب خانه درختی 52 طبقه می‌خوانیم

اگر شما هم مثل بقیۀ مخاطبان ما باشید، احتمالاً الان کنجکاو شده‌اید که بدانید ما چندساله هستیم. جالب است که کنجکاو شدید، چون امروز تولدم است!

خیلی هیجان دارم بفهمم تری چه شگفتانه‌های برای تولدم در نظر گرفته است. احتمالاً الان در آشپزخانه دارد برای من کیک می‌پزد.

صبر کن... الان در آشپزخانه‌ام... کسی اینجا کیک نمی‌پزد.

اممم. او می‌داند من چهقدر عاشق شعبده‌بازی با ارّه‌برقی هستم. شاید می‌خواهد در طبقۀ شعبده‌بازی یک مهمانی غافلگیرکننده برای من بگیرد.

خیر. چند ارّه‌برقی، چند قطره خون و چند انگشت قطع‌شده این‌جاست، ولی تری نیست. بدتر از آن، جشنی در کار نیست.

شاید دارد برای مهمانی پیتزای خودت را بپز برنامه‌ریزی می‌کند.

به تالار پیتزای خودت را بپز می‌روم. طوری رفتار می‌کنم که انگار نمی‌دانم تری منتظر من است... حدس بزنید چه می‌بینم؟

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانه‌درختی 52 طبقه
فصل دوم: معمای گمشدن آقای دماغ‌گنده
فصل سوم: آژانس فوق پیشرفتۀ کارآ گاهی اندی و تری
فصل چهارم: سرگرمی با سبزیجات
فصل پنجم: جیل خواب‌آلود
فصل ششم: سفر به قصر
فصل هفتم: امپراتوری سبزیجات
فصل هشتم: سیاه‌چال
فصل نهم: سوپ انسان
فصل دهم: سبزی پتی برای نجات می‌آید
فصل یازدهم: شگفتانه!
فصل دوازدهم: یک نقشۀ احمقانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه درختی 52 طبقه
نویسنده
مترجمنیلوفر گنجی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات263
زبانفارسی
شابک978-622-5260-51-1
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه درختی 52 طبقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه درختی 52 طبقه

برای دریافت کتاب خانه درختی 52 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.