معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 39 طبقه

عکس جلد کتاب خانه درختی 39 طبقه
قیمت:
۵۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 39 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 39 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه درختی 39 طبقه

باز هم سیزده طبقه‌ی دیگر، یک خانه‌ی 39 طبقه‌ای و اندی و تری و کلی ماجرای هیجان‌انگیز! اندی گریفیتس، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب خانه درختی 39 طبقه شما را با موجودات عجیب و غریب و بازیگوشی‌های بی‌پایان خودش و همکارش تری غافلگیر می‌کند. گفتنی است که این کتاب طنز در فهرست پرفروش‌ترین عناوین سایت آمازون قرار دارد.

درباره‌ی کتاب خانه درختی 39 طبقه

حدس بزنید این بار چند طبقه به خانه‌ی درختی اندی و تری اضافه شده است؟ بله، 13 طبقه‌ی دیگر روی آن ساخته‌اند و حالا یک خانه‌ی درختی 39 طبقه‌ای دارند! یک خانه‌ی درختی بزرگ با پلکان مارپیچ و پیچ در پیچ که بخش‌های فوق‌العاده هیجان‌انگیزی به آن اضافه شده است. یک آبشار شکلاتی که می‌توان در آن شنا کرد، یک تالار اپرا، موزه‌ی «می‌خوای باور بکن، می‌خوای باور نکن» و حتی باغ وحشی خانگی پر از بچه دایناسور از قسمت‌های جدید و پیشرفته‌ی خانه‌ی اندی و تری است. آن‌ها ترسناک‌ترین و مرگبارترین ترن هوایی جهان را هم ساخته‌اند که حتی مردگان از اینکه سوارش شوند، می‌ترسند! باور نمی‌کنید؟ کتاب خانه درختی 39 طبقه (The 39-Story Treehouse: Mean Machines & Mad Professors) را بخوانید تا با چشم خودتان ببینید!

معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 39 طبقه

کتاب خانه درختی 39 طبقه جلد سوم از مجموعه‌ی خانه درختی است که تعداد طبقات آن از جلد اول سه برابر شده و به دنبالش طنز آن هم سه برابر شده است. اندی و تری در این جلد روی آتشفشان فعال مارشمالو کباب می‌کنند و از روند شگفت‌انگیز نوشتن مجموعه‌کتابشان حرف می‌زنند. همانطور که می‌دانید، اندی گریفیتس (Andy Griffiths) متن داستان را نوشته و تصاویر جالب و خنده‌دار کتاب را تری دنتون (Terry Denton) کشیده است و این دو نفر قرار است حسابی شما را از خنده روده‌بر کنند.

کتاب خانه درختی 39 طبقه اولین بار در سال 2013 به انتشار رسید. این کتاب قبلاً با عناوین مختلفی در ایران به چاپ رسیده است. نسخه‌ی حاضر را نیلوفر گنجی به فارسی ترجمه کرده و انتشارات نگاه آشنا به دست علاقه‌مندان رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانه‌ درختی

خانه درختی (The Treehouse) یک مجموعه‌ی کمیک برای کودکان و نوجوانان است که به قلم اندی گریفیتس نوشته شده و با تصویرسازی‌های جذاب تری دنتون ماجراهای بامزه‌ی دو پسربچه را روایت می‌کند. تری و اندی دو شخصیت اصلی این مجموعه و صاحبان یک خانه‌ی درختی عجیب و شگفت‌انگیز هستند. این خانه قسمت‌های جالب بسیاری دارد؛ یک آزمایشگاه سری زیرزمینی، اتاق بازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز، یک سکوی رصد که از آن می‌توان تمام دنیا را دید و کلی قسمت‌های دیگر برای ماجراجویی که دیدنشان مدت‌ها وقت می‌برد. با وجود اینکه این خانه‌ی جادویی خودش سیزده طبقه دارد و به اندازه‌ی کافی بزرگ است، تری و اندی در هر جلد از این مجموعه، طبقات بیشتری به آن اضافه می‌کنند و چیزهای جدیدتر و بامزه‌تری اختراع می‌کنند. به این ترتیب، در هر طبقه اتفاقات تازه و خنده‌داری انتظار شما را می‌کشد و سروکله‌ی موجودات عجیب و غریبی که حتی در خواب هم نمی‌بینید، پیدا می‌شود. شاید بتوانید با استفاده از نرم‌ساقه‌های آویزان در خانه از شر موجودات عجیب از این طرف به آن طرف فرار کنید، اما باید بدانید که در یک خانه‌ی درختی مخفی شدن ممکن نیست و مجبورید با دیدن این موجودات و کارهایشان از خنده روده‌بر بشوید!

مجموعه‌ی خانه‌ درختی از مجموعه داستان‌های کمیک مشهور و پرطرفدار سال‌های اخیر است که فروش بالایی در سراسر جهان داشته و نقد و نظرات مثبتی را از آن خود کرده. داستان‌های پرماجرای اندی و تری هر خواننده‌ای را به خنده می‌اندازد و تصویر‌سازی‌های پر از جزئیاتِ این مجموعه در هر صفحه از کتاب، مخاطب را مجذوب تماشای لحظه‌های شاد و بامزه‌ی این دو دوست می‌کند. این مجموعه با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به فارسی برگردانده و روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی خانه درختی

  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا در سال 2011
  • برنده‌ی جایزه‌ی KOALA در سال 2011
  • برنده‌ی جایزه‌ی YABBA در سال 2011
  • عنوان پرفروش هفته‌نامه‌ی ناشران

جوایز و افتخارات کتاب خانه درختی 39 طبقه

  • کتاب برگزیده‌ی سایت آمازون به انتخاب معلمان
  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا در سال 2014
  • در فهرست کتاب‌های پرفروش سایت آمازون در عناوین داستان‌های ماهیگیری و شکار

نکوداشت‌های کتاب خانه درختی 39 طبقه

  • کتابی به شدت خنده‌دار که در آن از نیش و کنایه و همه‌چیزدانی معمول خبری نیست. این کتاب بهترین انتخاب برای دانش‌آموزان است. (School Library Journal)
  • اندی و تری یک خانه‌ی درختی بزرگ و جادویی با سرگرمی‌های عجیب ساخته‌اند. این داستان یک دستورالعمل برای سرگرم شدن است که اندی گریفیتس و تری دنتون آن را ارائه داده‌اند. (Bookpage)

کتاب خانه درختی 39 طبقه برای چه کسانی مناسب است؟

این کمیک جذاب و پرماجرا را به کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های مصور و خنده‌دار پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب خانه درختی 39 طبقه می‌خوانیم

او می‌گوید: «مشکلی نیست، آقای دماغ گنده! همه چی تحت کنترله. کتاب فردا تا ساعت پنج روی میزتونه. می‌بینیمتون. خداحافظ.»

تری تلفن را قطع می‌کند.
می‌گویم: «دیوونه شدی؟»
تری می‌گوید: «فکر نکنم. چه طور؟»

«چون به آقای دماغ گنده قول دادی تا فردا کتابی رو بهش تحویل بدیم که هنوز شروعشم نکردیم، چون جناب عالی مشغول تکمیل طبقه‌ی سری سی‌ونهمت بودی.»

تری می‌گوید: «قبل از زنگ زدن آقای دماغ گنده داشتم همین رو می‌گفتم. کاری که دارم توی طبقه‌ی سی‌ونهم انجام می‌دم، مشکل کتاب نوشتنمون رو برای همیشه حل می‌کنه. دنبالم بیا، نشونت بدم.»

تری پرواز می‌کند و من هم به دنبالش تا بالای درخت می‌روم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانه درختی 39 طبقه
فصل دوم: طبقه‌ی سی‌ونهم
فصل سوم: داستان بیل پستچی
فصل چهارم: ماشین یکی بود یکی نبود
فصل پنجم: تفریح
فصل ششم: قفل در
فصل هفتم: خانه‌ی جیل
فصل هشتم: داستان پروفسور خنگولیا
فصل نهم: نیمه‌ی تاریک
فصل دهم: زارت! زورت!
فصل یازدهم: بنگ! بونگ! بینگ!
فصل دوازدهم: مداد قاشقی شگفت‌انگیز
فصل سیزدهم: فصل آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه درختی 39 طبقه
نویسنده
مترجمنیلوفر گنجی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات270
زبانفارسی
شابک978-622-5260-48-1
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه درختی 39 طبقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه درختی 39 طبقه

برای دریافت کتاب خانه درختی 39 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.