معرفی و دانلود کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن

عکس جلد کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن

آیدا عارف در کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن بر اساس مطالعات علمی و آموخته‌های مذهبی، راهنمایی کاربردی برای دستیابی به موفقیت در جنبه‌های مختلف زندگی ارائه می‌دهد و شما را به سوی آرامش رهنمون می‌شود.

درباره‌ی کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن

کتابی که پیش رو دارید، کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن است که به قلم آیدا عارف به تالیف درآمده. نویسنده با تکیه بر مطالعات علمی، شرکت در کنفرانس‌ها، دوره‌های آموزشی مختلف تکنولوژی فکر و آموخته‌های مذهبی، توصیه‌هایی کاربردی برای دستیابی به موفقیت را در تمامی زمینه‌های زندگی در کتاب حاضر گردآوری کرده است.

کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن به شما کمک می‌کند با استفاده از تکنیک برنامه‌ریزی ذهنی، نظام باورها و بنیادهای شخصیت خودتان را از نو بسازید و با کمک سیستم مدیریت روحیه، به آرامش برسید. برنامه‌ریزی ذهن نوعی سیستم جدید است که ضمیر ناخودآگاه انسان را هدف قرار می‌دهد و بر آن برنامه‌ریزی می‌کند تا بدین نحو روحیه، نظام فکری و باورهای او را متحول سازد.

ساختار کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن در دوازده فصل تنظیم شده است. در هر فصل نویسنده تکنولوژی موفقیت را در کنار یک مفهوم بررسی می‌کند. این مفاهیم عبارتند از: آرامش، زیبایی، سلامتی، زمان، شادی، آموزش و... در هر قسمت نیز آیات و احادیثی که به بحث مورد نظر ارتباط دارند، آورده شده است.

کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن به همت انتشارات کتابداران به بازار کتاب ایران عرضه شده و در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه‌مندان کتاب‌های خودسازی و موفقیت توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن می‌خوانیم

حال چه کنیم که با تکنولوژی موفقیت هم در این دنیا شاد و در آرامش زندگی کنیم و هم در جهان آخرت به سعادت اخروی دست یابیم. اینکه هر لحظه حال دلمان خوب باشد، همیشه لبخند بزنیم شکر تک‌تک نعمت‌های خداوندی که به ما عطا کرده است را به جای آوریم.

از هیچ کس هیچ انتظاری نداشته باشیم و بدانیم که ما در مقابل هیچ فردی حتی پدر و مادر و فرزندانمان هیچ مسئولیتی نداریم.

مسئولیت کارهای خود را به عهده بگیریم و با دیگران با خوشرویی و مهربانی برخورد کنیم. بدانیم که همه‌ی انسان‌ها دارای روح خداوندی هستند و خداوند آنها را آفریده است و همه آنها عزیز دل خداوند هستند، پس همه‌ی انسان‌ها را عزیز دل خود بدانیم و آنها را عاشقانه دوست بداریم. حال آنها در هر پست و مقام و درجه و شغلی که باشند و هر خطایی که از آنها خواسته یا ناخواسته سر زده باشد، همه‌ی انسان‌ها را گرامی بداریم و بدانیم که عزیز دل خداوند، عزیز دل ما هم هست.

این گونه بر چنان آرامش بی‌نهایت هم در زندگی دست می‌یابیم که وصف‌ناپذیر است و همه‌ی انسان‌ها هم جان و دلی ما را دوست خواهند داشت و این را بدانید که هیچ دینی بالاتر از انسانیت نیست و تمام دستورات دینی صرفاً تمرینی جهت ساختن شخصیت انسانی ما می‌باشد و لاغیر.

حال انسان‌هایی که مدام در حال رکوع و سجود خداوندی هستند و روزهای طولانی روزه گرفته و به زیارت اماکن متبرکه می‌روند، ولی دریغ از ذره‌ای کمک و یاری به فرزندان خود و لبخند محبت‌آمیز به دیگران یا دریغ از لحظه‌ای احوالپرسی از دوستان و همسایه‌های خود و برداشتن کوچکترین قدمی در جهت رفع نیازهای اطرافیان خود، چه مالی چه عاطفی و‌... این نماز و روزه‌ی آنها شاید به هیچ دردی نخورد و خداوند عبادت همچنین بنده‌ای که خیرش به خلق‌الله در روی زمین نمی‌رسد را نمی‌خواهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: تکنولوژی موفقیت و آرامش
فصل دوم: تکنولوژی موفقیت و زیبایی
فصل سوم: تکنولوژی موفقیت و سلامتی
فصل چهارم: تکنولوژی موفقیت و سعادت اخروی
فصل پنجم: تکنولوژی موفقیت و لبخند
فصل ششم: تکنولوژی موفقیت و عشق
فصل هفتم: تکنولوژی موفقیت و پول
فصل هشتم: تکنولوژی موفقیت و زمان
فصل نهم: تکنولوژی موفقیت و آموزش
فصل دهم: تکنولوژی موفقیت و شادی
فصل یازدهم: تکنولوژی موفقیت و اعتماد به نفس و عزت نفس
فصل دوازدهم: تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه
دو نکته مهم و کلیدی در زندگی
دریافت آرزوها در زندگی از 3 راه انجام می‌گیرد
منابع و مواخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتابداران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-5905-22-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن

برای دریافت کتاب تکنولوژی موفقیت و برنامه ریزی ذهن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.