معرفی و دانلود کتاب بهترین تو در راه است: کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگ‌تر، بهتر و درخشان‌تر

عکس جلد کتاب بهترین تو در راه است: کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگ‌تر، بهتر و درخشان‌تر
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بهترین تو در راه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بهترین تو در راه است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بهترین تو در راه است: کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگ‌تر، بهتر و درخشان‌تر

تقریبا همه‌ی آدم‌ها همیشه در جست‌وجوی بهترین‌ها هستند. اما چطور می‌توان صاحب بهترین‌ها بود و با داشتن آن‌‎ها به خوشبختی رسید؟ جول اوستین نویسنده‌ی کتاب بهترین تو در راه است که ازجمله نویسندگان پرفروش نویویورک تایمز نیز به‌شمار می‌رود، مسیر دستیابی به همه‌ی خواسته‌ها را نشان می‌دهد و می‌آموزد که چطور می‌شود به واسطه‌ی ایمان بهترین‌ها را برای زندگی رقم زد.

درباره‌ی کتاب بهترین تو در راه است

تجربه‌ی مواجهه با انواع رنج و مشقت‌ها در طول زندگی بین همه‌ی انسان‌ها مشترک است. هیچ‌کس را نمی‌توان یافت که در مسیر زندگی خود با درد و رنج، شکست یا ناکامی مواجه نشده باشد و تجربه‌هایش سراسر موفقیت و کامیابی باشند. بنابراین باید گفت هیچ فردی توانایی منحصربه‌فردی برای جلوگیری از مواجهه با رنج‌ها ندارد. اما نکته‌ی مهم این است که در کنار این مشکلات و رنج‌ها، نیروی ایمان و توسل به خدا همیشه وجود دارد! به‌همین‌دلیل بسیاری از افراد برای پذیرش شرایط دشوار و یا غلبه بر احساسات ناخوشایند خود، به معنویت روی می‌آورند. جول اوستین، مربی معنوی شناخته‌شده در جهان، در کتاب بهترین تو در راه است، بنا دارد که از قدرت ایمان و چگونگی تاثیر آن بر زندگی فردی بگوید.

واقعیت موجود در جهان این است که همه‌ی انسان‌ها دوره‌هایی را در سوگ و از دست دادن، عقب‌گرد و پس‌رفت یا شکست و سختی طی کرده‌اند. اما بهترین واکنش برای عبور از این دوران چیست؟ در کتاب بهترین تو در راه است، قرار است با کمک توصیه‌های جول اوستین شرایط را برای رسیدن به بهترین‌هایی که در انتظارمان است، فراهم کنیم. جول اوستین (Joel Osteen) به‌عنوان یک کشیش و سخنران انگیزشی پرآوازه در کتاب بهترین تو در راه است (Your greater is coming)، از نقش تاثیرگذار ایمان، اتکا و توسل به خدا صحبت می‌کند. او معتقد است که گاهی باید به‌جای تقلا و اتکا به تواناهایی خود، باز شدن گره‌ها و حل مشکلات را به نیروی فرازمینی و خدایی بسپاریم. چراکه خداوند همیشه بهترین‌ها را برای افراد رقم می‌زند و یاری‌رسانِ ما در تمام لحظه‌های زندگی است.

کتاب بهترین تو در راه است، نوشته‌ی جول اوستین،به کوشش انتشارات جزیره‌ی کتاب، آماده‌سازی و منتشر شده است. برگردان کتاب از زبان اصلی به زبان فارسی را یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان برعهده داشته‌اند.

کتاب بهترین تو در راه است مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به مطالعه‌ی کتاب‌های روان‌شناسی کاربردی و خودشناسی علاقه‌مند هستند، از آموزه‌های جول اوستین در کتاب بهترین تو در راه است، به‌اندازه‌ی کافی بهره خواهند برد. خواندن این کتاب به افراد علاقه‌مند به موضوعات معنوی، خودسازی و ... پیشنهاد می‌شود.

درباره‌ی جول اوستین بیشتر بدانیم

جول اوستین پیش از این‌که نویسنده باشد، کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای آمریکا (لیک وود) است. به همین دلیل، عموم راهکارها و آموزه‌های او برای موفقیت و خودسازی ریشه در باورهای معنوی و دینی دارد. نه‌تنها سخنرانی‌های وی، یکی از پرمخاطب‌ترین سخنرانی‌های تاثیرگذار در جهان است، بلکه کتاب‌های او نیز همیشه در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار می‌گیرند. این نویسنده و سخنران انگیزشی محبوب و شناخته‌شده که توانست در سال 2006 عنوان یکی از ده انسان تاثیرگذار جهان را از آن خود کند، کتاب‌های زیادی را به رشته‌ی تحریر درآورده است که از میان آن‌ها می‌توان به «درخواست بزرگ داشته باشید»، «10 قانون موفقیت جول اوستین»، «قدرت من هستم» و... اشاره کرد که به فارسی هم ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب بهترین تو در راه است می‌خوانیم

سیزده سال خدا ساکت بود. ابراهیم چیزی نشنید. مطمئنم افکار به او می‌گفتند، تو نابودی. گند زدی، تو با یک زن دیگر بچه‌دار شدی، فرزند موعود هرگز اتفاق نمی‌افتد. اما فقط به این دلیل که خدا ساکت است نباید تصور کرد که تسلیم شده است. شاید وعده را به تعویق انداخته باشید، اما آن را انکار نکردید. خدا نظرش را عوض نکرد آیا در زمان سکوت به او اعتماد خواهید کرد؟ هر فکری ممکن است به شما بگوید، هرگز اتفاق نخواهد افتاد. تقصیر خودته، تو بهتر می‌دانستی ممکن است هیچ اتفاقی را نبینی، اما خدا همچنان کار می‌کند. آنچه او به شما قول داده بود هنوز در راه است.

پس از سیزده سال سکوت، زمانی که ابراهیم نودونه‌ساله بود، در پیدایش 17 آمده که خدا به ابراهیم گفت: "من خدای قادر مطلق هستم. تو پدر بسیاری از ملت‌ها خواهی شد." بعد از همه اشتباهات، همه شکست‌ها و همه ناکارآمدی‌ها، اولین چیزی که خدا گفت این بود: "ابراهیم، تو با ساره پدر می‌شوی".

او وعده را به ابراهیم یادآوری کرد. او می‌گفت: "اگرچه تو خرابش کردی، باوجوداینکه به هم ریختی، کارهایت برنامه من را متوقف نکرد. نظرم را عوض نکردم، همچنان به آنچه قول داده بودم عمل می‌کنم." شاید فکر می‌کنید اولین چیزی که خدا می‌گوید این بود: "ابراهیم، من از تو ناامید هستم. به چی فکر می‌کردی؟ من شخص دیگری را پیدا خواهم کرد تا سرنوشت تو را به انجام برساند!" خدا هرگز از تو دست نمی‌کشد. او هرگز تو را رد صلاحیت نمی‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: شرایط بهتر در راه است
فصل دوم: موضوع فقط زمان است
فصل سوم: بال‌هایت در راه است
فصل چهارم: نویدها در راه است
فصل پنجم: لرزیدن سرآغاز تغییر است
فصل ششم: چیزی جدید در راه است
فصل هفتم: همه چیز هماهنگ می‌شود
فصل هشتم: زمان تو در راه است
فصل نهم: بله در راه است
فصل دهم: آسایش در راه است
فصل یازدهم: زیبایی در زمان
فصل دوازدهم: مَناسه در راه است
فصل سیزدهم: بهتر بیرون می‌آیی
فصل چهاردهم: چرخش در راه است
فصل پانزدهم: بهترین‌ها پس از این می‌آید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بهترین تو در راه است: کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگ‌تر، بهتر و درخشان‌تر
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات218
زبانفارسی
شابک978-964-233-472-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بهترین تو در راه است

username
۱۴۰۲/۹/۱
این کتاب در سخت‌ترین شرایط سرراهم قرار گرفت، و خیلی از جملاتش امید ادامه دادن بهم میداد. الهی شکرت
ساره نبوی
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب بی نظیری بود باخوندن این کتاب خدا رو بهتر می تونید بشناسید وهمیشه شاد و امیدوارزندگی کنید.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب بهترین تو در راه است

برای دریافت کتاب بهترین تو در راه است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.