معرفی و دانلود کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1

عکس جلد کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1
قیمت:
۵۳,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1

همراه با یکی از تحسین‌شده‌ترین رمان‌های نوجوانان، آماده‌ی ماجراجویی شوید. کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1 اثر سی. آر. استوارت، داستان پسری یتیم به نام تام را روایت می‌کند که زندگی سختی را در یک یتیم‌خانه می‌گذراند. هنگامی‌ که تام متوجه می‌شود ممکن است والدینش هنوز زنده باشند، تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی شده از یتیم‌خانه فرار کند و ماجراهای شگفت‌انگیز او و دوستانش از این نقطه آغاز می‌گردد.

درباره‌ی کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1

در یتیم‌خانه‌ی ودرلی زمان از حرکت ایستاده است. بیرون از دیوارهای بلند و قطور این ساختمانِ قرون وسطایی، جهان با شتاب قرن بیست‌ویکم به کار خود مشغول است. با این وجود، بچه‌های یتیم ساکن آن بنای مخوف، مانند بردگان دوران کهن هر روز از صبح زود مشغول کار در کارگاه نجاری و سبدبافی هستند، بدون اینکه حاصلی از این همه رنج و تلاش نصیبشان شود.

سی. آر. استوارت (C. R. Stewart) نویسنده‌ی خلاق و برجسته‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان، در کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1 (Britfield and the Lost Crown) در همان اولین سطرها به‌گونه‌ای ما را مجذوب کتابش می‌کند که گذر زمان را از یاد می‌بریم و غرق در ماجرای داستان می‌شویم. استوارت در آغازین فصل کتاب، با جزئیاتی بی‌نظیر فضای قصه را در ذهن حک می‌کند و طولی نمی‌کشد که با تام، قهرمان داستان یکی می‌شویم و ماجراجویی‌های او تبدیل به تجربیات خودمان می‌شوند. تام نیز مانند خیلی از یتیم‌های دیگر خبری از والدینش ندارد و نمی‌داند آن‌ها که بودند یا چه بر سرشان آمده، اما امیدهای او کم‌کم رنگ واقعیت به خود می‌گیرند و او در جست‌وجوی پدر و مادرش، از یتیم‌خانه فرار می‌کند. دست سرنوشت فرار بزرگ تام را با رویدادهایی باورنکردنی همراه می‌کند و داستان تا رسیدن به کانال مانش ادامه می‌یابد.

کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1، اولین کتاب از مجموعه داستان‌های بریتفیلد است که با ترجمه‌ی آزاده حسنی توسط نشر پرتقال به چاپ رسیده. نسخه‌ی الکترونیک این کتاب جذاب از طریق کتابراه در اختیار کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویانه قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1

  • کتاب برگزیده‌ی سن دیه‌گو
  • کتاب برگزیده‌ی MoonBeam
  • کتاب منتخب خوانندگان Indie
  • برنده‌ی جایزه‌ی سنجاقک ارغوانی
  • مدال نقره‌ی بهترین‌ ایبوک‌های جهان
  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب برگزیده‌ی مادران
  • برنده‌ی جایزه‌ی بنیاد کتاب برگزیده‌ی والدین
  • برنده‌ی مدال طلای جایزه‌ی بین‌المللی کتاب‌های کلاسیک کودکان

نکوداشت‌های کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1

  • خواندن این کتاب تا آخرین صفحه لذتبخش و هیجان‌انگیز است. (میدوست بوک)

  • با خواندن کتاب احساس می‌کنید در حال بازی در نسخه‌ی کودکانه‌ی فیلم مأموریت غیرممکن هستید. راه فرار سخت و دشوار است و شما به نقشه‌هایی جسورانه و اقداماتی غیرمنتظره نیاز دارید. (سایت آمازون)

  • داستان کتاب به سرعت پیش می‌رود و رویدادها به وضوح شرح داده شده‌اند. داستان پیچ و خم‌های زیادی دارد و باعث می‌شود خواننده بی‌وقفه به مطالعه‌ی آن ادامه دهد. (انجمن جایزه‌ی ادبی اریک هافر)

  • سی. آر. استوارت در موازات با ایجاد حس تعلیق و هیجان، با اشاره‌ی مکرر به اسامی کتاب‌های مشهور و کلاسیک، اطلاعاتی غنی درباره‌ی فرهنگ انگلیس به خواننده ارائه می‌کند. خواندن این کتاب به شدت به نوجوانان و والدینشان توصیه می‌شود. (انجمن بهترین کتاب از نظر والدین)

کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1 مناسب چه کسانی است؟

هرچند کتاب بریتفیلد و تاج گمشده برای گروه سنی نوجوانان نوشته شده، اما قلم توانای سی. آر. استوارت هر کسی را شیفته‌ی خواندن این داستان جذاب می‌کند. اگر به داستان‌های ماجراجویانه و فضای مه‌آلود انگلستان علاقه‌مندید، خواندن این کتاب به شما توصیه می‌شود.

با سی. آر. استوارت بیشتر آشنا شویم

چد استوارت مشهور به سی. آر. استوارت، نویسنده‌ی برجسته‌ی آمریکایی‌ست که در زمینه‌های گوناگونی فعالیت می‌کند. او مدرک دکترای خود در رشته‌ی تکنولوژی و استراتژی را از دانشگاه کلرمونت دریافت کرده و بنیان‌گذار شرکت مشهور دوون فیلد (Devonfield) است که در زمینه‌ی نشر، آموزش و تولید فیلم فعالیت ‌می‌کند. سی. آر. استوارت همچنین در دانشکده‌ی تجارت فرمانین (Fermanian) و نازارن (Nazarene) استادیار است و در گذشته رئیس هیئت‌مدیره‌ی باله‌ی شهر سن دیه‌گو بوده. چد استوارت بیش از بیست سال در زمینه‌ی نگارش داستان و فیلمنامه فعالیت داشت و مجموعه داستان بریتفیلد او را در میان نوجوانان به اوج محبوبیت رساند. کتاب‌های «بریتفیلد و ظهور شیر (Britfield and The Rise of Lion)» و «بریتفیلد و بازگشت شاهزاده (Britfield and the Return of the Prince)» نام دو اثر دیگر از مجموعه داستان‌های بریتفیلد به قلم سی. آر استوارت هستند.

در بخشی از کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1 می‌خوانیم

در ودرلی همه‌ی یتیم‌ها از اتاق‌های زیرشیروانی‌ مختلف جمع‌آوری و به اتاق‌هایشان برگردانده شدند. کراولی بنا کرد به نصب قفل‌های جدید روی در اتاق‌ها، به این امید که جلوی فرارهای بعدی را بگیرد. در همین حین، بروستر در راهروی طبقه‌ی یتیم‌ها ماند و اسلاج پایین پله‌ها را کنترل کرد. کل آن مکان در طول شب کاملاً قفل شد. در ودرلی دیگر خبری از اشتباه یا سهل‌انگاری‌ نبود. نظر خانواده‌ی گریوس این بود که این‌همه یتیم را نمی‌شود توبیخ کرد. هر تنبیهی، تولید کارخانه را به تعویق می‌انداخت و نظم و ترتیب آن را دچار اختلال می‌کرد.

خانواده‌ی گریوس فقط باید اتفاق امشب را می‌پذیرفتند و هرگز درباره‌ی آن حرف نمی‌زدند. فردا قبل از هر کاری، کل یتیم‌خانه را زیر پا می‌گذاشتند، همه‌ی قفل‌ها را دوبرابر، دیوار سنگی را تعمیر و در ورودی را تعویض می‌کردند. بله، بعد از یک سخنرانی طولانی برای همه‌ی بچه‌ها، وادارشان می‌کردند تا کل قلعه را تمیز کنند و آن‌ها را با انواع تنبیه‌ها تهدید می‌کردند. ولی همین تهدید توخالی کافی بود. پاتریک مدتی دو شیفت کار می‌کرد تا خسارت ماشین درب و داغان گریوس‌ها را بدهد؛ ولی او هم از این اتفاق جان سالم به در می‌برد.

فکر و ذکر گریوس‌ها فقط یک چیز بود: برگرداندن تام و سارا. اگر خبر این فرار از پلیس محلی فراتر می‌رفت، ممکن بود ودرلی تعطیل شود یا دولت اداره‌ی آن جا را به عهده بگیرد. با شروع بازرسی توسط مقامات، با یتیم‌ها مصاحبه و پانزده سال اخیر بررسی می‌شد، و این‌جوری از اقدامات نکبت‌بار و دغلکارانه پرده برداشته می‌شد. سیستم کوچک و فاسد گریوس‌ها لو می‌رفت و آن‌ها همه‌چیز را از دست می‌دادند و حتی ممکن بود به زندان بیفتند. چنین موقعیتی برای آن‌ها خیلی هولناک بود.

فهرست مطالب کتاب

1: ودرلی
2: مبادله‌ی کتاب
3: پرونده‌ی محرمانه
4: گرفتار
5: یک نقشه‌ی ماهرانه
6: نجات
7: فرار بزرگ
8: کارآگاه گاوِرستون مشهور
9: بالن باشکوه
10: ستون دانش
11: یک هم‌پیمان باورنکردنی
12: دگرگونی وقایع
13: نبرد مغزها
14: گردش چرخ سرنوشت
15: گمشده در لندن
16: اسقف اعظم خردمند
17: کانال مانش
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1
نویسنده
مترجمآزاده حسنی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات390
زبانفارسی
شابک978-622-274001-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1

برای دریافت کتاب بریتفیلد و تاج گمشده 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.