معرفی و دانلود کتاب اگر اینجا زندگی کنی

عکس جلد کتاب اگر اینجا زندگی کنی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر اینجا زندگی کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر اینجا زندگی کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر اینجا زندگی کنی

به نظرتان زندگی در جاهای دیگر می‌تواند چه‌طور باشد؟ مثلاً اگر ساکن یک فضاپیما باشید، باید درباره‌ی محیط اطرافتان حسابی کنجکاوی به خرج دهید. کیت گاردنر در کتاب اگر اینجا زندگی کنی شما را به جهان رؤیاها می‌برد و به شما می‌گوید که زندگی کردن در جاهای دیگر چگونه است. این اثر ذیل مجموعه‌ی «قصه‌هایی برای فکر کردن» به انتشار رسیده است.

درباره‌ی کتاب اگر اینجا زندگی کنی

کتابی که پیش روی شماست،‌ با نام اگر اینجا زندگی کنی (If You Live Here) اثری مخصوص کودکان هفت تا نُه‌ساله است. این اثر را کیت گاردنر (Kate Gardner) نوشته و آن را در سال 2022 منتشر کرده است. در ایران، این اثر را مانلی شیرگیری به زبان فارسی ترجمه کرده و نشر کتاب چ (واحد کودک و نوجوان نشر چشمه) آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، معرفی کتاب اگر اینجا زندگی کنی است.

معرفی و دانلود کتاب اگر اینجا زندگی کنی

اگر می‌توانستید هرکجای دنیا که دل‌تان می‌خواست زندگی کنید، کجا را انتخاب می‌کردید؟ روی قلّه‌ی کوه؟ زیر دریاها؟ در خانه‌ای درختی روی شاخه‌ی درخت؟ راستش را بخواهید، زندگی کردن در هرجا مشکلات خودش را دارد! مثلاً اگر در زیر زمین خانه بسازید، مجبورید خانه‌ی خود را با موش‌ِ کور به اشتراک بگذارید. اگر ساکن دریاها باشید، باید گریختن از دست کوسه‌ی بزرگ دریا را بیاموزید. در نهایت، اگر در یک شیرینی‌فروشی زندگی کنید، ممکن است آنقدر شیرینی بخورید که دیگر از همه‌ی شیرینی‌های عالم بدتان بیاید!

کیت گاردنر به ما می‌گوید که زندگی کردن در جایی به‌جز زمین چه شکلی خواهد بود. ممکن است زندگی در هر جایی،‌ مثلاً یک قلعه، در جهان واقعی ممکن نباشد، اما شما می‌توانید در کتاب اگر اینجا زندگی کنی دست در دست کیت گاردنر، به جهان رؤیا بروید و زندگی‌های متفاوتی را در مکان‌‌های گوناگون تجربه کنید.

کتاب اگر اینجا زندگی کنی را مانلی شیرگیری برای نشر کتاب چ (واحد کودک و نوجوان نشر چشمه) ترجمه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی قصه‌هایی برای فکر کردن

مجموعه‌ی قصه‌هایی برای فکر کردن کتاب‌هایی را در بر می‌گیرد که محتوایی آموزنده دارند. این کتاب‌ها به همت نشر کتاب چ انتخاب شده و در یک دسته‌بندی جای گرفته‌اند. گفتنی‌ست کودکان مخاطبان اصلی مجموعه‌ی نامبرده هستند. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه‌ی قصه‌هایی برای فکر کردن است:

  • «نه مثل هر روز» نوشته‌ی فرهاد حسن‌زاده
  • «وایوو» و «آز» به قلم محمد طلوعی
  • «جنگ» نوشته‌ی ژوزه ژورژی لتریا

نکوداشت‌های کتاب اگر اینجا زندگی کنی

  • کودکان در هر صفحه خوش می‌گذرانند. (بوک‌لیست)
  • عجیب‌وغریب و تخیلی. این داستان به کتاب‌خانه‌های زیادی اضافه شده است. (مجله کتابخانه مدرسه)
  • یک کتاب تصویری جذاب و کلاسیک که انواع مختلف مکان‌های قابل‌سکونت را به نمایش می‌گذارد. (آمازون)
  • بااینکه کتاب اگر اینجا زندگی کنی عجیب‌وغریب است، اما به کودکان امکان کنجکاوی کردن می‌بخشد. مناسب برای قبل از خواب! (Kirkus Reviews)

کتاب اگر اینجا زندگی کنی برای چه کسانی مناسب است؟

کیت گاردنر کتاب اگر اینجا زندگی کنی را برای کودکان متعلق به رده‌ی سنی 7 تا 9 سال به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب اگر اینجا زندگی کنی می‌خوانیم

باید درباره‌ی شگفتی‌های اطرافت کنجکاو باشی. اگر در یک قطار زندگی کنی می‌دانی که همه‌چیز تغییر می‌کند. اگر زیر زمین زندگی کنی همه دور هم جمع می‌شوید. اگر در یک قلعه زندگی کنی، وقتی با دوستانت باشی چیزهای قشنگ‌تری می‌بینی. اگر در یک آب‌نبات‌فروشی زندگی کنی ممکن است از آبنبات خسته شوی. اگر در یک باغ زندگی کنی، با صبرکردن جایزه می‌گیری.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر اینجا زندگی کنی
نویسنده
مترجممانلی شیرگیری
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-5212-76-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر اینجا زندگی کنی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اگر اینجا زندگی کنی

برای دریافت کتاب اگر اینجا زندگی کنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.