معرفی و دانلود کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند

عکس جلد کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند

کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند با نویسندگی و تصویرسازی والری گورباچف کتابی در مورد ترس‌های معمول و رایج در دوران کودکی و خردسالی است. اولین روز مدرسه‌ی جوجه کوچولوها است و آن‌ها کمی نگران هستند. این کتاب داستان ترس جوجه‌ها و معلمی عاقل است که به آن‌ها برای غلبه‌ کردن به ترسشان و پیدا کردن دوست‌های جدید کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند

کتابی که پیش روی شماست، با نام جوجه‌ها به مدرسه می‌روند (Chicken Chickens Go to School) نوشته‌ی والری گورباچف (Valeri Gorbachev) است. این کتاب نخستین بار در سال 2003 منتشر شده. در ادامه، خلاصه‌ای از این کتاب را مطالعه می‌کنید.

دو بچه‌ جوجه‌ی خانم مرغه حالا بزرگ شده‌اند و باید به جای بازی کردن در زمین‌ بازی برای اولین‌بار به مدرسه بروند. هر چند که سعی می‌کنند به روی خودشان نیاورند، اما وقتی که دارند با مادرشان از خیابان رد می‌شوند تا به مدرسه برسند از قیافه‌هایشان، از مردمک‌های گشادشده و ابروهای درهم‌رفته‌شان مشخص است که حسابی برای اولین‌ روزشان در مدرسه مضطرب هستند. با این حال خانم مرغه و خانم معلم‌شان سعی می‌کنند که نگرانی‌شان را برطرف کنند. مادرشان می‌گوید که نگران نباشند چون او مطمئن است که از مدرسه و کلاسشان بسیار خوششان می‌آید. خانم معلم هم می‌گوید که نترسند چون اطمینان دارد که به زودی و به راحتی قرار است در مدرسه دوست پیدا کنند و با آن‌ها بازی کنند.

اما دوست پیدا کردن برای جوجه‌ها سخت‌تر از چیزی که فکر می‌کردند پیش می‌رود. زمانی که سر کلاس قصه هستند و همه دارند به قصه‌ گوش می‌کنند جوجه‌ها به خرگوش سلام می‌کنند و سعی می‌کنند که با او دوست شوند. اما خرگوش می‌گوید که «هیس! دارم به قصه گوش می‌دهم». آن‌ها دوباره سر کلاس موسیقی سعی می‌کنند که با قورباغه دوست شوند اما قورباغه به جوجه‌ها می‌گوید که «هیس! دارم آواز می‌خوانم!».

برای همین وقتی زمان ناهار می‌رسد آن‌ها تنهایی در غذاخوری ناهار می‌خورند، به هیچ‌کدام از همکلاسی‌ها دیگر حتی نگاه هم نمی‌کنند و از صورتشان حسابی معلوم است که چقدر غمگین هستند. پس به خانم معلم توضیح می‌دهند که برخلاف چیزی که فکر می‌کردند نمی‌توانند دوستی پیدا کنند. خوشبختانه خانم معلم راه‌حل این مسئله را دارد. او پیشنهاد می‌دهد که تمامی بچه‌ها برای گردش کنار رودخانه بروند. در خلال همین گردش است که همکلاسی‌ها برای گذشتن از موانع و رد شدن از راه‌های سخت به همدیگر کمک می‌کنند و کم‌کم با هم دوست می‌شوند.

این کتاب که توسط شیوا حریری در نشر کتاب چ چاپ شده است، به خردسالان دو مفهوم را آموزش می‌دهد: اهمیت دوستی و حل کردن چالش‌هایی که روز اول مدرسه با آن‌ها مواجه می‌شوند.

درباره‌ی مجموعه‌ی قصه‌های دوستی

«قصه‌های دوستی» یک مجموعه‌ی هشت جلدی برای خردسالان است که توسط والریا گورباچف نوشته و تصویرسازی شده است. کارول روت نویسنده‌ی دیگر این سری کتاب‌هاست که نگارش دو مجلد «کی امشب به من شب‌ به‌خیر می‌گوید» و «شبی که خرگوش کوچولو خوابش نمی‌برد» را عهده‌دار بوده. تصویرهای متنوع و استفاده از حیوانات به عنوان شخصیت‌های اصلی و همچنین پرداختن به انواع ترس‌های رایج بین کودکان، چیزی‌ست که تمامی کتاب‌های مجموعه قصه‌های دوستی به صورت مشترک دارا هستند. کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند یکی از جلدهای این مجموعه‌ی محبوب است.

کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان و خردسالان 3 تا 8 سال پیشنهاد می‌کنیم. به خصوص کودکانی که برای رفتن به مدرسه، مهدکودک و پیدا کردن دوست‌های جدید نگران هستند.

در بخشی از کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند می‌خوانیم

زنگ قصه، جوجه‌ها کنار خرگوش نشستند. فکر کردند خرگوش مهربان به نظر می‌رسد. او دوست خوبی می‌شود. بنابراین به طرف خرگوش چرخیدند و گفتد: «سلام». خرگوش گفت: «هیس‌س‌س! دارم به قصه گوش می‌کنم».

زنگ موسیقی جوجه‌ها کنار قورباغه ایستادند. فکر کردن قورباغه هم مثل ما کوچک است، شاید با ما دوست شود. بنابراین به طرف قوباغه چرخیدند و گفتند: «سلام». قورباغه گفت: «هیس‌س‌س! دارم آواز می‌خوانم!»

زنگ خوراکی جوجه‌کوچولوها تنهایی کنار هم نشستند. فکر کردند هیچ‌کس نمی‌خواهد با ما دوست شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند
نویسنده
مترجمشیوا حریری
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-5212-86-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند

برای دریافت کتاب جوجه‌ها به مدرسه می‌روند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.