نظر elnaz akbarian برای کتاب نامهای تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی

نامهای تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی
elnaz akbarian
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
00
کتاب مفیدی هستش. در این کتاب به زوایای مختلف تاثیر نام در مارکتینگ اشاره شده و مثالهای خوبی هم برای فهم بهتر هر بخش ذکر شده.. انتخاب نام بسیار تاثیرگذارتر و پیچیده تر از چیزی هستش ما فکر میکنیم.. این مرحله رو باید جددی گرفت و به اندازه کافی براش زمان گذاشت..
احسان مهدی نژاد
۱۳۹۹/۰۲/۰۵
بسیار ممنونم از نظر لطف شما امیدوارم بتونین یک نام برند زرنگ برای خودتون پیدا کنین