نظر سارا شکوری برای کتاب چهار رنگ: تیپ‌شناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه‌ای

چهار رنگ: تیپ‌شناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه‌ای
تام شرایتر، زیبا اکبری
۳۶۷ رای
سارا شکوری
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
واقعا وقتی کتاب رو برای اولین بار خودم به عمق مطالب کتاب فکر میکردم دیدم واقعا وقتی رنگ ادماهارو بدونی خیلی راحت ارتباط برقرار میکنی و به عمق وجودی هر انسان راحت میتونی نفوذ کنی فقط باید براش وقت بزاری
هیچ پاسخی ثبت نشده است.