نظر farshid mohri برای کتاب چهار رنگ: تیپ‌شناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه‌ای

چهار رنگ: تیپ‌شناسی مشتری احتمالی در بازاریابی شبکه‌ای
تام شرایتر، زیبا اکبری
۳۷۳ رای
farshid mohri
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
سلام نبوغ در سادگی است در دنیای امروز که بمباران اطلاعات به قدری زیاد است که انسان انرژی لازم برای شروع کردن را با فکر کردن و کمال گرایی می سوزاند این کتاب فوق العاده ساده و روان، درک عمیقی از رفتار خودتان و اطرافیانتان وتوجیه اعمال آنها به شما می دهد و شما را در درک علت رفتار خود و دیگران راهنمایی می کند.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟