نظر ملیحه بهارلو برای کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال

داستان سرایی برند در عصر دیجیتال
ملیحه بهارلو
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
30
در مورد اثرگذاری داستان وقصه کتابهای زیادی نوشته شده اما اکثرا یک بعدی به قضیه نگاه شده، در این کتاب شاهد بررسی اثر مثبت داستان از دو بعد بازاریابی وروانشناسی هستیم که همین درک متفاوت تاثیر قصه بر ناخودآگاه میتونه کتاب رو از سایر کتابهایی با موضوع مشابه متمایز کنه، در کل کتاب کاربردیای هست واگر دوستان به حوزههای رفتارشناسی واقناع علاقه دادن میتونن این کتاب رو به لیست مطالعاتیشون اضافه کنن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.