*تهیه کنندگان محترم ماه آوا * جداً توجه بفرمایید.
وقتی شما در پس زمینه از* موسیقی متن فیلم* استفاده میکنید (در این مورد فیلم لئون) ذهن شنونده را به سمت و سوی دیگری میکشانید و چالشی که ایجاد میشود بجای توجه به متن ذهن مخاطب دنبال مشخصات موسیقی یا صحنههای فیلم مورد نظر میرود. این مورد اول. میتوانید از موسیقیهای بی کلام، یا کلاسیک استفاده کنید. مورد دوم صدای موسیقی باید *زیر صدای گوینده* باشد نه موسیقی غالب بر صدای گوینده مگر در قسمت فاصله گذاری. که آنهم باید اینکار بتدریج صدا زیاد شود. نه یکباره، مثل اواسط این کار.
شعر بسیار زیبا و خوش تصویر و صدای خوب گوینده در میان این اشتباهات گم شد.
وقتی شما در پس زمینه از* موسیقی متن فیلم* استفاده میکنید (در این مورد فیلم لئون) ذهن شنونده را به سمت و سوی دیگری میکشانید و چالشی که ایجاد میشود بجای توجه به متن ذهن مخاطب دنبال مشخصات موسیقی یا صحنههای فیلم مورد نظر میرود. این مورد اول. میتوانید از موسیقیهای بی کلام، یا کلاسیک استفاده کنید. مورد دوم صدای موسیقی باید *زیر صدای گوینده* باشد نه موسیقی غالب بر صدای گوینده مگر در قسمت فاصله گذاری. که آنهم باید اینکار بتدریج صدا زیاد شود. نه یکباره، مثل اواسط این کار.
شعر بسیار زیبا و خوش تصویر و صدای خوب گوینده در میان این اشتباهات گم شد.