کتاب‌های انتشارات برآیند

درباره‌ی انتشارات برآیند

انتشارات برآیند از ناشران تخصصی حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ و کسب‌وکار آنلاین است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این نشر که مدیریت آن را عادل طالبی برعهده دارد در تلاش است تا با انتخاب و انتشار کتاب‌های تخصصی کاربردی و به‌روز دنیای دیجیتال مارکتینگ، در جهت ارتقای سطح دانش افراد علاقه‌مند به این حوزه قدم بردارد. توجه به کیفیت آثار انتخابی برای انتشار، برگزیدن مترجمان و مؤلفان توانمند و متخصص در این زمینه‌ها، تمرکز بر ویرایش دقیق متون، کیفیت کاغذ و همچنین جذابیت طراحی جلد، ازجمله خصیصه‌های مهم انتشارات برآیند به‌شمار می‌آید که محبوبیت آن را در میان مخاطبانش دوچندان کرده است. این نشر آثار خود را ذیل دسته‌بندی‌های دیجیتال مارکتینگ، سئو، کسب‌وکار، بازاریابی، بازاریابی محتوایی، استارت‌آپ، شبکه‌های اجتماعی و توسعه‌ی فردی در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد.

گفتنی‌ست که انتشارت برآیند علاوه‌بر نشر کتاب، تاکنون اقدمات مؤثری در زمینه‌ی برگزاری وبینارهای تخصصی با موضوعات کسب‌وکارهای الکترونیکی، مدیریت کسب‌وکار، بازاریابی دیجیتال، استارت‌آپ‌ها، شبکه‌های اجتماعی و... نیز صورت داده است. به صورت کلی هدف این انتشارات فراهم ساختن بسترهایی مناسب برای رشد سطح دانش و آگاهی در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ در ایران محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات برآیند

انتشارات برآیند با توجه وسواس‌گونه‌ای که نسبت به انتخاب و نشر آثار نوین و به‌روز خود دارد، موفق شده است با ارائه‌ی عملکردی تحسین‌برانگیز توجه بسیاری از متخصصان و مخاطبان حوزه‌ی بازاریابی و مدیریت کسب‌وکار را جلب کند. کتاب «گذر از شکاف» یکی از آثار محبوب و پرطرفدار این نشر محسوب می‌شود. جفری مور، نویسنده‌ی آمریکایی این اثر که از تئوریسین‌های سازمانی است، روش‌های جست‌وجوی بازارهای بزرگ برای محصولات خلاقانه را به مخاطبان کتاب نشان می‌دهد. کتاب «زیرآب زنی» اثر فرامرز عیب پوش نیز یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات برآیند است که با تحلیل پدیده‌ی زیرآب‌زنی، به‌عنوان نوعی رقابت منفی در محیط کار و همچنین یکی از چالش‌های موجود در حرفه و اجتماع، راه‌حل‌های مقابه با آن را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

در میان دیگر آثار محبوب این انتشارات که بارها به چاپ مجدد رسیده‌اند، می‌‌توان به کتاب‌های «اصول تولید محتوای متنی» نوشته‌ی نیما شفیع زاده و «سئو 2022» تألیف آدام کلارک اشاره کرد که هر کدام، کتاب‌هایی مفید و کاربردی برای رشد در مسیر دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی‌ محسوب می‌شوند. کتاب «طرفداران دو آتشه» نیز ازجمله عناوین پرفروش انتشارات برآیند است که نویسنده‌اش پت فلین به‌عنوان کارآفرینی آمریکایی، در آن رازهای جذب و حفظ مشتری را برای صاحبان کسب‌وکارهای مختلف فاش می‌کند.

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات برآیند

انتشارات برآیند به‌منظور دسترسی آسان‌تر مخاطبان به کتاب‌هایش، طی همکاری با پلتفرم‌های آنلاینی همچون کتابراه، بسیاری از آثار خود را در قالب کتاب الکترونیک منتشر کرده است. همچنین در کنار شرکت توسعه محتوای لحن دیگر، به‌عنوان یکی از ناشران صوتی سرشناس کشور، کتاب‌های صوتی متعددی را تولید و عرضه نموده که با استقبال خوب مخاطبانش روبه‌رو شده‌اند. کتاب‌های صوتی «مشتریان گرسنه»، «هنر برند شدن» و کتاب الکترونیک «برنامه محتوایی یک ساعته»، ازجمله عناوین پرفروش این نشر در کتابراه به‌شمار می‌روند. شما می‌توانید برای خرید کتاب‌های انتشارات برآیند، به سایت و اپلیکیشن کتابراه سر بزنید و با تکیه بر محتوای کاربردی این کتاب‌ها، بهترین نقشه‌ی راه را برای رسیدن به موفقیت ترسیم کنید.