کتابهای انتشارات ادیبان روز
دربارهی انتشارات ادیبان روز
انتشارات ادیبان روز یکی از ناشران مستقل کشور است که بهطور تخصصی در زمینهی نشر آثار مرتبط با حوزههای مدیریت، بازاریابی، کسبوکار و تبلیغات، به فعالیت مشغول است. این نشر که مدیریت آن را دامون صلاحی بر عهده دارد، با همیاری و همکاری اساتیدی مجرب، در تلاش است تا روزبهروز با جدیت بیشتری در مسیر رشد علم و فرهنگ کشور گام بردارد و با چاپ کتب درسی دانشگاههای سراسری، آزاد و علمی - کاربردی، به ارتقای جامعهی دانشگاهی کمک کند.
نشر ادیبان روز، تاکنون علاوهبر انتشار کتابهای تخصصی دانشگاهی، در ارتباط با علوم و زمینههای مختلفی همچون روانشناسی، حسابداری، عمران و معماری، مدیریت کسبوکار، بازاریابی و بازرگانی، روابط عمومی و تبلیغات، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و زبان انگلیسی (همچون مجموعهی مشهور 504) نیز، کتابهای عمومی متنوعی را به انتشار رسانده است.
جوایز و افتخارات انتشارات ادیبان روز
تلاشهای انتشارات ادیبان روز در عرصهی فرهنگ، تاکنون افتخارات مختلفی را برایش به ارمغان آورده است؛ ازجمله اینکه این نشر در سال 1398، طی برگزاری شانزدهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت، بهعنوان ناشر برگزیدهی حوزهی دانشگاهی انتخاب شد. همچنین انتشارات ادیبان روز در سال 1400، از سوی اولین کنفرانس بینالمللی اقتصاد و مدیریت کسبوکار، و در بخش آثار تألیفی آن، بهعنوان ناشر کتاب سال حوزهی مدیریت کسبوکار کشور، مورد تقدیر قرار گرفت.
پرفروشترین کتابهای انتشارات ادیبان روز
انتشارات ادیبان روز با در نظر گرفتن نیازهای روز جامعه، سعی دارد برنامههای خود را بر چاپ بهترین آثار تألیفی و ترجمهی حوزهی مدیریت و بازاریابی متمرکز کند و از این طریق، نظر دانشگاهیان و عموم مخاطبان جامعه را به خود جلب کند. کتاب «پیادهسازی مدلهای کسبوکار تجارت الکترونیک» اثر ایوب محمدیان، یکی از کتابهای محبوب این نشر است که از وجوه نظری و کاربردی، به مدلهای تجارت الکترونیک میپردازد و جایگاه آن را در سازمانها به مخاطب نشان میدهد.
با توجه به ضرورت توانمندی و کسب مهارت برای حل مسائل مختلف زندگی، کتاب «مهارتهای مسئلهیابی و تصمیمگیری» نوشتهی مینا رحیمی، در میان آثار نشر ادیبان روز، به عنوانی پرفروش بدل شده است. «مدیریت شبکههای اجتماعی و کسبوکارهای پلتفرمی» به قلم داتیس خواجهئیان، یکی دیگر از پرفروشترین کتابهای انتشارات ادیبان روز است که به درک مخاطب از زیر ساختهای بنیادین مدل کسبوکارهای مبتنی بر پلتفرمهای آنلاین کمک میکند.
کتاب «خرید و فروش الکترونیکی» نیز در میان آثار محبوب این انتشارات قرار گرفته است. مهرداد بیات و الناز بیات، نویسندگان این کتاب، در اثر خود از تأثیرات تجارت الکترونیک بر شرایط رقابتی بازار میگویند و به تشریح اصول آن میپردازند. در لیست عناوین پرفروش انتشارات ادیبان روز، کتاب «نسل پنجم بازاریابی» اثر فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا و ایوان ستیاوان هم به چشم میخورد که راهبردهای مفیدی را در باب حضور مؤثر در فضای آنلاین، در اختیار مدیران کسبوکارهای مختلف قرار میدهد.
کتابهای صوتی و الکترونیکی انتشارات ادیبان روز
انتشارات ادیبان روز با توجه به سلیقه و نیاز مخاطبان علاقهمند به دنیای دیجیتال، با بسترهای آنلاین فروش کتاب، همچون کتابراه وارد همکاری شده تا بهترین کتابهای خود را در قالب نسخههای الکترونیک نیز عرضه کند. علاوهبر این، بهطور مستقل برای تهیه و تدوین کتابهای صوتی جذابی هم اقدام کرده و آثار پرمخاطبی را در قالب کتاب گویا به دست طرفداران کتابهای شنیدنی رسانده است.
کتابهای صوتی «چگونه افراد را تجریه و تحلیل کنیم» و «اولین دقیقه مکالمه» و کتاب الکترونیک «اصول و فنون مذاکره»، در زمرهی آثار پرفروش این نشر در کتابراه قرار دارند. اگر شما هم بهدنبال بهترین منابع حوزههای روانشناسی، کسبوکار و تبلیغات میگردید، با سر زدن به سایت و اپلیکیشن کتابراه میتوانید بهسادگی برای خرید کتابهای انتشارات ادیبان روز اقدام کنید و از محتوای کاربردی این آثار بهره ببرید.