کتابهای انتشارات آریاناقلم
دربارهی انتشارات آریاناقلم
انتشارات آریاناقلم از سال 1390 به بازار پررقابت ناشران ایران پیوست. بهطور کلی، عمدهی کتابهای این ناشر در حوزهی مدیریت کسبوکار و توسعهی فردی قرار میگیرند. اگر مخاطب کتابهایی با موضوعات مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، کارآفرینی و استارتاپ، منابع انسانی و رهبری، خلاقیت و نوآوری، توسعهی فردی، سرمایهگذاری و امور مالی و اقتصادی، و فرهنگ و رفتار سازمانی باشید، کتابهای انتشارات آریاناقلم در شمار گزینههای شما برای مطالعه و خرید خواهند بود.
انتشارات آریاناقلم از خلال ترجمه و تألیف و تهیهی کتابهای خود به آگاهیرسانی در زمینهی مدیریت سازمانها میپردازد. رهبران و مدیران موفق بسیاری با مطالعهی کتابهای انتشارات آریاناقلم به حل تعارضها و چالشهای سازمان خود و بهبود راندمان کارمندانشان پرداختهاند.
پرفروشترین کتابهای انتشارات آریاناقلم
از میان عناوین پرفروش منتشرشده از سوی انتشارات آریاناقلم میتوان به مواردی همچون «خلق مدل کسبوکار» نوشتهی الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور، کتابی دربارهی اندیشهورزی پیرامون ریسک با عنوان «قوی سیاه» به قلم نسیم نیکولاس طالب، «دید اقتصادی: داستانی جذاب برای آموختن اقتصاد» اثر پیتر و اندرو شیف، «صراحت تمامعیار» نوشتهی کیم اسکات، و «ذهن استراتژیست» تألیف مجتبی لشکربلوکی و سید حسین جلالی اشاره کرد.
کتابهای صوتی و الکترونیکی انتشارات آریاناقلم
همزمان با فراگیر شدن کتابهای دیجیتال، انتشارات آریاناقلم نیز در سال 1393 فعالیت خود را در این حوزه کلید زد. از میان عناوین منتشرشده از سوی این ناشر، علاوه بر کتابهای ذکرشده، آثاری همچون «راهاندازی کسبوکار» نوشتهی بیل اولت، «مدل کسبوکار شما» اثر تیم کلارک، الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور، و «قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانهروز درگیر کند؟» کتاب نامزد جایزهی گودریدز در زمینهی تولید محصول، در سایت و اپلیکیشن کتابراه از بیشترین میزان فروش برخوردار بودهاند.
برای خرید کتابهای انتشارات آریاناقلم میتوانید به کتابراه سر بزنید.