نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انک - اولریکه کولب

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
زری بانو
۱۴۰۳/۶/۱۳
داستان حول شخصیت انک می‌چرخید با روایت بانویی که از کودکی تا بزرگسالی کمابیش در جریان زندگی و مرگ او بود. انک جراحی بود در قالب دوست خانوادگی. بانوی راوی شخصیت انک را دوست داشتنی می‌دید بجز کنشی نا معلوم که او با مادر خانواده داشت که باعث جداییش از خانواده نامبرده شدکه شاید دلیل روانپریشی او بود. آشناییش با زن عادی و معمولی که از نظر خود جراح متفاوت و خاص بود بین راوی و انک فاصله انداخت تا دلیل مرگ آنک در هاله‌ای از ابهام با روانپریشی بسیار اتفاق بیوفتد.
نور پیروز
۱۴۰۳/۶/۱۲
کتابی که بیانگر ارتباطات خانواده‌ای مسیحی با مردی تنهاست که ار اختلالات روانی رنج می‌برد. صمیمیتی که به رویاپردازی دختر خانواده می‌رسد و سبب اشمئزاز مادر خانواده از این مرد می‌شود. اگرچه دختر خانواده تا آخر و در مراحل درمان مرد به او توجه و رسیدگی می‌کند. برای یکبار خواندن توصیه میکنم.
Eti Atshani
۱۴۰۳/۶/۲۱
داستانی کوتاه '‌کتاب قصه زندگی یک پزشک را که از کودکی در زندگیشان حضور داشته روایت میکند داستان ساده بیان شده. زندگی کار عشق ومرگ این پزشک را برایمان میگوید راوی مسلط و صدایی دلنشین داشت ممنون از شما
الهه رحیمی
۱۴۰۳/۵/۳۱
راوی داستان زنی هست که در خاطراتش از کودکی تا بزرگسالی مرد جراح و دوست خانوادگیشون رو به یاد می‌آورد که در بخشهایی از زندگیش حضور پیدا کرده و در تمام این مدت گاهی رفتارهای عجیبی ازش سر میزده.
الهام طاهریان
۱۴۰۳/۵/۳۰
من کلا عاشق داستان‌های کوتاه به این سبک هستم که توی نیم ساعت پرونده یه زندگی بسته میشه
نازیلا
۱۴۰۳/۶/۲۱
داستان مبهمی داشت... پر از رمز و راز که نمیفهمی آخرچی به چیه؟؟؟ خوشم نیومد...
مرتضی ظهیری
۱۴۰۳/۶/۲۰
خوب بود ولی زیاد زیاد به دل ننشست
ممنون از کتابراه
Fatemeh74
۱۴۰۳/۶/۱۱
صدای راوی‌ها خوب بود ولی داستان جالبی نداشت
مهناز رسولی
۱۴۰۳/۶/۲۲
باز خوبه داستان ایرانی نیست
Nazanin Momeni
۱۴۰۳/۶/۱۸
اصلا دوست نداشتم جالب نبود حیف وقت