نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مثل همیشه - نوشین جم نژاد

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
هدی میرزامحمدی
۱۴۰۳/۵/۲۳
داستان چرت و بدون هدف بود. چرا همه نویسنده‌ها سیگاری هستند. چطور سیگار را اینقدر قشنگ توصیف می‌کنند؟
یا شاید وارد کننده سیگار هستند.
لطفا داستان‌های رادیو‌ی چوک.. خواهشا برای داستان‌های‌تان گروه سنی مشخص کنید. حداقل ما بدانیم این داستان را بچه ده ساله ما می‌تواند گوش بدهد یا نه.
پر از عقده و خشونت بود. حتی در داستان نوشته نشده بود این پسر سیاه پوست چند ساله بود؟
چون ماجرا چهار سال پیش اتفاق افتاده بود.
این پسر چند ساله بود؟ که دکتر توقع داشت از پسرش مراقبت کند؟ شاید او هم بچه بوده. پدر بی مسئولیت و پزشک عقده‌ای را نشان داد که عصبی است و وحشی. و نمی‌خواهد تغییری کند. و در نهایت هم پیغامی نداشت.
درسته داستان‌های شما رایگان است ولی این خطرناک تر است چون خواننده بیشتری داره خطر بیشتری هم داره و ترویج بیشتری داره این مزخرفات و خشونت. واقعا دکتر دست بچه را شکست؟ چرا ترجمه میکنید داستان‌های یک دلاری خارجی‌ها را.
A.asgari
۱۴۰۳/۵/۲
خطر اسپویل :
داستان درباره ی سفید پوستی بود که دکتر هم بود و فرزندشم از دست داده بود در محله ی فقیر نشین میرفت و مردم و درمان میکرد اما فکر فوت فرزندش از سرش بیرون نرفته بودچون فرزندش فوت کرده بود پسر سیاه پوستی که چندین بار توضیح داده بود در مرگ پسرش شریک نبوده مقصر نبوده رو مقصر مییدونست یه روز که پسر سیاه پوست امد مطبش و گفت دستش درد میکنه دکتر انگار بخواهد انتقام بگیره دست پسر سیاه پوست رو شکست برخلاف وظیفه ی که یک دکتر داره که در مان کردنه پسر سیاه پوست وقتی داشت میرفت گف انسانیت به سفید و سیاه بودن نیست به دکتر و فقیر بودن نیست ممنون از کتابراه
مجیدناجی
۱۴۰۳/۵/۲۹
باسلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان و دست اندرکاران کتابراه. داستان زندگی امروز ماست جامعه طبقاتی، نژادپرستی و.... متاسفانه توی شهر خودمون توی محله خودمون این داستان را بچشم میبینیم اما بی تفاوت میگذریم. امید به روزی که در وطن عزیزمان فقر و فحشا و کودک کار نداشته باشیم. همه بتونن یک زندگی معمولی داشته باشیم ممنون از کتابراه عزیز
hana
۱۴۰۳/۴/۱۲
خوانش راوی خوب نیست انگار داره شعر میخونه اما داستان، داستان خوبی بود متاسفانه کار غیر اصولی و غیر اخلاقی دکتر دور از انتظار جامعه هست درصورتی که فردی که دچار سوگ شده خیلی این مرحله پذیرش براش سخته و متاسفانه در جوامع غربی این بحث نژاد پرستی خیلی آزار دهنده هست جای صحبت زیادی هست اما ممنون از کتابراه از کتاب صوتی رایگان
مهناز قاسمی نژاد
۱۴۰۳/۶/۱۹
داستان پزشکی که پسرش در زمانی که برای مداوا به منطقه فقیرنشین میرفت در سانحه کشته میشه و پزشک مقصر این امر را پسر سیاهی پوستی می داند که او چندین بار توضیح داده که دخالتی نداشته و زمانی که برای مداوا نزد او رفته، پزشک برای تلافی دست او را می شکند و از آن روز، دنیا مثل قبل نبوده است. کتاب مورد علاقه من نبود.
ندا ونه بینی
۱۴۰۳/۴/۱۲
داستان از دست دادن که هیچ وقت فراموش نمی شود. درد آن کهنه نمیشه. مخصوصا اگر کودک باشد و در یک دعوای ساده از بین رفته باشد. دردی که وقتی کتاب را می خوانیم شاید اولش یکم جا بخوریم از رفتار پزشک ولی بعد شاید بشه درکش کرد که کسی که از دست داده دنبال مقصر هم میگرده.
ابوالفضل انسان
۱۴۰۳/۵/۱۲
مشابه این داستان را در واقعیت دیده ایم.
دکتری که با ضربه‌های پایش یک فرد سالم را کشت بدون هیچ دلیل قانع کننده‌ای دلایلی که اصلا به اون ربط نداشت....
شهید عجمیان
آذر
۱۴۰۳/۶/۱۱
این صدای طبیعی این خانم نیست؛ صداشون رو تغییر دادن و لحن و نحوه خوندن شون هم اساسا سنخیتی با اونچه میخونن نداره
مرتضی ظهیری
۱۴۰۳/۷/۹
زیاد طرفدار داستان مبالغه نیستم، متوسط به پایین بود.
ممنون از کتابراه
مهدی ابراهیمی
۱۴۰۳/۵/۲۱
داستان بی سر و تهی بود هیچ پیامی هم نداشت وقتم تلف شد
ساره رحیمی
۱۴۰۳/۶/۱۵
خیلی بی معنی تموم شد حیف وقت آدم
وانیا نظافت
۱۴۰۳/۶/۹
خوب بود ممنون کاش کمی طولانی تر بود
nona
۱۴۰۳/۵/۲۰
جالب نبود اصلا خوشم نیومد
حنانه صالحی
۱۴۰۳/۵/۱۸
عالی و جامع و کامل و اموزنده
ستاره توانایی
۱۴۰۳/۵/۲
ممنون از کتابراه