معرفی و دانلود کتاب یک روز مثل هر روز

عکس جلد کتاب یک روز مثل هر روز
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک روز مثل هر روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک روز مثل هر روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک روز مثل هر روز

سولماز خواجه‌وند در کتاب یک روز مثل هر روز داستان دو دوست به نام‌های تربچه و پیاز را روایت می‌کند که تصمیم گرفته‌اند که به یک پیک‌نیک کسل‌کننده بروند و یک روز خسته‌کننده داشته باشند! اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که تربچه می‌فهمد پیاز کلاً آن روز را فراموش و خودش را برای یک روز هیجان‌انگیز آماده کرده بوده است.

درباره‌ی کتاب یک روز مثل هر روز

کسل‌کننده بودن همیشه هم اتفاق بدی نیست. این موضوعی است که سولماز خواجه‌وند در کتاب یک روز مثل هر روز آن را با ما در میان می‌گذارد. بنابراین، به او اعتماد کنید و همراه با تربچه و پیاز برای رفتن به کسل‌کننده‌ترین پیک‌نیک جهان آماده شوید.

در کتاب یک روز مثل هر روز مطالعه می‌کنیم که خوراکی‌های یک پیک‌نیک‌ خسته‌کننده، حتماً باید خسته‌کننده باشد. بنابراین اگر می‌خواهید با ما همراه شوید، فقط خوراکی‌ها و وسایل کسالت‌بار با خودتان بیاورید. ما برای راحتی کار شما، مجموعه‌از از کسالت‌بارترین غذاها و وسایل را که در این پیک‌نیک به آن‌ها نیاز دارید، برای‌تان فهرست کرده‌ایم:

  • زیرانداز کسالت‌بار.
  • دو حبه‌قند خسته‌کننده.
  • دو ساندویچ شل و ول (برای آن‌که کسل‌کننده باشد، حتماً باید شل باشد).
  • یک ساندویچ شل و ول دیگر برای وقتی که آن یکی ساندیچ از دستمان افتاد.
  • یک بستنی آب‌شده‌ی وانیلی خسته‌کننده. دقت کنید شکلاتی نباشد، وگرنه دیگر خسته‌کننده نیست.

سولماز خواجه‌وند در کتاب یک روز مثل هر روز برای‌مان روایت می‌کند که تربچه و پیاز با هم قرار گذاشته‌اند به یک پیک‌نیک کسل‌کننده بروند، اما راستش را بخواهید، پیازچه پاک قول و قرارشان را یادش رفته! برای همین هم هست که گمان می‌کند قرار است یک روز هیجان‌انگیز در پیش داشته باشند. اما افسوس و صدافسوس که اصلاً چنین چیزی انتظارش را نمی‌کشد...

عرق شرم است که از پیشانی پیازچه چکه می‌کند. می‌دانید چرا؟ آخر او قرارشان را خراب کرده. اگر دوستش بفهمد که او فکر کرده آن روز کسالت‌بار نیست، حتماً ناراحت می‌شود. برای همین هم هست که شروع می‌کند به فیلم بازی کردن. مثلاً ناگهان فریاد می‌زند که:‌ «واااااای! هرچقدر بخوایم حوصله‌مون سر می‌ره! چه عالی! باورم نمی‌شه!»

کتاب یک روز مثل هر روز را سولماز خواجه‌وند نوشته، و سمیه محمدی و امیر نجفی تصویرگران آن بوده‌اند. این کتاب را انتشارات پرنده آبی، روانه‌ی باز نشر کرده است. همچنین این اثر ذیل مجموعه‌ی «داستان‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه» به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه

کتاب‌هایی که ذیل مجموعه‌ی «خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه» به انتشار می‌رسند، داستان‌های پیاز و تربچه را روایت می‌کنند که دوستان صمیمی یکدیگرند و در هر مجلد، اتفاقات آموزنده و هیجان‌انگیزی برای‌شان رقم می‌خورد. نویسندگان این کتاب‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند. برای مثال، کتاب «یه سر و دو گوش تورتوری» را معصومه یزدانی نوشته و سولماز خواجه‌وند کتاب «یک روز مثل هر روز» را تألیف کرده است. کودکانی که به گروه سنی 4 تا 8 سال تعلق دارند، از مطالعه‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه لذت و بهره می‌برند. گفتنی است این مجموعه به همت انتشارات پرنده آبی به انتشار رسیده است. آموزش مسئولیت‌پذیری، درک تفاوت‌ها، شناسایی توانایی‌ها، دوستی و اهمیت رعایت قوانین از جمله مفاهیمی است که در این سری کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود.

کتاب یک روز مثل هر روز برای چه کسانی مناسب است؟

سولماز خواجه‌وند کتاب یک روز مثل هر روز را برای کودکان 4 تا 8 ساله به رشته‌ی تحریر درآورده است. این کتاب برای معلمان و والدین نیز مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب یک روز مثل هر روز می‌خوانیم

پیازچه نگاهی به آسمان انداخت و بعد پیش خودش فکر کرد شاید اشتباه کرده! تندی سبدش را پشتش قایم کرد و لبخند الکی کسالت‌باری زد و گفت: «آره می‌تونیم به یک پیک‌نیک کسالت‌بار توی یک روز کسالت‌بار بریم و خاطره‌های کسالت‌بار تعریف کنیم و تا دلمون می‌خواد حوصله‌مون سر بره! وای چه عالی! می‌دونی من از کی منتظر یک روز کسالت‌بار بودم؟!» و دوتایی راه افتند و رفتند ته باغچه آنجا که باغچه تمام می‌شود.

تربچه سبدش را باز کرد و آرام و کسالت‌بار شروع کرد به چیدن. یک زیرانداز کسالت‌بار. دو حبه کود کسالت‌بار با دو تا گِلافل کسالت‌بار کنارش. دو تا ساندویچ گِل‌شل کسالت‌بار.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک روز مثل هر روز
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-436-571-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک روز مثل هر روز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یک روز مثل هر روز

برای دریافت کتاب یک روز مثل هر روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.