معرفی و دانلود کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد

عکس جلد کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد

کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد نوشته‌ی اعظم بزرگی داستانی کودکانه با موضوع پاییز است. نویسنده در این کتاب، داستان درخت بلوطی را روایت می‌کند که نمی‌خواهد برگ‌هایش را در فصل پاییز از دست بدهد. داستان این درخت بلوط، علاوه بر سرگرم‌کنندگی، آموزنده نیز هست.

درباره‌ی کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد

اعظم بزرگی نویسنده‌ای است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان و نوجوانان آثاری آفریده است. او دبیر اجرایی جشنواره‌ی باغ کودکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده و در رشته‌های فلسفه و ادبیات فارسی تحصیل کرده است. دو کتاب «لا‌ک‌پشت و پروانه» و «اسب دریایی طلایی» از آثاری است که او برای مخاطب کودک و نوجوان نوشته. هم‌چنین کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد، اولین اثر او برای کودک و نوجوان است. او در این کتاب درصدد آن است که با موضوع پاییز، داستانی آموزنده و سرگرم‌کننده بیافریند.

معرفی و دانلود کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد

کتاب، داستان درخت بلوط کوچکی را روایت می‌کند که دوست دارد پرنده‌ها روی شاخه‌هایش، لانه کنند. او از طریق حرف‌های دو زاغ، متوجه می‌شود که پاییز در راه است و با رسیدن پاییز، قرار است برگ‌های درختان بریزد. بلوط کوچولو، با چند درخت بزرگ‌تر درباره‌ی پاییز صحبت می‌کند و ماجرا را متوجه می‌شود. اما دوست ندارد برگ‌هایش را از دست بدهد. به همین دلیل، تصمیم می‌گیرد برگ‌ها را در دهانش نگه دارد.

داستان کتاب در نگاه اول، بیشتر جنبه‌ی سرگرم‌کننده دارد. اما در لایه‌های عمیق‌تر، بناست این مفهوم را به کودکان بیاموزد که بعضی از سختی‌ها و از دست دادن‌ها، مقدمه‌ی رسیدن به چیزی بهتر هستند.

کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد نوشته‌ی اعظم بزرگی، با تصویرگری سارا نارستان به همت انتشارات علمی فرهنگی به انتشار رسیده است.

کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان 6 تا 10 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد می‌خوانیم

چتری سرش را بلند کرد و از کاج پیری که آن طرف‌تر بود پرسید: کاج عزیز، پاییز کیست؟ چرا برگ‌های مرا می‌ریزد؟
کاج خندید و گفت: وقتی پاییز از راه برسد، خودت می‌فهمی که او کیست و چرا برگ درخت‌ها را می‌ریزد.

چتری، برگ‌هایش را تکانی داد و گفت: نه، نه، من نمی‌گذارم. من بهار و تابستان را پشت سر گذاشته‌ام. ریشه‌هایم را در آب رودخانه دوانده‌ام تا برگ‌های بیشتری سبز کنم. دوست دارم پرنده‌ها در لابه‌لای برگ‌هایم لانه بسازند و میان شاخ‌وبرگ‌هایم آواز بخوانند. اجازه نمی‌دهم که پاییز از راه برسد و برگ‌هایم را از من بگیرد.

کاج پیر ساکت شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-600-121-339-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد

برای دریافت کتاب بلوطی که برگ‌هایش را قورت داد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.