معرفی و دانلود کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم

عکس جلد کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم
قیمت:
۳۸۰۰۰ ۱۹,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم

کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم نوشته‌ی محسن فصیحی، به آموزش طبقه‌بندی‌شده‌ی کتاب پیام‌های آسمان سال هشتم می‌پردازد و برای هر فصل نمونه‌سؤالات امتحانی متنوعی ارائه می‌دهد تا دانش‌آموزان بتوانند در امتحانات، پرسش‌های این درس را به بهترین نحو پاسخ دهند. بخش مشاوره‌ی شب امتحان و بارم‌بندی امتحانات نهایی، از دیگر نقاط قوت این کتاب خوب است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم

درس هدیه‌های آسمان، یکی از درس‌های پرنکته‌ی سال هشتم متوسطه است. این درس، با اینکه به نظر ساده می‌رسد، اما برای بسیاری از دانش‌آموزان چالش‌برانگیز است. خط به خط درس هدیه‌های آسمان پر از نکته است و آیات و عبارات قرآنی نیز ممکن است به سختی این درس بیفزایند. به همین دلیل وجود کتابی که نکات را به صورت خلاصه و طبقه‌بندی‌شده ارائه دهد بسیار کمک‌‌کننده است. کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم نوشته‌ی محسن فصیحی، با درسنامه‌های کامل، رنگی و کوتاهش، می‌تواند برای دوره‌ی این درس کارگشا باشد.

در ابتدای کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم، با کادر مشاوره شب امتحان، همه‌ی نکاتی که برای گرفتن نمره عالی از درس هدیه‌های آسمان به آن نیاز دارید به شما ارائه شده است. سپس بارم‌بندی فصل‌های مختلف را می‌بینید و بی‌معطلی وارد درسنامه‌ی درس اول خواهید شد. درسنامه‌ها به صورت نموداری نوشته و مثل یک خلاصه‌نویسی منظم برای دوره‌ی شب امتحان طراحی شده‌اند تا به‌راحتی نکات مهم را در ذهن خود ثبت و مرور کنید. جدول آیه‌ها که همراه با معنی و مفهومشان ارائه شده‌اند نیز در انتهای هر درس به شما کمک می‌کنند، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کتاب را به‌خوبی درک کنید و یاد بگیرید. به علاوه، در انتهای هر درس، انواع نمونه‌سؤالات باکیفیت از درس موردنظر مطرح شده است تا با مدل‌های مختلف پرسش‌های احتمالی آشنا شوید و خود را بعد از خواندن هر فصل بیازمایید.

علاوه بر سوالات انتهای هر فصل، آزمون جامع نوبت اول و دوم نیز در کتاب موجود است که وسیله‌ی خوبی برای سنجش پیش از امتحان محسوب می‌شود. می‌توانید برای امتحان پایان ترم، این آزمون‌ها را حل کنید و ببینید در کدام درس‌ها بیشتر ضعف دارید. سپس با مراجعه به درسنامه‌ی همان بخش، ضعف‌های خود را برطرف کنید تا بهترین نمره را در امتحانات به دست آورید.

کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم از مجموعه‌ی خوب انتشارات گل‌واژه است.

درباره‌ی مجموعه گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس، کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، تقریبا همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم برای دانش‌آموزان سال هشتم دوره‌ی متوسطه‌ی اول مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات74
زبانفارسی
شابک978-600-337594-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک
۳۸۰۰۰ ۱۹,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم

برای دریافت کتاب گلبرگ پیام‌های آسمان هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.