معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم

عکس جلد کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم

کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم نوشته‌ی سهراب غلامپور و علیرضا سعیدی، این کتاب درسی را مرور می‌کند و مطالب اصلی و مهم آن را در چارچوب درس‌نامه‌های کوتاه توضیح می‌دهد. این منبع کمک‌درسی، دارای تمرین‌های متنوعی است که چهار مهارت زبان را تقویت می‌کنند و آزمون‌هایی طبقه‌بندی‌شده و دوره‌ای دارد که در پایان هر فصل آمده‌اند. چهار آزمون جامع هم طراحی شده که به آمادگی دانش‌آموز برای امتحانات نوبت اول و دوم کمک می‌کنند.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم

زبان‌آموزی به‌طورکلی فرآیندی سخت و زمان‌بر است. یادگرفتن واژگان، دستور و قواعد جدید نیاز به آموزش و تمرین دارد. در دنیای امروز، انگلیسی‌ زبان اول دنیا به‌حساب می‌آید، به همین خاطر بسیاری تلاش می‌کنند آن را فرابگیرند. به این شکل هم در زمینه‌ی علمی و حرفه‌ای و هم در زندگی شخصی پیشرفت‌های بیشتری خواهند داشت. این‌ها از اصلی‌ترین دلایل اضافه شدن درس انگلیسی به برنامه‌ی درسی دانش‌آموزان به‌شمار می‌رود. کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم نوشته‌ی سهراب غلامپور و علیرضا سعیدی، این درس را مدنظر قرار می‌دهد و می‌کوشد آن را توضیح دهد. این کتاب کمک‌آموزشی هر فصل درس انگلیسی کلاس هشتم را به درس‌نامه‌ای کوتاه تبدیل کرده و به شکلی فشرده مرور می‌کند. در این قسمت نکات اصلی و مطالب مهم استخراج شده و در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. به این صورت دانش‌آموز می‌تواند همیشه به این منبع مراجعه کرده و در مدت‌زمان کوتاه خود را برای امتحانات آماده کند.

درس انگلیسی در دوره‌ی متوسطه‌ی اول به برنامه‌ی درسی دانش‌آموزان اضافه شده. بسیاری از نوجوانانی که تا پیش از آن تجربه‌ای در زبان‌آموزی نداشته‌اند، در اولین مواجهه‌شان با این درس دچار سردرگمی می‌شوند. کمبود زمان تدریس کلاسی و فشرده بودن برنامه‌های تحصیلی هم به این مشکل دامن زده و آن را شدت بخشیده. درنهایت خیلی‌ها در این درس افت می‌کنند و نمره‌ی خوبی نمی‌گیرند. این مسأله می‌تواند ادامه پیدا کند و سال‌های بعدی دانش‌آموز را نیز تحت تأثیر قرار دهد. کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم با هدف کمک به همین دسته از محصلان تألیف شده است. سهراب غلامپور و علیرضا سعیدی در این کتاب مثال‌های متنوعی را به‌کاربرده‌اند تا مخاطبان در هر چهار مهارت زبانی پیشرفت کنند. همین‌طور آزمون‌های طبقه‌بندی‌شده و دوره‌ای نیز طراحی شده تا دانش‌آموز بتواند آموخته‌هایش را بسنجد و دانش خود را ارزیابی کند. در این منبع چهار آزمون جامع هم وجود دارد که هدفشان شبیه‌سازی امتحانات پایان نوبت اول و دوم است.

کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم را انتشارات گل واژه در قالب مجموعه‌ی کار و تمرین به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

کار و تمرین، مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشیِ انتشارات گل واژه هستند که به دروس مهم مقاطع مختلف تحصیلی می‌پردازند و آن‌ها را مرور می‌کنند. این کتاب‌ها متشکل از درس‌نامه‌هایی هستند که نکات اصلی آن درس را به شکلی مختصر و مفید توضیح می‌دهند. همین‌طور آزمون‌ها، پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع و زیادی دارند که به درک و تعمیق مطالب کمک می‌کنند. دو آزمون جامع نیز برای امتحانات پایان‌ترم اول و دوم طراحی شده است.

کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی هشتم، مخصوصاً آن‌هایی که می‌خواهند مهارت درس انگلیسی را در خود افزایش دهند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

Review Of Book 1
Lesson 1 (My Nataionality)
Quiz One
Lesson 2 (My Week)
Quiz Two
Review One
Midterrm Exam (1)
Lesson 3 (My Abilities)
Quiz Three
Lesson 4 (My Health)
Quiz Four
Review Two
First Term Exam
Lesson 5 (My City)
Quiz Five
Lesson 6 (My Village)
Quiz Six
Review Three
Midterrm Exam (2)
Lesson 7 (My Hobbies)
Quiz Seven
Review Four
Finah Exam
Listening Scripts

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات131
زبانانگلیسی
شابک978-600-337-063-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم

برای دریافت کتاب کار و تمرین انگلیسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.