معرفی و دانلود کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

زین‌العابدین غلامی کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک را در سه فصلِ ماتریس‌ها، مقاطع مخروطی و بردارها تدوین کرده و در پایان هر فصل سوالات و تمرینات مربوطه را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این کتاب در پایان با ارائه‌ی آزمون‌های جامع، دانش‌آموزِ پایه‌ی دوازدهم را با طیف گسترده‌ای از سوالات امتحانی آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک

هندسه یکی از دروس پیچیده و چالش‌برانگیز پایه‌ی دوازدهم است که تسلط بر آن، به تکرار و تمرین فراوان نیاز دارد. کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک این امکان را فراهم می‌آورد تا دانش‌آموز بتواند با مطالعه‌ی درسنامه‌ی آن و حل تمرینات و آزمون‌هایش به تسلط کافی برسد و در امتحانات اصلی موفق ظاهر شود.

زین‌العابدین غلامی در فصل اول به مبحث ماتریس و کاربردهای آن می‌پردازد. او انواع ماتریس را اعم‌از ماتریس صفر، ماتریس سطری، ماتریس ستونی و ماتریس مربعی توضیح می‌دهد و تمارینی برای تساوی دو ماتریس، ضرب ماتریس‌ها، توان‌ها و اتحادهای ماتریسی ارائه می‌دهد. نویسنده سپس در پایان این بخش، سوالات امتحانی مربوطه را ارائه می‌دهد. او درس دوم از فصل اول کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک را به مبحث وارون ماتریس و دترمینان اختصاص می‌دهد و پس از آن نیز سوالات امتحانی تشریحی و سوالات تستی کنکوری را ضمیمه می‌کند. ارائه‌ی درسنامه و بلافاصله نمونه سوالات شاید بهترین شیوه‌ی آموزشی باشد که زین‌العابدین غلامی از آن سود می‌برد.

فصل دوم کتاب، «آشنایی با مقاطع مخروطی» نام دارد. نویسنده ابتدا تعریفی از مکان هندسی به دست می‌دهد که عبارت است از: «مجموعه‌نقاطی از صفحه یا فضا که دارای ویژگی مشترک هستند.» او سپس مکان‌های هندسی مهم را مثل دایره و عمودمنصف برمی‌شمرد و با مثال‌های متعدد و سپس سوالات امتحانی، بخش مربوطه را به پایان می‌برد. کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک به همین ترتیب، بردارها را نیز آموزش می‌دهد و در پایان به آزمون‌های جامع می‌رسد که دربردارنده‌ی سوالات درمورد تمام مباحثِ ارائه‌شده هستند. وجود این بخش یکی از نقاط مثبت کتاب محسوب می‌شود؛ چراکه دانش‌آموز خود را در این آزمون‌ها می‌سنجد و با نمونه‌ی واقعی سوالاتِ امتحانیِ سراسر کشور آشنا می‌شود. نکته‌ی دیگر اینکه پاسخ‌های تشریحی آزمون‌ها نیز در کتاب ذکر شده و دانش‌آموز در لحظه می‌تواند به خطاهای خود پی ببرد و جهت رفع آن‌ها اقدام کند.

نشر گل‌واژه کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک را ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتابی با نام گلبرگ منتشر کرده که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرند. این کتاب‌‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا دروس را مرور کنند و به سوالات متنوع و گسترده‌ای در رابطه با هر درس پاسخ دهند. این کتاب‌ها شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل به همراه پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های نوبت اول و دوم هستند. برخی جلدهای منتشرشده‌ی این مجموعه عبارتند از:‌ «گلبرگ علوم تجربی هفتم»، «گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم» و «گلبرگ انگلیسی هفتم» و ... .

کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی و فیزیکِ پایه‌ی دوازدهم می‌توانند با خرید و مطالعه‌ی این کتاب، بیش از پیش دانش خود را در زمینه‌ی هندسه تقویت کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: ماتریس و کاربردها
فصل 2: آشنایی با مقاطع مخروطی
فصل 3: بردارها
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات75
زبانفارسی
شابک978-600-337-717-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ هندسه (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.