معرفی و دانلود کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی

عکس جلد کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی

کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی نوشته‌ی علی کیانی، با درسنامه‌های جامع، خلاصه و طبقه‌بندی‌شده، برای یادگیری و مرور درس پیچیده‌ی زیست‌شناسی، کمک بزرگی به دانش‌آموزان می‌کند. علاوه بر جزوه‌ی درسی خوب، تعداد زیاد نمونه‌سؤالاتی که در انتهای هر فصل کتاب وجود دارد و آزمون‌های جامع ترم اول و دوم، برای سنجش و آمادگی پیش از امتحان کاربردی است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی

درس زیست‌شناسی، از مهم‌ترین درس‌های علوم تجربی و یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین درس‌های این رشته است. با اینکه اکثر دانش‌آموزان رشته‌ی تجربی، به این درس علاقه‌ی ویژه‌ای دارند، اما حجم زیاد اطلاعات موجود در این کتاب باعث می‌شود خواندن و یادگیری آن بسیار دشوار باشد. در عین حال که حجم زیادی از محتوای درس زیست‌شناسی حفظ کردنی است، اما مفاهیم و سیستم‌های پیچیده‌ای را نیز باید در این درس بیاموزیم تا بتوانیم به سؤالات امتحان پاسخ‌های مناسب بدهیم. در نتیجه، داشتن یک جزوه‌ی کامل، که اطلاعات موجود در کتاب درسی را در ارتباط با یکدیگر و به صورت یک کل منسجم ارائه می‌کند، بسیار کاربردی خواهد بود. درسنامه‌های کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی نوشته‌ی علی کیانی، همه‌ی این ویژگی‌ها را دارد.

در کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی محتوای کتاب درسی، به صورت طبقه‌بندی‌شده، در قالب نمودارها، جداول، شکل‌ها، نکته‌ها و سؤالات تشریحی ارائه شده است. این نحوه‌ی ارائه‌ی مطالب باعث می‌شود محتوا را بهتر درک کنید و همین‌طور، برای دوره کردن مطالب پراکنده‌ی کتاب، راحت‌تر باشید.

علاوه بر درسنامه‌های کاربردی، تعداد زیادی نمونه‌سؤالات امتحانی در قالب‌های مختلف در انتهای هر گفتار و هر فصل کتاب وجود دارد که به شما کمک می‌کند خود را بسنجید و مطالب را در ذهن تثبیت کنید. آزمون‌های جامع ترم اول و دوم نیز شما را برای آمادگی پیش از امتحانات پایانی، یاری می‌کند. کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی که انتشارات گل‌واژه آن را به چاپ رسانده است، برای یادگیری مباحث کتاب اصلی، دوره‌‌ی درس برای آزمون‌های کلاسی و همین‌طور آشنایی با سؤالات آزمون‌های نهایی، یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس، کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، تقریبا همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای دانش‌آموزان سال دهم رشته‌ی علوم تجربی مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: دنیای زنده
فصل 2: گوارش و جذب مواد
فصل 3: تبادلات گازی
فصل 4: گردش مواد در بدن
فصل 5: تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد
فصل 6: از یاخته تا گیاه
فصل 7: جذب و انتقال مواد در گیاهان
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-337-679-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی

برای دریافت کتاب گلبرگ زیست شناسی (1) دهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.