معرفی و دانلود کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی

عکس جلد کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی

کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی در پاسخ به نگرانی‌های رایج دانش‌آموزان این مقطعِ متوسطه درباره‌ی یادگیری این درس نگاشته شده است. مهرداد آرمند مطالب ریاضی پایه‌ی دوازدهم را در هفت فصل و در قالب درسنامه، آزمون و پاسخ تشریحی در اختیار مخاطبان می‌گذارد. برخی فصول این کتاب عبارتند از: احتمال، هندسه، کاربرد مشتق، مثلثات و... .

درباره‌ی کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی

تمرین لازمه‌ی یادگیری است. لذا کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی برای تکرار و پیاده‌سازی نکاتی که یاد گرفته‌اید، تمرین‌های متنوعی را در نظر گرفته است. از این طریق مطالبی که در قسمت درسنامه‌ی کتاب آموخته‌اید، به بوته‌ی آزمایش گذاشته و تکرار و مرور می‌شود. در این صورت است که می‌توانید موفقیت خود را در آزمون‌ها تضمین کنید.

مهرداد آرمند، برای آنکه از یادگیری خود اطمینان یابید، علاوه‌بر تمریناتِ لابه‌لای مطالب، آزمون‌هایی را در پایان هر فصل و مرتبط با مطالبِ همان فصل قرار داده تا به‌طور واقعی‌تر با سوالات امتحانی روبه‌رو شوید. اگر جواب سوالی را نمی‌دانید یا می‌‌خواهید درستیِ پاسخ خود را بفهمید، جای نگرانی نیست؛ بخش پاسخ‌های تشریحی به این نیاز شما جواب خواهد داد. اما این تمام نکاتی نیست که کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی را به اثری قدرتمند در حیطه‌ی کتاب کمک‌آموزشی بدل می‌کند. وجود آزمون‌های جامع در پایان کتاب جهت آشنایی کامل شما با تیپ و بارم‌بندی سوالات و همچنین گرفتن بهترین نمره در آزمون‌ها، تلاشی ارزشمند و درخور توجه است.

کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی به تألیف مهرداد آرمند، ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ، از سوی نشر گل‌واژه در اختیار شما قرار گرفته است. امید که در پایان مطالعه‌ی این کتاب خود را در حل مسائل ریاضی توانمندتر بیابید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتابی را با نام گلبرگ منتشر کرده که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرند. این کتاب‌‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا دروس را مرور کنند و به سوالات متنوع و گسترده‌ای در رابطه با هر درس پاسخ دهند. این کتاب‌ها شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل به همراه پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های نوبت اول و دوم هستند. برخی جلدهای منتشرشده ذیل این مجموعه، «گلبرگ علوم تجربی هفتم»، «گلبرگ هندسه‌ی (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک» و «گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک» نام دارند.

کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان رشته‌ی علوم تجربیِ دوره‌ی دوم متوسطه، پایه‌ی دوازدهم، مخاطبان اثر حاضر هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: تابع
فصل 2: مثلثات
فصل 3: حد بی‌نهایت و حد در بی‌نهایت
فصل 4: مشتق
فصل 5: کاربرد مشتق
فصل 6: هندسه
فصل 7: احتمال
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-337-657-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی

برای دریافت کتاب گلبرگ ریاضی (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.