معرفی و دانلود کتاب گلبرگ انگلیسی نهم

عکس جلد کتاب گلبرگ انگلیسی نهم
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ انگلیسی نهم

کتاب گلبرگ انگلیسی نهم، کتابی کمک‌‌آموزشی تألیف حسین انام‌پور است که در آن با ارائه‌ی درسنامه‌های مفصل، اما درعین‌حال خلاصه‌شده، نکات کلیدی و پرتکرار، سؤالات و آزمون‌های طبقه‌بندی‌‌شده به همراه پاسخ تشریحی و همچنین دو نوبت آزمون جامع که شبیه‌سازی‌‌شده‌ی امتحانات نهایی هستند، دانش‌آموزان را برای شب امتحان آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ انگلیسی نهم

درس زبان انگلیسی یکی از دروس عمومی و مهم دوره‌ی متوسطه‌ی اول است. این درس اساسی تا زمان آخرین پایه‌ی تحصیلی همراه دانش‌آموزان خواهد بود و به همین دلیل مهم است که برای موفقیت در سال‌های تحصیلی پیش رو، از همین الان و از پایه زبان انگلیسی را به صورت اصولی و حرفه‌ای آموزش ببینند. از آنجایی که تمامی دروس انگلیسی در نهایت به هم مربوط هستند و یادگیری دستور زبان و کلمات ابتدایی، در آینده و برای درس‌های سخت‌تر به کار می‌آیند، کمک گرفتن از کتاب گلبرگ انگلیسی نهم که روی هر چهار مهارت زبان انگلیسی کار کرده می‌تواند راهکار خوبی برای یادگیری این درس باشد.

حسین انام‌پور نویسنده‌ی این کتاب سعی کرده که اول در درسنامه‌ها شما را با مفهوم کلی و نکات ریز و مهم هر درس آشنا کرده و سپس با ارائه‌ی آزمون‌هایی که انواع و اقسام سوالات را در بر دارند شما را با نقاط ضعف و اشکالات خودتان رو‌به‌رو کند.

در این درسنامه‌ها برای آموزش لغات و دستور زبان از انواع جدول و نمودار استفاده شده و برای آموزش برخی لغات نیز یک لغات‌نامه‌ی تصویری یا فتودیکشنری در پایان کتاب قرار داده شده که حفظ کردن آن‌ها را برای شما آسان‌تر می‌کند. علاوه بر آن با خواندن درسنامه‌ها و سپس حل کردن آزمون پایانی هر درس می‌توانید با بارم‌بندی انواع سوالات هر بخش و همچنین نوع راهکار مطلوب برای حل هر نوع سوالی آشنا شوید. این آزمون‌ها که بعد از هر درس قرار دارند و نکات آن درس را به نوعی جمع‌بندی می‌کنند، راه خوبی است تا بتوانید درصد مفید بودن یادگیری و مطالعه‌ی خود را محک بزنید.

پس از آن می‌توانید پاسخ‌های خودتان را با پاسخنامه‌ی کامل و تشریحی کتاب گلبرگ انگلیسی نهم چک کنید و با خواندن آن‌ها کاملا متوجه شوید که در حل چه نوع سوالاتی مشکل دارید و راه‌حل درست برای پاسخ دادن به آن‌ها چیست. همچنین خواندن پاسخنامه‌ها در شب امتحان به خصوص پاسخنامه‌ی سوالاتی که قبلا اشتباه به آن‌ها جواب دادید می‌تواند مروری سریع برای مهم‌ترین مطالب قبل از امتحان باشد.

در آخر و برای اینکه از عملکرد خوب خود در آزمون‌های دی و خرداد ماه مطمئن شوید، می‌توانید دو نوبت آزمون جامعی که در انتهای این کتاب طراحی شده را پاسخ دهید.

درباره مجموعه گلبرگ انتشارات گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه هستند که هدف آن‌ها کمک به دانش‌آموزان برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی در امتحانات نهایی است. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درسنامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سوالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.

کتاب گلبرگ انگلیسی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ انگلیسی نهم برای دانش‌آموزان متوسطه اول در پایه نهم که قصد موفقیت در آزمون‌های زبان انگلیسی دارند مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ انگلیسی نهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانانگلیسی
شابک978-600-337599-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ انگلیسی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ انگلیسی نهم

برای دریافت کتاب گلبرگ انگلیسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.