معرفی و دانلود کتاب کلمات جادویی: استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران

عکس جلد کتاب کلمات جادویی: استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلمات جادویی: استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران

کتاب کلمات جادویی به قلم جونا برگر، در واقع مجموعه‌ی تحقیقات پیشرفته و گسترده‌ی این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز است که نشان می‌دهد چه‌طور تنها شش کلمه‌ی شگفت‌انگیز می‌توانند تأثیرگذاری شما را در هر زمینه‌ای افزایش دهند؛ از متقاعد کردن دیگران و ایجاد روابط قوی‌تر گرفته تا تقویت خلاقیت و ایجاد انگیزه‌ی کار جمعی در تیم‌ها.

درباره‌ی کتاب کلمات جادویی

آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که در طول یک شبانه‌روز چقدر با دیگران صحبت می‌کنید و دقیقاً چه تعداد کلمه بر زبان می‌آورید؟ حقیقت این است که انسان موجودی اجتماعی‌ست و صحبت کردن و ایجاد ارتباط کلامی با هم‌نوعان، یکی از پرکاربردترین و تأثیرگذارترین راه‌ها برای برقراری ارتباطش با دیگران محسوب می‌شود. انسان حتی در ارتباط با حیوانات، گیاهان و دیگر جاندارانی که می‌داند قادر به پاسخگویی به او نیستند نیز از کلام استفاده می‌کند و زبانی نیز برای افرادی که قادر به سخن گفتن نیستند، طراحی و در نظر گرفته شده که زبان اشاره نام دارد. پس قطعا استفاده از کلمات بیش از آنچه بتوان تصور کرد مهم است.

معرفی و دانلود کتاب کلمات جادویی

زمانی که شما بخواهید به کسی روحیه بدهید، تشویقش کنید، ابراز عشق و علاقه کنید، خشم خود را به او نشان دهید، درخواست کمک کنید، چیزی یاد دهید یا هزاران مورد دیگر... در تمامی این موارد شما احتیاج به حرف زدن با انسان‌های دیگر دارید؛ و کلماتی در زبان وجود دارند که شما می‌توانید به فراخور زمان و موضوع، از آن‌ها استفاده کنید. جونا برگر (Jonah Berger) نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در کتاب کلمات جادویی (Magic Words) می‌گوید تقریباً هر کاری که ما انجام می‌دهیم شامل کلمات است. می‌توان گفت که کلمات در واقع همان نحوه‌ی متقاعد کردن و ارتباط گرفتن ما با دیگران، شیوه‌ی رهبری رهبران، موفقیت فروشندگان در فروش، روش‌های تربیتی والدین، تدریس معلمان، حاکمیت سیاست‌مداران و روش‌های درمانی پزشکان هستند. و حتی خصوصی‌ترین و درونی‌ترین افکار ما نیز به زبان متکی است؛ اما در این میان، برخی از کلمات تأثیرگذارتر از باقی واژه‌ها هستند.

در کتاب کلمات جادویی می‌خوانید که تأثیرگذارترین کلمات در تغییر ذهن، جذب مخاطبان و هدایت دیگران به‌کار می‌روند. اما این کلمات جادویی کدام‌اند و چگونه می‌توانیم از قدرت آن‌ها استفاده کنیم؟ جونا برگر، نگاهی عمیق و ریشه‌ای به علم جدید زبان و نحوه‌ی استفاده از آن داشته. او می‌گوید پیشرفت‌های فن‌آوری در علم Machine Learning، زبان‌شناسی محاسباتی و پردازش زبان طبیعی، همراه با دیجیتالی کردن همه چیز از انواع نامه‌ها گرفته تا مکالمات، رویکردهای بی‌سابقه‌ای را ایجاد کرده است. با خواندن توضیحات جونا برگر شما خواهید فهمید که چگونه فروشندگان مشتریان را به خرید ترغیب می‌کنند، وکلا هیئت منصفه را متقاعد کرده و نویسندگان، مخاطبان را به سمت خود می‌کشانند. چگونه معلمان به کودکان آموزش می‌دهند، چگونه بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاران را برای تأمین مالی جذب خود می‌کنند، موسیقی‌دانان موفق می‌شوند و در آخر اینکه چگونه چند روان‌شناس بدون خواندن نمایشنامه، یک دست‌نوشته از شکسپیر را شناسایی کردند!

معرفی و دانلود کتاب کلمات جادویی

کتاب کلمات جادویی برای کسانی نوشته شده که قصد دارند میزان تأثیرگذاری خود را افزایش دهند. جونا برگر ابزار قدرتمند و تکنیک‌های عملی را ارائه می‌دهد که می‌توانند به نتایج خارق‌العاده‌ای منجر شوند. چه بخواهید تنها یک مشتری را متقاعد کنید، یا یک تیم را تشویق کرده و در آن‌ها ایجاد انگیزه کنید یا اعضای یک سازمان را وادار کنید تا مسائل را متفاوت ببینند، این کتاب به شما کمک خواهد کرد که از قدرت کلمات جادویی استفاده کنید. برگر کتاب کلمات جادویی را در هفت فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که در ادامه به شرح عناوین برخی از این فصول خواهیم پرداخت؛ فصل اول به بررسی کلماتی که هویت و عاملیت را فعال می‌کنند اختصاص دارد. در فصل دوم نویسنده کلماتی را که بیانگر اطمینان هستند به مخاطبان خود معرفی کرده و سومین فصل نیز درباره‌ی درست مطرح کردن سؤالات و کلمات پرسشی است. چهارمین و پنجمین فصل به‌ترتیب به کلماتی که از عینیت بهره می‌برند و کلماتی که احساسات را به‌ کار می‌گیرند اختصاص دارند. و فصل ششم راجع به کلماتی‌ست که از شباهت (و تفاوت) استفاده می‌کنند. در فصل پایانی کتاب نیز جونا برگر به آنچه زبان نشان می‌دهد پرداخته است.

نشر نوین کتاب کلمات جادویی را با ترجمه‌ی اشتراکی پیمان شیروانی و مریم صفری منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب کلمات جادویی

  • صادقانه فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک، جونا برگر، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان کتاب‌های توسعه فردی شناخته خواهد شد. وقتی برای اولین‌بار وارد ادبیات غیرداستانی شدم، کتاب‌های او را خواندم و واقعا دوستشان داشتم. (کریس بوته، نویسنده)
  • این کتاب نحوه‌ی صحبت کردن من را تغییر داد. دیدن تحقیقات علمی و واقعی و داده‌هایی که نشان می‌دهند چگونه می‌توانیم دیگران را متقاعد کنیم، ارتباطات اجتماعی را عمیق‌تر کنیم و تأثیر خود را افزایش دهیم، شگفت‌آور است. تحقیقات جونا برگر در ترکیب با سبک داستان‌سرایی واضح او مطمئناً این کتاب را به یک اثر ارزشمند در علوم رفتاری تبدیل کرده است. (گای راز، مجری پادکست)
  • بین درست بودن و موثر بودن تفاوت وجود دارد. و تنها چند کلمه همه‌ی این تفاوت را ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید قانع‌کننده‌تر باشید، این کتاب را بخوانید. (اسکات گالووی، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
  • واقعاً شکرگزارم که یکی از کسانی هستم که از این استاد آموخته و می‌آموزد. (جیم کالینز، نویسنده)
  • کلمات جادویی کتابی شگفت‌انگیز است. این کتاب مجموعه نکاتی را در مورد نحوه‌ی تبدیل شدن به یک متقاعد‌کننده‌ی بهتر همراه با بینشی تازه در مورد علم زبان ارائه می‌دهد. این کتاب اساساً نحوه‌ی صحبت کردن، نحوه‌ی گوش دادن، نحوه‌ی نوشتن و حتی ممکن است خودِ شما را تغییر دهد! (دانیل اچ پینک، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب کلمات جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به‌دنبال برقراری ارتباط مؤثر و البته تأثیرگذاری بیشتر بر اطرافیان خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی کتاب پیش رو را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب کلمات جادویی: استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران می‌خوانیم

نشانه‌های تردید از بیان احتمالات نیز فراتر هستند. مردم می‌توانند از نشانه‌های تردید برای بیان اطمینان نداشتن در مورد مقدار زمان یا میزان دقیق چیزی («من حدود سه ماه است که به این بیماری مبتلا هستم»)، اطمینان نداشتن درباره‌ی گفته‌های فردی دیگر («به گفته‌ی او، خوب کار می‌کند»)، اطمینان نداشتن در مورد تعمیم نظرات‌شان («به‌ نظر من، ارزش هزینه‌ کردن ندارد») استفاده کنند. وقتی کسی از تقریباً، می‌شود گفت، من معتقدم، معمولاً، تقریباً، ممکن است، احتمالاً، به‌ندرت یا معمولاً استفاده می‌کند، یعنی درباره‌ی موضوعی تردید دارد. او به‌نوعی دارد اطمینان نداشتن خود را نشان می‌دهد.

ما همیشه از نشانه‌های تردید استفاده می‌کنیم. ما متذکر می‌شویم که فکر می‌کنیم چیزی مفید خواهد بود، راه‌حلی ممکن است مؤثر باشد یا اینکه شاید رویکردی جایگزین بهتر جواب دهد. ما اظهار می‌کنیم که راهکاری ظاهراً خوب است یا اینکه، به نظر ما، روش دیگری ارزش امتحان کردن را دارد.

اما بدون اینکه متوجه باشیم، نشانه‌های تردید می‌توانند تأثیرمان بر دیگران را کاهش دهند؛ زیرا درحالی‌که ایده‌ها یا توصیه‌های خود را با دیگران به اشتراک می‌گذاریم، با شک و تردید تأثیر آن‌ها را کاهش می‌دهیم. ما می‌گوییم که مطمئن نیستیم این ایده‌ها و توصیه‌ها ارزش پیگیری کردن را داشته باشند.

در واقع، وقتی من و یکی از همکارانم از مردم پرسیدیم که چقدر احتمال دارد توصیه‌های دیگران را بپذیرند، چنین دریافتیم که اضافه کردن نشانه‌های تردید به توصیه‌ها باعث می‌شود که افراد با احتمال کمتری توصیه‌ها را قبول کنند، یک محصول توصیه‌شده را بخرند یا یک روش توصیه‌شده را بپذیرند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: کلماتی که هویت و عاملیت را فعال می‌کنند
2: کلماتی که بیانگر اطمینان هستند
3: کلماتی که سؤالات درست را مطرح می‌کنند
4: کلماتی که از عینیت بهره می‌برند
5: کلماتی که احساسات را به‌ کار می‌گیرند
6: کلماتی که از شباهت (و تفاوت) استفاده می‌کنند
7: آنچه زبان نشان می‌دهد
سخن پایانی
تشکر و قدردانی
پیوست
پی‌نوشت‌ها
درباره‌ی نویسنده
یادداشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلمات جادویی: استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران
نویسنده
مترجمپیمان شیروانی، مریم صفری
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-622-5213-47-0
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلمات جادویی

صبوری علی
۱۴۰۳/۲/۲۸
با سلام و تشکر
فهمیدن جایگاه کلمات به از بین رفتن مشکلات ارتباطی کمک می‌کند و این کتاب به سادگی اهمیت و جایگاه کلمات را برای ما مشخص میکند
مریم فدایی
۱۴۰۳/۲/۱۹
سلام این کتاب کمک بزرگیه برای اینکه کلمات رو چطور بیان کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم نخونید ضرر کردید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کلمات جادویی

برای دریافت کتاب کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.