معرفی و دانلود کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم!

عکس جلد کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم!
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم!

باربارا باتنر در کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم! داستان دختری به نام «میسی» را روایت می‌کند. هفته‌ی کتاب نزدیک است و میسی و همکلاسی‌هایش باید کتاب موردعلاقه‌ی خود را پیدا و آن را معرفی کنند. اینجاست که دردسرهای میسی با خانم بروکس آغاز می‌شود... گفتنی‌ست اثر حاضر جوایز متعددی را از آن نگارنده‌ی خود کرده است. مطالعه‌ی این اثر به کودکان کمک می‌کند تا آن‌ها هم بتوانند کتاب موردعلاقه‌شان را پیدا کنند!

درباره کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم!

اگر به شما بگویند قرار است یک روز مانند یکی از شخصیت‌های داستان محبوبتان لباس بپوشید، کدام شخصیت را انتخاب می‌کردید؟ دقیق‌تر بگوییم؛ شما می‌دانید کدام کتاب را از باقی کتاب‌ها بیشتر دوست دارید؟ اگر چنین است، که خوشا به حالتان! اما اگر نمی‌دانید به کدام کتاب علاقه دارید، باید به شما بگوییم که تنها نیستید. میسی، دختر کوچولوی کتاب «کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم!» نیز دقیقاً همانند شماست.

خانم بروکس کتابدار محل است. سال‌هاست که برای بچه‌ها کتاب‌های جورواجور می‌خواند و آن‌ها واقعاً عاشق خانم میسی هستند. داستان‌هایی درباره‌ی اژدهایان، کشیش‌ها و حتی رئیس‌جمهورها... خانم بروکس عاشق داستان‌هاست ولی راستش را بخواهید، میسی حدس می‌زند که اندازه‌ی او از کتاب خوشش نیاید.

«بچه‌ها! کتابی را که خیلی دوست دارید بردارید، لباس مبدل بپوشید و درباره‌ی آن صحبت کنید. با همه‌ی وجودتان به ما نشان بدهید که چرا آن کتاب را دوست دارید»... احتمالاً می‌توانید تصور کنید که این صحبت خانم بروکس در روزهای منتهی به هفته‌ی کتاب تا چه اندازه برای میسی وحشتناک بود! آخر او هر چقدر می‌گشت، هیچ کتابی را پیدا نمی‌کرد که واقعاً به آن علاقه داشته باشد! در واقع همه‌ی ماجرای کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم! (Miss Brooks Loves Books (and I Don't)) نیز از همینجا شروع شد: یک جست‌وجوی زجرآور و به ظاهر بی‌پایان برای یافتن کتاب محبوب...

کتاب نام‌برده اولین بار در سال 2010 منتشر شده و مورد استقبال قرار گرفته است. باربارا باتنر (Barbara Bottner) در این اثر به بچه‌ها نشان می‌دهد که همیشه کتابی هست که به آن علاقه پیدا کنند... گفتنی‌ست نسرین وکیلی آن را به فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال انتشار آن را برعهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم!

- نامزد جایزه‌ی خوانندگان جوان پنسیلوانیا (2013)
- نامزد مدال خوانندگان جوان کالیفرنیا (2015)
- بهترین کتاب سایت آمازون (در ماه مارس سال 2010)

نکوداشت‌های کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم!

- به‌ طور یکسان، برای افرادی که به خواندن مشتاق‌اند یا به آن میل ندارند، سرگرم‌کننده است. (Booklist)
- اگر تنها یک کتاب عالی برای خوانندگانی که اصطلاحاً بی‌میل به کتاب نامیده می‌شوند وجود داشته باشد، این اثر است. (amazon)

کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم! مناسب چه کسانی است؟

باربارا باتنر کتاب حاضر را برای کودکان 3 تا 7 سال به نگارش درآورده است.

با باربارا باتنر بیشتر آشنا شویم

باربارا باتنر متولد سال 1943 در نیویورک است. او تاکنون بیش از 40 عنوان کتاب کودک در ژانرهای مختلف منتشر کرده است که برخی از آثارش مورد تحسین واقع شده‌اند. علاوه بر ادبیات کودکان، باتنر در زمینه نویسندگی فیلمنامه و داستان‌های کوتاه و نگارش مقاله‌های علمی و نقد نیز فعال است. کتاب «کلاس قصه‌خوانی خانم بروکس: ورود غول‌ها آزاد!» اثر دیگری از اوست.

در بخشی از کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم! می‌خوانیم

در جشن هالووین باید هر کدام شعری پیدا کنیم و برای بقیه بخوانیم.اما همه‌ی کتاب‌هایی را که جادوگر، روح و غول دارند، بچه‌ها خوانده‌اند.
از کدو تنبل هم خیلی بدم می‌آید. برای همین هم یک شعر هالووینی از خودم در می‌آورم!
بچه‌ها به من می‌خندند. خانم بروکس می‌گوید: «خب، اولین شعرش است...»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم!
نویسنده
مترجمنسرین وکیلی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-462856-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم!

برای دریافت کتاب کلاس قصه‌‌ خوانی خانم بروکس: من اصلا کتاب دوست ندارم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.