معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم

عکس جلد کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم

معصومه خلیلی و زهرا جوادیان صراف بهترین تمرین‌ها و نمونه‌سؤالات درس علوم را در کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارند. اگر می‌خواهید امتحانات پایانی درس علوم را در پایه‌ی نهم با موفقیت پشت سر بگذارید، این شما و این کتاب حاضر.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم

درس علوم را می‌توان یکی از مهم‌ترین دروس دوران ابتدایی دانست. توجه دانش‌آموز از طریق این درس، به پدیده‌های گوناگون جلب می‌شود و روحیه‌ی کاوشگری در او پرورش می‌یابد. از این رو، یادگیری عمیق و صحیح درس علوم از اهمیت زیادی برخوردار است.

کتابی که پیش روی شماست، با نام کار و تمرین علوم تجربی نهم، نوشته‌ی معصومه خلیلی و زهرا جوادیان صراف به هدف تثبیت یادگیری درس علوم برای دانش‌آموزان پایه‌ی نهم نوشته شده است. این کتاب تمرین‌‌های متعدد و نمونه‌سؤالات گوناگونی را در بر می‌گیرد. تنوع این تمرین‌ها بسیار بالاست و برای دانش‌آموزان این فرصت را فراهم می‌کند که با پاسخ‌ دادن به آن‌ها، میزان یادگیری خود را محک بزنند.

کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم را معصومه خلیلی و زهرا جوادیان صراف تألیف کرده‌اند و انتشارات گل‌واژه، ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی، آن را به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه

مجموعه کتاب‌های کار و تمرین به همت انتشارات گل‌واژه، ناشر تخصصی کتاب‌های درسی و کنکور، در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌اند. همه‌ی کتاب‌هایی که ذیل مجموعه‌ی نامبرده به انتشار رسیده‌اند، در هفت بخش تألیف شده‌اند:

- معرفی فصل: در این قسمت به شکل مختصر موضوعاتی که در آن فصل مورد بررسی قرار گرفته‌اند، معرفی می‌شوند.

- تمرین: این مورد دو بخش را شامل می‌شود؛ نخست، «پرسش و تمرین» و دوم، «پرسش‌های چهارگزینه‌ای». این بخش به هدف تعمق و تثبیت یادگیری دانش‌آموز تألیف شده است.

- آموزش در حاشیه‌ی کتاب: در حاشیه‌ی سؤالاتِ بخش تمرین‌ها، نکات و مطالب آموزشی‌ در قالب نکته، یادآوری و تعریف نوشته شده که به دانش‌آموزان کمک می‌کند مطلب موردنظر را سریع‌تر بیاموزند.

- نمونه‌سؤالات امتحانی پایان فصل: با هدف ارزیابی دانش‌آموزان و مشخص‌ شدن نقاط ضعف و قوت هرکدام، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی در این اثر تألیف شده که دارای بارم‌بندی است.

- آزمون غنی‌سازی: مجموعه‌ای از تمرین‌ها با درجه‌ی سختی بالا در قالب سؤالات چهارگزینه‌ای در قسمت آزمون غنی‌سازی گنجانده شده‌اند. هدف از تألیف این قسمت، توجه به تمایزهای فردی دانش‌آموزان است.

- آزمون‌های پایان نوبت: آزمون‌هایی در قالب چند فصل و مطابق با بودجه‌بندی آزمون‌های پایان نوبت مدارس در قسمت آزمون‌های پایان نوبت قرار گرفته است.

- پاسخنامه: پاسخ‌نامه‌ی کاملاً تشریحی آزمون‌های پایان فصل‌ها و پایان نوبت در این قسمت گنجانده شده است.

گفتنی است مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه با هدف تکرار و تمرین دروس بعد از فرایند یاددهی/یادگیری نوشته شده و مؤلفان آن در تلاش بوده‌اند تا به مطالب آموزشی عمق ببخشند، آن‌ها را در ذهن تثبیت کنند و در نهایت، هوش و استعداد تحصیلی دانش‌آموزان را افزایش دهند. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه‌کتاب‌های کار و تمرین انتشارات گل‌واژه است:

  • کار و تمرین فیزیک 1 پایه دهم: رشته تجربی
  • کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک
  • کار و تمرین فیزیک 2 یازدهم: رشته تجربی
  • کار و تمرین حسابان 1 یازدهم: رشته ریاضی و فیزیک

کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی نهم مخاطبان اصلی کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم هستند. اگر می‌خواهید درس علوم را بهتر یاد بگیرید، از تمارین این کتاب غافل نشوید.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول
فصل اول: مواد و نقش آن‌ها در زندگی
فصل دوم: رفتار اتم‌ها با یک‌دیگر
فصل سوم: به دنبال محیطی بهتر برای زندگی
آزمون بخش اول
بخش دوم
فصل چهارم: حرکت چیست؟
فصل پنجم: نیرو
فصل ششم: زمین‌ساخت ورقه‌ای
فصل هفتم: آثاری از گذشته زمین
آزمون بخش دوم
بخش سوم
فصل هشتم: فشار و آثار آن
فصل نهم: ماشین‌ها
فصل دهم: نگاهی به فضا
آزمون بخش سوم
بخش چهارم
فصل یازدهم: گوناگونی جانداران
فصل دوازدهم: دنیای گیاهان
فصل سیزدهم: جانوران بی‌مهره
فصل چهاردهم: مهره‌داران
فصل پانزدهم: با هم زیستن
آزمون بخش چهارم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-600-337-160-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم

برای دریافت کتاب کار و تمرین علوم تجربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.