معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین عربی نهم

عکس جلد کتاب کار و تمرین عربی نهم
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین عربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین عربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین عربی نهم

کتاب کار و تمرین عربی نهم تألیف مهدی پرکاری، به‌عنوان یک منبع کمک‌آموزشی می‌کوشد این کتاب درسی را توضیح دهد و مطالب و نکات آموزشی آن را دوره کند. این راهنما دربردارنده‌ی مثال‌ها و تمرین‌های متنوعی است که به فهم مطالب کمک می‌کنند، آزمون‌هایی دوره‌ای و طبقه‌بندی‌شده برای خودارزیابی دارد و آزمون‌های جامعی را طراحی کرده که به دانش‌آموز کمک می‌کنند برای امتحانات نهایی آماده شود.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین عربی نهم

فارسی با زبان عربی آمیختگی زیادی دارد و همیشه رابطه‌ای دوسویه با آن داشته است. این دو، لغات و اصطلاحات متعددی را با هم به اشتراک گذاشته‌اند. این همبستگی و نزدیکی صرفاً به خاطر همسایگی و مراودات فرهنگی نبوده، بلکه دین هم در آن تأثیر داشته. اسلام، به‌عنوان دین رسمی کشور ایران از کشورهای عربی برخاسته و کتاب مقدس و احکام و روایت‌هایش به همین زبان است. به همین خاطر، دانستن این زبان و آشنایی حداقلی با مفاهیم آن برای خیلی از مردم این سرزمین امری مهم به شمار می‌رود. درس عربی با همین استدلال به برنامه‌ی تحصیلی دانش‌آموزان اضافه‌شده است. کتاب کار و تمرین عربی نهم تألیف مهدی پرکاری این کتاب درسی را تشریح می‌کند و می‌کوشد مفاهیم و مطالب آن را به شکل خلاصه توضیح دهد. این کتاب متشکل از مثال‌ها و تمرین‌های متنوع و متعددی است که در پایان هر فصل آمده تا دانش‌آموز درک بهتری و عمیق‌تری از این زبان به دست آورد. نویسنده سرفصل‌های کتاب را به درس‌نامه‌هایی کوتاه و مختصر تبدیل کرده تا خواننده در زمانی کوتاه بتواند آن‌ها دوره کرده و خود را برای امتحان آماده کند.

یکی از دلایلی که باعث شده اکثر محصلان در درس عربی دچار مشکل شوند، ساختار متفاوت و گسترده‌تر آن نسبت به فارسی است. کتاب‌های درسی تلاش می‌کنند این دستور و قواعد را بیاموزند اما عموماً در این امر موفق نبوده‌اند. برای این حل مسأله راه‌های زیادی وجود دارد، ولی یکی از مطمئن‌ترین آن‌ها استفاده از آثار کمک‌درسی است. این منابع حواشی و زوائد کتاب‌های درسی را کنار می‌گذارد و سعی می‌کنند ایده‌های اصلی و مفید آن را انتقال دهند. کتاب کار و تمرین عربی نهم ازجمله همین منابع مفید و کاربردی به‌شمار می‌رود. مهدی پرکاری در این راهنما آزمون‌های خودارزیابی متعددی را طراحی کرده تا دانش‌آموز بتواند خود را بسنجد و اشتباهاتش را اصلاح کند. ویژگی دیگر این کتاب ارائه‌ی چند آزمون جامع است که قرار است امتحانات پایان نوبت اول و دوم را شبیه‌سازی کنند.

کتاب کار و تمرین عربی نهم را انتشارات گل واژه چاپ کرده است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین

کار و تمرین، مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارات گل واژه هستند که به دروس مهم مقاطع مختلف تحصیلی می‌پردازند و آن‌ها را مرور می‌کنند. این کتاب‌ها متشکل از درس‌نامه‌هایی هستند که نکات اصلی آن درس را به شکلی مختصر و مفید توضیح می‌دهند. همین‌طور آزمون‌ها، پرسش‌ها و تمرین‌های متنوع و زیادی دارند که به درک و تعمیق مطالب کمک می‌کنند. دو آزمون جامع نیز برای موفقیت در آزمون‌های پایان‌ترم اول و دوم طراحی شده است.

کتاب کار و تمرین عربی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب کمک‌درسی به دانش‌آموزان کلاس نهم، مخصوصاً آن‌هایی که در درس عربی مشکل دارند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

1. مراجعه دروس الصف السابع و الثامن
2. العبور الآمن
3. جسر الصداقه
4. الصبر مفتاح الفرج
5. الرجاء
6. تغییر الحیاه
7. ثمره الجد
8. حوار بین الزائر و سائق سیاره لاجره
9. نصوص حول الصحه
10. رساله الشهید سلیمانی
پاسخنامه
ضمائم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین عربی نهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات115
زبانعربی
شابک978-600-337-608-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار و تمرین عربی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین عربی نهم

برای دریافت کتاب کار و تمرین عربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.