معرفی و دانلود کتاب پیاده روی با نیچه: در مسیر رسیدن به خویشتن

عکس جلد کتاب پیاده روی با نیچه: در مسیر رسیدن به خویشتن
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیاده روی با نیچه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیاده روی با نیچه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیاده روی با نیچه: در مسیر رسیدن به خویشتن

در حال عبور از بحران روحی هستید؟ چرا همراه متفکر بزرگ آلمانی به کوه نمی‌روید و در راه، مشکلتان را به او نمی‌گویید؟ جان کاگ در کتاب پیاده روی با نیچه دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد. او با شما همراه است تا راهِ خودشناسی را در حال پیاده‌روی کردن با نیچه بیاموزید!

درباره‌ی کتاب پیاده روی با نیچه

فرقی نمی‌کند در چه دوره‌ای زندگی می‌کنید. وقتی آراء و عقاید فیلسوف به‌نام آلمانی، فریدریش نیچه را بخوانید، با خود می‌اندیشید که نیچه در عصر شما می‌زیسته و دقیقاً همان چیزی را در آثارش توصیف می‌کند که ما آن را مشکلات «عصر مدرن» می‌نامیم. با این حال، هر کسی که راجع‌به او کتاب نوشته،‌ نتوانسته افکار او را آن‌چنان که شایسته است به دیگران بشناساند. در این میان جان کاگ (John Kaag)، فیلسوف معاصر آمریکایی، روش متفاوتی را امتحان می‌کند و نیچه را به یک راهنمای خودیاری بدل می‌گرداند که قادر است شما را در مسیر خودشناسی همراهی کند. او عقیده دارد که فلسفه‌ی نیچه را نمی‌توان با خواندن کتاب‌هایش روی صندلی راحتی خانه متوجه شد. فرد باید پس از خواندن نظریه‌های نیچه بلند شود، بایستد و به راه بیفتد. اما به کجا؟ کتاب پیاده روی با نیچه (Hiking with Nietzsche) را بخوانید تا متوجه منظور کاگ شوید.

معرفی و دانلود کتاب پیاده روی با نیچه

کاگ در 19 سالگی تصمیم می‌گیرد به شهر بازل سوئیس و همان جایی برود که نیچه زمانی مهم‌ترین آثارش از جمله «چنین گفت زرتشت» را در آن نوشته بود: کوه‌های سیلس ماریا. او دست از خوردن می‌کشد، در کوه‌های آلپ پیاده‌روی می‌کند و هر لحظه حرف‌های نیچه را به خاطر می‌آورد. 17 سال بعد، جان کاگ همراه با همسرش، که او هم فلسفه را دوست دارد اما نه نیچه را، و همین‌طور دختر کوچکشان، به همان‌جا بازمی‌گردد. او در مسیر سفر، از تحولات روحی نیچه، زندگی‌اش، آثارش، عقایدش و... می‌گوید و در خلال این حقایق، بخش‌هایی از زندگی شخصی خود را نیز با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد. او همچنین از دو متفکری می‌گوید که نیچه بر آن‌ها تأثیری عمیق گذاشت: هرمان هسه و تئودور آدورنو.

جان کاگ در این کتاب سعی داشته تا با مرور آرای نیچه به این پرسش کلی که «فلسفه چه سودی می‌تواند برای زندگی عملی ما داشته باشد؟»، پاسخی مقبول دهد. آثار فیلسوفی که تمام فکر و ذکرش رسیدن به خودشناسی عمیق و راستین بوده،‌ یکی از بهترین منابع برای رسیدن به پاسخ این سؤال است. پس شاید بد نباشد که شما هم با کاگ همراه شوید و خویشتن را بهتر بشناسید.

کتاب پیاده روی با نیچه با ترجمه‌های مختلفی به چاپ رسیده. یکی از بهترین ترجمه‌های کتاب متعلق به نیلوفر آهنگران و نشر نیماژ است.

جوایز و افتخارات کتاب پیاده روی با نیچه

  • بهترین کتاب سال 2018 به انتخاب ان‌پی‌آر
  • از بهترین آثار Lit Hub

نکوداشت‌های کتاب پیاده روی با نیچه

  • جان کاگ در این کتاب، بسیار ماهرانه، دغدغه‌های فلسفی خود را با بحران‌های کوچک و بزرگ زندگی روزمره پیوند می‌دهد. (وال استریت ژورنال)
  • جان کاگ با آمیختن احساسات به هم و تجزیه و تحلیل سرسختانه‌ی آن‌ها، از خوانندگان دعوت می‌کند تا فلسفه را در بطن زندگی‌شان به کار گیرند. (بوک لیست)
  • کتابی که لحن و سبک نوشتاری آن ساده و همه‌فهم است و برای خوانندگانی که با نیچه آشنایی ندارند،‌ به‌شدت مناسب خواهد بود. (لایبرِری ژورنال)
  • مراقبه‌ای نفس‌گیر و جذاب. (نیویورکر)

کتاب پیاده روی با نیچه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به اندیشه‌های فلسفی نیچه علاقه دارید و یا از غرق شدن در دنیای فلسفه و تلاش برای خودشناسی لذت می‌برید، کتاب پیاده روی با نیچه را بخوانید.

در بخشی از کتاب پیاده روی با نیچه: در مسیر رسیدن به خویشتن می‌خوانیم

همان طور که به پیشنهاد کارول فکر می‌کردم، در آن بهار یک کلاس سمینار برای تدریس درمورد نیچه برداشتم و خودم و دانشجویانم را غرق در مطالعه‌ی نوشته‌های او کردم. از وقتی این کتاب‌ها را خوانده بودم سال‌ها گذشته بود و همکارانم از اینکه می‌خواستم این کلاس را برگزار کنم تعجب کرده بودند. ولی آن چیزی که حقیقتاً دلم می‌خواست بدانم این بود که تابستان‌های آلپ چه شکلی است. کارول شوخی می‌کرد و می‌گفت خوب است من انسان‌گرا هستم، نه متخصص علوم اجتماعی، چون برگزاری این کلاس هیچ‌وقت از سوی هیئت نظارت که از شرکت‌کنندگان در مطالعات پژوهشی حمایت می‌کند تأیید نمی‌شد. باید اقرار کنم به نظرم تاحدی بی‌رحمانه بود. «من تا جایی از یک فیلسوف پیروی می‌کنم که بتواند برایم الگو باشد.» اگر حق با نیچه باشد، ما چگونه می‌توانیم از او پیروی کنیم؟ او چگونه می‌تواند الگوی ما باشد؟ این سؤالی بود که در شروع کلاس مطرح کردم.

در اواسط ترم که بودیم یکی از دانشجویانم به من گفت: «قبل از اینکه نوشته‌های نیچه را بخوانم آدم شادی بودم.»

ولی باز هم به خواندن ادامه دادیم، و برای اولین‌ بار در این نُه سالی که تدریس کرده بودم هیچ‌کدام از دانشجویان از کلاس انصراف ندادند. بیشترشان زیر بیست سال داشتند، به‌خاطر همین از همین ‌جا شروع کردیم: نیچه در لایپزیگ به سنین جوانی رسید، همان دورانی که آدم فارغ‌التحصیل می‌شود. خواهرش الیزابت می‌گوید: «کارهایی که برادرم در دوران دانشجویی‌اش انجام داد باورنکردنی هستند.» در این دوره نیچه با خواندن کتاب حیات فیلسوفان نامدار نوشته‌ی دیوگنس لائرتیوس، مورخ یونانی، حرفه‌اش را به‌عنوان یک زبان‌شناس آغاز کرد. وقتی فارغ‌التحصیل شد، رساله‌ی ممتازش را درمورد همین موضوع ارائه داد که با مقدمه‌ای از پینداروس شروع می‌شد که خود آن را سرلوحه‌ی زندگی کاری‌اش قرار داده بود: «آنکه هستی شو.»

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
پیشگفتار مترجم
پیشگفتار: کوه‌های والِد
بخش اول: آغاز سفرِ من
یاران شکیبا
واپسین انسان
بازگشت جاودان
بخش دوم: زرتشت عاشق می‌شود
بر فراز کوه
در باب تبارشناسی
انحطاط و انزجار
هتل اسفناک
بخش سوم: اسب
این است انسان
گرگ بیابان
آنکه هستی شو
سخن آخر: درخشش صبحگاه
خلاصه‌ای از زندگی و آثار نیچه به روایت تاریخ
پیوست‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیاده روی با نیچه: در مسیر رسیدن به خویشتن
نویسنده
مترجمنیلوفر آهنگران
ناشر چاپیانتشارات نیماژ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات276
زبانفارسی
شابک978-600-367-813-2
موضوع کتابکتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیاده روی با نیچه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیاده روی با نیچه

برای دریافت کتاب پیاده روی با نیچه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.